Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä aiheuttaa sitkeää flunssaa?

Vierailija
20.05.2024 |

Olen nyt ollut viikon kipeänä. Työpaikaltani on useampi ollut nyt toukokuussa todella sairaana, jopa kaksi viikkoa. Mikä tauti nyt siis jyllää?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syynä on vain stressi. 

Vierailija
2/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasta on liikkeellä taas uusi variantti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronasta on liikkeellä taas uusi variantti.

Sitä uutta uutisoitua varianttia ei ole suomessa.

Vierailija
4/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös adenovirusta on liikkeellä.

Vierailija
5/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona ainakin jätti kuivanyskän ,jo pariviikkoa yskinyt koronan jälkeen,varsin makuulla alkaa yskittämään.Onneksi räkätaudista pääsin eroon.

Vierailija
6/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuberkuloosi

Vierailija
7/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ja pitkäaikainen ihmissuhdestressi (tai muu stressi) - AINA SAIRAANA?

Vierailija
8/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä ei ole. Tunnistan kyllä milloin minulla on stressiä, koska harrastan joogaa ja mindfulnessia. Mikäli stressiä joskus tulee, rauhoitan tietoisesti elämääni ja menojani.

Ap

Vierailija
9/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkoidoosi.

Vierailija
10/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus syynä on vain stressi. 

Minulla oli kerran niin paha stressiflunssa, että selkäkin kipeytyi eikä nuhasta tullut loppua.

Lähti vasta kolmiolääkkeellä.

Vierailija
11/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on siis stressiä, vaikka työpaikallani on useampi ihminen (yli 5) ollut toukokuussa pitkään sairaana? 

Ap

Vierailija
12/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen testejä jotta selviää, onko se koronaa, influenssaa, RS-virusta tai jotain muuta.

Vierailija
13/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa liikkeellä edelleen ja se kestää usein monta viikkoa ja voi tulla vielä pitkäkestoiset jälkitaudit päälle.  Rasittavaa olla koko ajan sairaana kun ihmisten on vaan pakko riekkua joka puolella taudissa ja vielä yskiä päin muita. 

Vierailija
14/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tosiaan jotain sitkeää flunssaa liikkeellä tosi paljon. Itse sain taudin varmaan kerrostalon rapusta, kun en juuri missään käy

Vierailija
15/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut jo kuukausia flunssassa. Mitenkähän kauan tämä vielä kestää, kun saan lisää pöpöjä muilta ihmisiltä jatkuvasti. Paljon yskiviä ihmisiä liikkeellä. 

Vierailija
16/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa liikkeellä edelleen ja se kestää usein monta viikkoa ja voi tulla vielä pitkäkestoiset jälkitaudit päälle.  Rasittavaa olla koko ajan sairaana kun ihmisten on vaan pakko riekkua joka puolella taudissa ja vielä yskiä päin muita. 

Sairastin koronan keväällä. Tunti samassa lähipalaverissa sairastavan kanssa riitti tartuntaan. Pärskivä työkaveri änkesi töihin, vaikka olisi voinut tehdä etänä töitä. Vitutti äärettömästi. Sairastin viikon, leposykkeet huiteli yli sadan ja kuumetta oli useampana päivänä. 

Vierailija
17/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIDS

Vierailija
18/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää kuumetta oli ihan vasta. Ensin keskiviikko iltana ja sitten pe ja la kokonaan kuumeessa. Torstain jätti välistä. Tuollainen vähäkin kuume riittää siihen kun nivelkivut tuntuu paljon voimakkaammin. Se on pahuksen ärsyttävää. Kävellessä tuli mieleen se anssi kelan biisi. Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin... Aivan hirveää on kuin kävelisi kännissä. 

Vierailija
19/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on siis stressiä, vaikka työpaikallani on useampi ihminen (yli 5) ollut toukokuussa pitkään sairaana? 

Ap

Jos ei ole tähän aikaan vuodesta väsynyt, niin koska sitten? Omakin sitkeä räkätauti oli keväällä.

Tietääkseni mitään erityistä ei ole liikkeellä.  

Vierailija
20/37 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, mitä se on. Oireenmukainen hoito.