Suomessa on ankea asua
11 kuukautta kylmää, 8 kuukautta pimeää, kesä 2-3 viikkoa
Kommentit (40)
En käsitä oman maan haukkumista yhtään. Jos oikeasti on niin kamalaa, miksi asutte täällä? Onneksi mulle Suomi on rakas koti, josta en lähde ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Eka vuosi Suomessa?
Tämä olla raskas maa, talvi huono, kesä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä oman maan haukkumista yhtään. Jos oikeasti on niin kamalaa, miksi asutte täällä? Onneksi mulle Suomi on rakas koti, josta en lähde ikinä.
Paska paikka tämä on
Vierailija kirjoitti:
Persuilla taas tylsää, muuttakaa pois
🤡🤣
Alkaa ilmasto olla mitä mahtavin, kun ei käristyskupolista kärsitä ja vettä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö nyt hieman väärin?
Komukka kommentoi
Äärioikeistoruikku aloituksessa solvaa isänmaatamme.
Me muut eli yli 80% rakastamme tätä maata.
Nimittely on sinulle vain tapa yrittää pönkittää olematonta itseluottamustasi, veli persu.
Mikä estää sinua ja koko roskapuoluettasi painumasta täältä helvettiin? Menkää vaikka porukalla Thaimaahan, emme jää kaipaamaan.
Vai eikö perseen taskuraha riitä hankkia passi ja lähteä ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Ei se pois lähteminen ole monelle niin helppoa. Koulutus voi olla alalle, jonka suomalaisella tutkinnolla ei tee mitään ulkomailla. Ei kaikki ole jossain it-alalla, jossa koodataan samoilla kielillä maassa kuin maassa ja on helppo vaihtaa maata. Lisäksi varsinkin yksin, on se aika riski ja kova veto lähteä yksinään sinne ulkomaille. Mitä jos saa koeajalla potkut? Mitä jos ei löydä ihmissuhteita ja alkaa kokea itsensä hyvin yksinäiseksi? On niitäkin tarinoita, joissa ihmiset on lähteneet ulkomaille unelman perässä, ajautuneet tissuttelemaan alkoholia iltaisin yksinäisyyteen, ja sitten alkoholisoituneena maitojunalla Suomeen takaisin, kun alkoholismin takia tulee töistäkin potkut.
Ankeassa maassa ankeat ihmiset syövät mieliala lääkkeitä kilokaupalla tähän ankeuteen.
PerusSUOMALAISET vihaa SUOMEA - miten ironista. Joo häipykää vaan, niin ollaan entistä onnellisempia täällä me muut!
Vierailija kirjoitti:
ihan oikein apm laski. kesää on suomessa muutama viikko ja tänään oli ihan paras kesäkeli ja ap käyttää sen av:lla
Näin on, mutta tänään olisi kannattanut käydä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä suomessa on ankeaa asua siksi koska kanssaihmiset on pääsin tyhmiä ja tämä yhteiskunta on surkea.
On täällä jotkut asiat toki hyvin myös mutta huono maa tämä on asua. Siksi en tänne lapsia aio tehdä ja pyrin olemaan mahdollisimman vähän tekemissä muiden kanssa, tavoitteena on vapaaehtoinen syrjäytyminen.
M34
Tänään voit olla M34, huomenna M37 ja ylihuomenna M25, mutta oikeasti olet vinkuja, joka ei naista edes saa eikä täten lapsiakaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan oikein apm laski. kesää on suomessa muutama viikko ja tänään oli ihan paras kesäkeli ja ap käyttää sen av:lla
Niinhän itsekin käytät. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska paikka tämä on
Jetkö hjvoi mjuta tjakaisin Vjeenäjälle, Serjosha?
Asuin Vietnamissa 6 vuotta. Kun muutin takaisin Suomeen, huomasin kuinka hyvin asiat täällä on. Ei todellakaan ole ankeaa.
Puhdasta juomavettä, turvallisuutta tai edes kohtalaisentasoista terveydenhuoltoa ei ole joka paikassa.
Vietnamissa riisi maksaa euroiksi muutettuna 10 senttiä kilo, mutta siellä palkat on myös 1-2€ päivässä.
Suomessa elintaso on todella korkea moneen muuhun paikkaan verrattuna.
Sivistymättömien ihmisten junttila tää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä suomessa on ankeaa asua siksi koska kanssaihmiset on pääsin tyhmiä ja tämä yhteiskunta on surkea.
On täällä jotkut asiat toki hyvin myös mutta huono maa tämä on asua. Siksi en tänne lapsia aio tehdä ja pyrin olemaan mahdollisimman vähän tekemissä muiden kanssa, tavoitteena on vapaaehtoinen syrjäytyminen.
M34
Tänään voit olla M34, huomenna M37 ja ylihuomenna M25, mutta oikeasti olet vinkuja, joka ei naista edes saa eikä täten lapsiakaan tee.
Ei se nainen ole mikään onni ja autuus. Suomessa on paljon ankeuttavampia asioita kuin naiset. Kyllä naisen kanssa voi olla oikein mukavaa jopa vuosikausia. Suomessa masentaa liika valoisuus tai liika pimeys. Poliitikot on ihan syvältä ja luvattoman tyhmiä. Aikuisia ihmisiä holhotaan kuin olisimme lapsia joiden ei saa antaa päättää itse. Sentään kalsarikännit saa vetää mutta siihenpä se jääkin mitä saat itse päättää.
M.53
Onhan se tylsää osan vuodesta laittaa pipo päähän ja Icebugit jalkaan, mutta - ainakaan toistaiseksi - ei tarvitsella säännöstellä vettä. Hellepäivinä voi olla vaikka koko vuorokauden suihkussa.
Muuta pois ap. Tämä maa on sitten astetta vähemmän ankea, kun olet poissa.