Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lesbonainen tekeytyy mieheksi??? Jos kerran pitaa naisista niin eiko silloin nimenomaan pitaisi korostaa naisellisuutta?

Vierailija
26.01.2007 |

Esim. Tessa ja vaimot vaihtoon ohjelmassa ollut lesbo. Eikö se olisi sitten sama jos olisi hetero ja miehen kanssa jos lesbonainen ottaa miehekseen tuollaisen poikatytön?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiseus vain kiharoita, meikkiä, naisellisia eleitä ja korkokenkiä?

En ymmärrä miksi muulla tavalla pukeutunut ja elehtivä olisi vähemmän nainen. Kun ap kirjoitit, että jos ihastuu " rekkalesboihin" , niin miksei saman tien miehiin. Ei ole sama asia.

Tunnen itsekin aika monta heteronaista, joilla jykevä ja järeä tyyli, ei koskaan hametta, korkokenkiä, meikkiä, pitkää tukkaa tai kiharoita, mutta ihan yhtä paljon naisia ovat kuin korkokenkänaisetkin.

Ei tulisi varmaan kenellekään mieleen sanoa heidän aviomiehilleen: miksi et ota samantien miestä, kun sulla on kerran tollainen vaimo.

Sekä naisia että miehiä on niin monenlaisia ja -muotoisia. Ei nyt puristeta ketään mihinkään muottiin.

Itse olen jossain määrin naisellinen heteronainen, meikkaan joka päivä, pitkä tukka, usein hame jne, mutta minusta se ON vaivalloista ja maihareissa lyhyellä tukalla OLISI mukavampaa. Siinä mielessä ymmärrän hyvin naisia, jotka esim. urheiluharrastuksen takia mielummin jättävät keikistelyn väliin.

Vierailija
22/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellisuudesta

minä olen opiskeluaikoinani osallistunut psykologian luennolle, jossa tehtiin sukupuoliominaisuuksien kartta. Sain tulokseksi androgyyni, koska vaihdan itse autooni renkaat (olin sinkku ja opiskelija, kukas ne sitten olis vaihtanut)

todella luotettavaa psykologiaa sanon mä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tietty puolustelet ja sanot olevasi sosiaalialalla j , että siskosi paras kaveri on myös lesbo. '

Itse olen hetero, mutta ymmärän lesboja ja homoja yms, siis ymmärrän ja hyväksyn, että he ovat mitä ovat, enkä ihmettele. samoinhan sitä voi miettiä, että mitä joku kaunis ja fiksu nainen tekee sovinistin, vaimonhakkaajan tai pettäjän käsipuolessa.

Vierailija
24/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se KodinYkkösessä asioita ihmetellyt :)

Minulle on ihan sama millä nimellä näitä pareja kutsutaan, onko homo vai se toinen (joku transseksuaalinen?). Kummallista joka tapauksessa.

Ja minua saa sanoa ahdasmieliseksi jos tekee mieli. Eläkööt jokainen omalla tyylillään, mutta minun ei kaikenlaisia tyylejä tarvitse kyllä ymärtää.

Niin ja sitäpaitsi, heterot miehiset naiset eivät ole samanlaisia kuin lesbot tms. Hetero miehinen nainen on selvästi kuitenkin nainen, kun taas tämä toinen vaihtoehto on jotenkin " rumalla" tavalla nainen vääristeltynä.

Ja hirttäkkää minut ihan vapaasti mielissänne, näin se vain on.

Vierailija
25/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Se ei VAAN OLE NÄIN, muuta kuin omassa (ja joidenkin muiden) ahdasmielisissä ajatuksissa.

Normaali ihminen ei mieti toisten asioita Kodin ykkösessä, vaan sitä mitä sieltä voisi ostaa. tai sitten omia murheitaan murehtii samalla, ku kattoo niitä SISUSTUSJUTTUJA (eikä kanssaihmisiä).

Vierailija
26/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä (niiden, jotka seurustelee muiden poikamaisten lesbojen kanssa, niitäkin on) tyypillinen heteronainen on ei-puoleensavetävä (epämiellyttävä, jopa ruma).

Kauneusnormit kun vaihtelevat eri ihmisillä ja ryhmillä.

Itse olen lesbo, mutta en ole sen paremmin feminiininen kuin maskuliininen, hyvin tavallisen näköinen suomalainen nainen (näytän lähinnä joltain Päivi Lipposelta). Mutta minua esim. ärsyttävät hyvin kanamaiset naiset (näitä on myös lesboissa, vaikkakin harvemmassa kuin heteroissa), jotka korostavat omaa heiveröisyyttään - että heitä pitää koko ajan olla pönkittämässä henkisesti (kehumalla) ja fyysisesti (kantamalla tavaroita, tukemalla käsipuolesta). se ei ole minusta kaunista ollenkaan, ei myöskään esim. äärimmäinen laihuus joka näillä naisilla on yleensä kauneusihanteena.

Minä ihailen naisessa omanarvontuntoa, suoruutta ja pärjäävyyttä. Siihen liittyy myös tietty fyysinen puoli, jäntevyys ja reippaus. Ehkä se on jonkun mielestä maskuliinisuutta, minusta se on vain voimakkuutta.

Vierailija
27/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla Jumala sitten tuomitsee tuollaset kummajaiset,pitääkö vielä julkisesti sen tessan halailla tyttöystäväänsä.Lapsetkin ihmettelivät kun poika olikin tyttö,en vaivautunut edes selittämään tuollasta sairautta.

Vierailija
28/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiasi on niin kunnossa, että voit Jumalasi silmissä arvostella muita..? Mene itseesi.

Vierailija
29/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihmiset jaksaa pohtia muiden sukupuolielämää ja sukupuoli-identiteettiä niin hirveästi ja miksi asioista on kamala tarve tehdä hirveästi yleistyksiä. Ja miksi edes pitäisi kyetä ymmärtämään miksi joku haluaa jotakuta tai haluaa näyttää joltakin.

Mä en tajua miten joku voi pitää mun pomoani haluttavana, en tajua miksi joku haluaa pukeutua gootiksi. Enkä ymmärrä miksi äiti tykkää pukeutua tuulipukuun tai kaveri tykkää nakkikeitosta. Mutta entäs sitten? Ne kokevat niin, ei se ole multa pois, vaikka pitävät eri asioista. Ei se estä sitä, ettei mulla voisi olla muuta yhteistä heidän kanssaa.

En myöskään ymmärrä, miksi miespuoleinen kaverini haluaa miehiä. Tai naispuoleinen sekä miehiä että naisia. Enkä ymmärrä, miten sukupuoltaan vaihtanut kaverini kokee itsensä. Mutta en mä koe tarvetta yrittää ymmärtää kaikkien ajatuksia, enhän mä ymmärrä niitä kaikessa muussakaan. Kaverini ovat tyytyväisi ja sillä hyvä.

Vierailija
30/30 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassulta, kun näyttivät kuvaa, missä oli tukka päässä jne.

Oikein kauniilta naiselta näytti. Eli se maskuliinisuus ei taida olla hänen kasvonpiirteissään, vaan tuo koko paketti, jätkämäiset vaatteet jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan