Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse yli miehen kuolemasta

Vierailija
19.05.2024 |

Ikävä vaan kasvaa koko ajan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että helpottaisi ajan kuluessa mutta ei. Mitä enemmän aikaa kuluu niin sitä enemmän tajuan miten rakas hän minulle oli. Kukaan ei ole kuten hän eikä kukaan rakasta minua kuten hän.

Vierailija
2/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin lohdutonta. Kaikki elämän värit katosi eikä ole ketään joka pitäisi huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä täysin toivu koskaan. Minä mielessäni juttelen joka päivä edesmenneelle rakkaalle. Öisin hän joskus tulee uniini, se antaa lohtua. Suuri suru on hinta suuresta rakkaudesta, en olisi ilman tätä rakkautta halunnut olla vaikka silloin olisi tältä surulta säästynyt.

Vierailija
4/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni.

Onko miehesi kuolemasta kuinka pitkä aika?

Vierailija
5/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä täysin toivu koskaan. Minä mielessäni juttelen joka päivä edesmenneelle rakkaalle. Öisin hän joskus tulee uniini, se antaa lohtua. Suuri suru on hinta suuresta rakkaudesta, en olisi ilman tätä rakkautta halunnut olla vaikka silloin olisi tältä surulta säästynyt.

Jos mä tapaan jonkun miehen niin aina vaan alan puhumaan miehestäni miten paljon häntä kaipaan. Tämä on pahentunut ajan kuluessa. Ensin yritin unohtaa ja jatkaa elämää. Nyt ei tee mieli tavata ketään koska sellaista kuin hän oli ei koskaan löydy.

Vierailija
6/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni.

Ihan kohta vuosi.

Vierailija
7/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on lyhyt aika. Oma mieheni kuoli myöskin noin vuosi sitten. En usko että enää alan seurustella koskaan. Ja vasta nyt teen kuolinsiivousta eli vien vaatteita ja tavaraa kierrätykseen jne. 

Vierailija
8/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeni kuoli 3 vuotta sitten .Suhde kesti 21-22vuotta. Jostain luin suru ei poistu koskaan ,se mentää  muotonsa ja elämä jatkuu sen kanssa.

Vierailija
9/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osanottoni.

Ihan kohta vuosi.

Leskenä voin vakuuttaa, että ajan myötä totut. Et unohda, mutta totut siihen ettei hän ole enää kanssasi. 

Nyt sinun pitääkin surra, ikävöidä, koska se on luonnollista. Suru on surtava. Muista, ettei tarvitse "mennä eteenpäin" niin kuin asiaa kokemattomat laukovat

Vierailija
10/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi kuolemasta ja olet ihan paskana (ymmärrettävää) ja yrität väkisin deittailla?? 

Vierailija
11/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli renttu, anna mennä. Moni mies komentaa ja ohjailee tuolla ulkona naisia koko ajan. Ole vapaa. Jos se on ollut hyvä ja mukava mies, on varmaan kiva muistella, hyviä hetkiä ja menoja. Voi lähettää positiivisia ajatuksia ja kukkia. Suru helpottaa vielä, se vie aikaa. Ehkä voit jutella toisen kanssa siitä. Ei ole pakko täysin yksin murehtia aina.

Vierailija
12/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen,  kun fyysistä ja henkistä väkivaltaa käyttävä mieheni kuoli. Kaikki eivät kaipaa kuollutta puolisoaan.

Vierailija
13/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteeni kuoli 3 vuotta sitten .Suhde kesti 21-22vuotta. Jostain luin suru ei poistu koskaan ,se mentää  muotonsa ja elämä jatkuu sen kanssa.

Mulla suru on muuttanut muotonsa tavallaan hallitsevammaksi kun on totaalisesti tajunnut sen miten onnellinen olin silloin kun hän eli.

Elin ikäänkuin usvassa kuolemanjälkeiset kuukaudet ja tapasin vääränlaisia ihmisiä jotka aiheuttivat ongelmia minulle. 

Ja sitten tämä vuodenaika, kesä. Hän kuoli kesällä. Se muistuttaa kaikesta kivasta mitä teimme yhdessä.

Vierailija
14/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sururyhmästä tai terapiasta apua?  Nuoret lesket ryhmiä on myös olemassa.

Vierailija
15/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti surutyö kestää kovana noin pari vuotta vähintään. Sitten se pikkuhiljaa helpottaa, vaikka eihän se koskaan kokonaan poistu. Tällainen surutyö käydään myös vaikkapa eron jälkeen. Kuolemantapauksessa se on rankempaa. 

Vierailija
16/21 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on todella lyhyt aika, vasta totuttelua ajatukseen että toinen on poissa. Itselläni toinen ja kolmas vuosi oli helvetin rankkoja ja vasta neljäntenä vuonna alkoi helpottaa. Nyt mennyt kymmenen vuotta ja surun aallot tulee loivempina. Ei se suru koskaan mene pois eikä tarvitse päästä yli. Mutta oma elämä jatkuu ja siitä voi nauttiakin. Voimia!

Vierailija
17/21 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju,mutta kirjoittelen omia tuntojani.Mieheni kuolemasta vasta 2kk.Olen aivan rikki.En jaksa kohta enää olla olemassa. Elämässä ei ole mitään,vain tyhjää päivästä toiseen. Kun herää,niin iskee todellisuus päin naamaa ja alkaa kamala tuskainen olo. Sitä vain on olemassa. Odottaa iltaa,että voi ottaa unilääketta jotta pääsisi edes hetkeksi pois tästä tuskasta, Haluan hänen luokseen.

Vierailija
18/21 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä samanlaista pidä etsiäkkään

Vierailija
19/21 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju,mutta kirjoittelen omia tuntojani.Mieheni kuolemasta vasta 2kk.Olen aivan rikki.En jaksa kohta enää olla olemassa. Elämässä ei ole mitään,vain tyhjää päivästä toiseen. Kun herää,niin iskee todellisuus päin naamaa ja alkaa kamala tuskainen olo. Sitä vain on olemassa. Odottaa iltaa,että voi ottaa unilääketta jotta pääsisi edes hetkeksi pois tästä tuskasta, Haluan hänen luokseen.

Auttaako juttelu jollekin. Tai kriisikeskus. Ihan varmasti helpottaa jossain kohtaa ja tulee muuta sisältöä, vaikka tunteilla on aikansa. Sun pitää elää myös itsesi kautta ja ajatella hyvinvointiasi, ei pelkän tilanteen kautta elää. Maapallolla on vielä muita ihmisiä ja äitisi ehkä on elossa? Soittele sinnekin. Et voi lopettaa elämääsi jonkun miehen vuoksi, sun pitää elää oma elämä ja ottaa aikaa. Joskus siitä irrottaa vaikka ei heti.

Vierailija
20/21 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vasta kolmas vuosi alkoi helpottaa surusta.Vähitellen näet valoa.