Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihaat kokoomuslaisia?

Vierailija
19.05.2024 |

Miksi ajattele, että he ovat väärässä?

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhiä saa ja voi kannustaa mutta teidän keinot ei ole kannustusta nähneetkään. 

Keinot ovat puolueettomien huippuvirkamiesten verifioimia.

"Huippu"? 😆 Onko teidän omakehulle mitään rajoja?

En puhunut itsestäni, vaan valtiovarainministeriön asiantuntijoista, jotka olivat toimineet tehtävässään jo Marinin kaudella.

Vierailija
162/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se viha on pitkälti kateutta. Mutta en näin kokoomuslaisena pistä pahakseni. Kateushan on ansaittava.

Vain kateellinen kokoomuslainen kuvittelee vasemmistolaisen kadehtivan tätä, koska ei kateudeltaan muuhun kykene.

Jos kokoomuslainen kadehtii jotain, hän kääntää sen käyttövoimaksi ja seuraa esimerkkiä. Tässä ketjussa voimme lukea vasemmistolaisten kateudesta, joka vain lietsoo vihaa.

Yleensähän nuo kadehtivat köyhiä ja heidän ruhtinaallisia tulonsiirtojaan.

Tulonsiirrot tulevat meiltä, joten..

Joten narsismi ja ihmishirviöys on oik

Mitä minä olen sinulta muka ottamassa? Minä välitän maan tulevaisuudesta kokonaisuutena ja se on tärkeämpää kuin yksilön eli sinun mammonassa kieriminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken toivon ja elämän mielekkyyden menettäneen ihmisen kepittäminen ei ole kannustusta. Miettikää nyt vähän. Empatiaa teillä ei ole, mutta yrittäkää jotenkin logiikalla takoa tämä päähänne. Että ehkä ne teidän keinot ei ole kovin kannustavia. 

Aika vähissä on sinunkinbempatia kun olet valmis  verottamaan vähintään  puolet tuloistani. Varmasti mielummin enemmänkin. Vähän empatiaa peräänkuulutan! 

Vierailija
164/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, mutta ovat tyhmiä. Kuvittelevat itse edustavansa jotain vapaan markkinatalouden ja isänmaallisuuden suuntausta.

Todellisuudessa heidän politiikkansa on kuitenkin piilokommunismia.

Vierailija
165/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se viha on pitkälti kateutta. Mutta en näin kokoomuslaisena pistä pahakseni. Kateushan on ansaittava.

Vain kateellinen kokoomuslainen kuvittelee vasemmistolaisen kadehtivan tätä, koska ei kateudeltaan muuhun kykene.

Jos kokoomuslainen kadehtii jotain, hän kääntää sen käyttövoimaksi ja seuraa esimerkkiä. Tässä ketjussa voimme lukea vasemmistolaisten kateudesta, joka vain lietsoo vihaa.

Yleensähän nuo kadehtivat köyhiä ja heidän ruhtinaallisia tulonsiirtojaan.

Tulonsiirrot tulevat meiltä, joten..

Luulisi sen tässä viitekehyksessä ilmeistä. Rahaani olet viemässä senkin ihmishirviö narsisti.

Vierailija
166/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken toivon ja elämän mielekkyyden menettäneen ihmisen kepittäminen ei ole kannustusta. Miettikää nyt vähän. Empatiaa teillä ei ole, mutta yrittäkää jotenkin logiikalla takoa tämä päähänne. Että ehkä ne teidän keinot ei ole kovin kannustavia. 

Aika vähissä on sinunkinbempatia kun olet valmis  verottamaan vähintään  puolet tuloistani. Varmasti mielummin enemmänkin. Vähän empatiaa peräänkuulutan! 

En ole sanonut veroista yhtään mitään. Mutta sinä senkun jaksat uhriutua kun sinulta viedään niin paljon yhyy. Ihan sama vaikka koko Suomi menisi konkkaan tai myytäisiin Kiinalle, kunhan sinulta ei viedä pennin jeniä. 

Vierailija
167/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen Kokoomuksen vihaaja on kokemukseni mukaan entinen koulukiusaaja, joka on päätynyt 30-vuotiaana kaupan kassalla työskenteleväksi tradenomiksi. Näillä on valtava kateus niitä kohtaan, joiden ominaisuudet sopivat paremmin yhteen työelämän kanssa.

Vierailija
168/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaisten itku on pikkuvauvojen kiukuttelua. Verkostot pyörii ja kaikki on sijoiteltu edestä, mutta silti yritetään esiintyä jonain uhreina. 

Vierailija
169/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut veroista yhtään mitään. Mutta sinä senkun jaksat uhriutua kun sinulta viedään niin paljon yhyy. Ihan sama vaikka koko Suomi menisi konkkaan tai myytäisiin Kiinalle, kunhan sinulta ei viedä pennin jeniä. 

Eli kannatatkin sitten pieniä veroja? Tervetuloa vaan kokoomukseen! Mukava että löydettiin yhteistä maaperää kuitenkin.

Vierailija
170/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatiaa siitä, että olet saanut ilmaisen koulutuksen ja sen ansiosta tienaat? Miksi sun ei pidä osallistua maksamaan sitä veroina takaisin? 

Anna mä arvaan, olet sen verran erinomainen yksilö, että olet ansainnut kaiken vain omalla erinomaisuudellasi ja lahjakkuudellasi. Olet vain yksinkertaisesti parempi kuin muut? 

Mun sydän oikein riutuu siitä tuskasta jota elämässäsi koet. 

Vierailija
171/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisten itku on pikkuvauvojen kiukuttelua. Verkostot pyörii ja kaikki on sijoiteltu edestä, mutta silti yritetään esiintyä jonain uhreina. 

Näin on. Todellisuuden kohtaaminen: Niin kovin hankalaa, monille vasta pakon edessä.

Vierailija
172/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kannatatkin sitten pieniä veroja? Tervetuloa vaan kokoomukseen! Mukava että

Tiedän että olet narsisti ja tykkäät laittaa sanoja muiden suuhun, mutta muhun noi itsekkäiden kakaroiden manipulaatiotemput ei oikein toimi.

Vierailija
173/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä mielessä uhri että oikeuteeni päättää itse omaisuudestani halutaan puuttua täysin häikäilemättömästi. Sijoittamista suosittelen sinullekin. Minä aloitin 18 vuotiaana sijoittamalla 100mk kuukaudessa. 

Vierailija
174/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa, mutta ovat tyhmiä. Kuvittelevat itse edustavansa jotain vapaan markkinatalouden ja isänmaallisuuden suuntausta.

Todellisuudessa heidän politiikkansa on kuitenkin piilokommunismia.

Ahaa eli miksi sitten kommunisti pitää tyhmänä piilokommunistia? 

Vierailija
175/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatiaa siitä, että olet saanut ilmaisen koulutuksen ja sen ansiosta tienaat? Miksi sun ei pidä osallistua maksamaan sitä veroina takaisin? 

Anna mä arvaan, olet sen verran erinomainen yksilö, että olet ansainnut kaiken vain omalla erinomaisuudellasi ja lahjakkuudellasi. Olet vain yksinkertaisesti parempi kuin muut? 

Mun sydän oikein riutuu siitä tuskasta

Sama tietysti olisi ollut sinullekin mahdollista, mutta ideologisista syistä kenties, valitsit selvästi sinut onnelliseksi ja harmooniseksi tekevän sosialismin ja pienet tulot. Niin mksi en ansaitsisi sitä mitä työnantaja maksaa? Erinomaiset attribuutit minulle syötät sinä, koska jollain tasolla ehkä ajattelet asian olevan niin, vai miksi niin ajattelet ? Itse ajattelen asian toisin.

Kyllä veroja tietysti kuuluu maksaa, mutta kohtuullisuus siinäkin tulee olla. Puolet tuloistani ei ole sitä. Minun kohdallani se nyt on se ja sama, mutta juuri isossa kuvassa lypsylehmien jatkuva lypsäminen näivettää nämä lypsylehmät pois . 

Vierailija
176/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meillä on sitä meidän tienaamaamme rahaa, jota sinä haluat meiltä näille köyhille. Kannustaako se jotenkin meitä antaa rahaamme jatkuvasti muille? Kun se elämän mielekkyys ei löydy siitä, että saa toisten ihmisten rahaa, se pitäisi löytyä siitä, että saa sitä tehtyä itse, omalla toimeliaisuudellaan, omalla työllä.

Vierailija
177/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Todellisuuden kohtaaminen: Niin kovin hankalaa, monille vasta pakon edessä.

Minusta kun näyttää siltä, että te sitä todellisuutta kohtaa. Taistelette tuulimyllyjä vastaan, koska teidän pitäisi saada muitten rahaa ja ette saakaan.

Vierailija
178/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kun näyttää siltä, että te sitä todellisuutta kohtaa. Taistelette tuulimyllyjä vastaan, koska teidän pitäisi saada muitten rahaa ja ette saakaan.

En tiedä keihin viittaat kun puhut teistä, mutta sanon tämän: JAKSAA JAKSAA!!

Vierailija
179/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli puhuitkin veroista sitten kuitenkin? Miksi sitten sanoit muuta? Osaatko nyt päättää lopulta mistä paasaat? Nonylipäänsä narsistisesta oikeudestasi minun omaisuuteen. Hyi hyi sinua itsekästä

Vierailija
180/207 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskovat hyvinvointivaltion, eivätkä välitä ihmisten kohtaloista pätkääkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi