Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi olla suvaitsevainen?

Vierailija
19.05.2024 |

Mitä hyötyä siitä on?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama oletko vai et kunhan et tule esittämään suvaitsemattomia kantojasi minulle. Minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet asioista eikä minun tarvitse keskustella kanssasi mistään mikä ei minua kiinnosta. 

Vierailija
22/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapa miettiä tätä, on kategorinen imperatiivi. Hankalasta nimestä huolimatta suhteellisen yksinkertainen ajatus, että pitäisi toimia aina niin että toimintatavastasi voitaisiin tehdä yleinen moraalilaki. 

Näin ollen kannattaa olla suvaitsevainen, koska joku kerta se voikin olla sinun toimintasi, joka julistetaan vääräksi ja josta rangaistaan, vaikkapa joku lempiharrastuksesi, tai oma seksuaalinen suuntauksesi tai oman uskontosi määräykset.

Suvaitsevaisuus on poliittinen käsite, joka johtaa loogisesti suvaitsevaisuuden paradoksiin, aivan kuten 1900-luvun merkittävin filosofi Karl Popper totesi aikoinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.france24.com/en/live-news/20240518-protest-after-peru-class…

"Peru classifies transsexuality as mental disorder"

Jossainpäin on vielä tolkun ihmisiä, ei tosin suomessa

Vierailija
24/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tapa miettiä tätä, on kategorinen imperatiivi. Hankalasta nimestä huolimatta suhteellisen yksinkertainen ajatus, että pitäisi toimia aina niin että toimintatavastasi voitaisiin tehdä yleinen moraalilaki. 

Näin ollen kannattaa olla suvaitsevainen, koska joku kerta se voikin olla sinun toimintasi, joka julistetaan vääräksi ja josta rangaistaan, vaikkapa joku lempiharrastuksesi, tai oma seksuaalinen suuntauksesi tai oman uskontosi määräykset.

Suvaitsevaisuus on poliittinen käsite, joka johtaa loogisesti suvaitsevaisuuden paradoksiin, aivan kuten 1900-luvun merkittävin filosofi Karl Popper totesi aikoinaan. 

Aivan, suvaitsemattomuutta ei kannata suvaita. 

Vierailija
25/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi suvaita persuja...

Mitä persut tähän liittyy? Suurin osa suomalaisista vastustaa prideä, tran slakia yms. Hapatusta

Sulla on statistiikat pielessä, muru. Sinä ja sinun kaksi kaveria ei ole kaikki suomalaiset. Katso faktat täältä: https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-seksuaaliasenteet/

Vuonna 2015 miehistä 74 prosenttia ja naisista 84 prosenttia piti homoseksuaalista käyttäytymistä jokaisen yksityisasiana. Vuonna 1971 vastaavat osuudet olivat vain 44 ja 45 prosenttia. Muutos on ollut hyvin suuri. Asenteet olivat vapaamielistyneet merkittävästi vielä 1990-luvun alun jälkeen. Nuorista aikuisista homoseksuaalit suhteet hyväksyi vuonna 2015 naisista noin 90 prosenttia ja miehistä noin 85 prosenttia. Ehdottomasti näm

*Minne katos toi 'En ole sun muru' - AJATTELIN KYSYÄ KENEN MURU SINÄ SAATAT OLLA? PULLAN muru? 

Vierailija
26/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama oletko vai et kunhan et tule esittämään suvaitsemattomia kantojasi minulle. Minua ei kiinnosta mitä mieltä sinä olet asioista eikä minun tarvitse keskustella kanssasi mistään mikä ei minua kiinnosta. 

Oletpa sinä suvaitsematon. 

Vierailija
27/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus on nykyisellään varsin valikoivaa.

Vierailija
28/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Persuja ei toki suvaita koska ovat etuoikeutettuja ja suvaitsemattomia. Sen sijaan vähemmistöjä suvaitaan.

Vierailija
29/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuus ei ole hyve, vaan useimmiten osoitus älyllisestä laiskuudesta, laumasieluisuudesta ja mukavuudenhalusta.

Kuvailet juurikin suvaisemattomuuden 😌

Vierailija
30/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Persuja ei toki suvaita koska ovat etuoikeutettuja ja suvaitsemattomia. Sen sijaan vähemmistöjä suvaitaan.

Te olette siis suvaitsemattomia.

Vierailija
31/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvesignalointia kuten veganismikin. Molemmat sattumalta naisten keskuudessa todella yleisiä. Su vakit eivät uskalla puuttua esim. muslimien ongelmiin, vaan heille on helpompi hyväksyä ne tai vähintään sulkea silmät niiltä. 

Vierailija
32/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvesignalointia kuten veganismikin. Molemmat sattumalta naisten keskuudessa todella yleisiä. Su vakit eivät uskalla puuttua esim. muslimien ongelmiin, vaan heille on helpompi hyväksyä ne tai vähintään sulkea silmät niiltä. 

S u v a k k i = v a j a k k i.

Vierailija
33/33 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla. Voit olla ihan mitä itse haluat ja tai olla olematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä