Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jo 4 on sanonut pojalle joka on amk:ssa että sieltä sitten jatkaa yliopistoon!

Vierailija
19.05.2024 |

Mikä juttu tämä on? Poika siis yo.

Eli 4 vuotta AMK ja sitten (jos haluaa) 5-6 vuotta yliopistossa? 

Tiedän jo 2 jotka näin on tehneet ja heidän palkkansa on pienempi korkeammalla tutkinnolla. Toisen jopa vain 2800 e brutto.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin samaa koko AMK:n ajan. Opiskelin sairaanhoitajaksi ja minun olisi muutamankin opettajan mukaan pitänyt heti jatkaa yliopistoon maisteriopintoihin.

En ole maisteri vieläkään, vaan ihan tavallinen sairaanhoitaja. Pidän työstäni ja jatko-opinnot eivät ainakaan vielä ole houlutelleet. Toki työpaikkakoulutuksia olen käynyt useita.

Ehkä teen erikoistumisopinnot tai YAMK-opinnot jossain vaiheessa, mutta viihdyn osastollani, viihdyn potilastyössä, enkä näe mitään väärää siinä, että haluan aidosti tehdä tätä työtä.

Olen hoitotyössä asiantuntija ja vaikka työni on käytännönläheistä, kaikki tekeminen perustuu tutkimusnäyttöön. Uutta tietoa täytyy omaksua ja itsenäisestikin hankkia. Sairaanhoitajan täytyy myös osata tehdä päätöksiä itse ja olla valmis vastaamaan itse päätöksistään. 

AMK tuottaa tekijöitä ja asiantuntijoita käytännönläheisiin töihin. Tämä onkin hienoa, että voi yhd

Käsittääkseni ne terveydenhoitoalan maisteriopinnot ei työllistä juuri mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi