Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinkkuäidille uusi mies?

Vierailija
18.05.2024 |

Ihan tässä vaan pohdiskelin että mistä ovat muut yksin lasten kanssa olevat löytäneet uuden kumppanin? Itse olen lasten kanssa paljon yksin, lapset miehellä n 5pv kuukaudessa mutta eivät useinkaan viikonloppusin miehen työn takia. Joten ravintoloissa en pääse käymään kovinkaan usein. Joten mietiskelin vaan että missä ylipäätään voi uuteen ihmiseen tutustua? Netissä kai mutta en ole ainakana vielä innostunut tuosta nettideittailusta. En nyt juuri etsi edes mitään vakavaa suhdetta mutta kuinka se olisi edes teoriassa mahdollinen..?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen harrastus, johon voi ottaa lapset, mutta jota harrastaa yleensä miehet. Esim. joku frisbeegolf, palloilu, erä-, tiede- tai tekniikkakerho, koneen rassaus, veneily, ammunta.

Vierailija
42/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele omalle kohdallesi niitä pyhiä, kun mies haluaa lähteä käymään vanhempiensa luona 😬. Kuka mies kehtaa viedä vanhempiensa taloon naisen, jolla on toisen miehen siittämä oma lapsi mukana 🙄. Hyi saatana.

Nyt vasta luin tuon viimeisen lauseen tuosta ekasta osiosta. V*ttu, että oot sairaan olonen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota vain suhdetta ja kohtaa henkilöä silloin kuin lapset iskalla?

En ole Ap  en ole yksinhuoltaja vaan yksin asuva lapseton sinkkumies, vaan millainen on hän, joka kuvittelee ja luulee, että suhteen voi vain napata ottaa itselleen?

En minä ainakaan ole valmis ja halukas parisuhteeseen kenen hyvänsä kanssa, joka yhteistä suhdetta saattaisi ehdottaa.

Olen vakuuttunut sitä, että varmasti on parempi pysyä sinkkuna yksinhuotajana kuin tinkiä liian paljon omista vaatimuksistaan ja odotuksistaan kumppaniaan kohtaan ja tai  kuvitella, että toinen kyllä pian muuttuu ja käyttäytyy ja toimii varmasti pian juuri niinkuin haluan ja toivon. 

Sinkkumies

Vierailija
44/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia täytyy tehdä jonkun sitoutumiskyvyttömän rentun kanssa ja vielä noin nuorella iällä.

Tajuta että se "sitoutumiskyvytön renttu" saattaa pystyä näyttelemään maailman ihaninta miestä pitkänkin aikaa kunnes totuus paljastuu. Ei ole naisen vika jos joutuu valehtelijan uhriksi.

Ei voi, jos vaadit heti ensitreffeistä lähtien laatua. Et mene kävely- ja kahvideiteille, mikä ei vaadi mieheltä mitään panostusta. Ja jos haluat naimisiin, niin deittaile vain miehiä, jotka ovat valmiita menemään naimisiin.

Vierailija
45/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia täytyy tehdä jonkun sitoutumiskyvyttömän rentun kanssa ja vielä noin nuorella iällä.

Tajuta että se "sitoutumiskyvytön renttu" saattaa pystyä näyttelemään maailman ihaninta miestä pitkänkin aikaa kunnes totuus paljastuu. Ei ole naisen vika jos joutuu valehtelijan uhriksi.

Mutta eikö naisilla ole sitä "kuudetta aistia" eli tunnistavat tuollaisen miehen heti, kun näkevät hänet livenä kuulemma. Ainakin palstaa lukiessani olen saanut tällaisen käsityksen naisista.

Vierailija
46/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele omalle kohdallesi niitä pyhiä, kun mies haluaa lähteä käymään vanhempiensa luona 😬. Kuka mies kehtaa viedä vanhempiensa taloon naisen, jolla on toisen miehen siittämä oma lapsi mukana 🙄. Hyi saatana.

Mulle ei tuottais vaikeuksia viedä mukana vaikka exän uutta tummahipiäistä penskaa äiteelle näytille, katsos kun se uusperheen muksu on mun lapsien pikkuveli(puoli) - tulkoon mukaan, kuuluu joukkoon. Se oliskin aika hupaisaa, neljä lasta joista kaksi omaa, kaksi toisten miehien (eri miesten) ja kaikille olen jossain määrin vanhemmanroolissa. Itse olen sinut asian kanssa - kyse on lapsista. Niissä ei ole mitään ihmeellistä, ne on vain lapsia enkä mä ole vihoissa niiden isien kanssa.

So wheres the fucking problem here? :)

Ongelmahan on siinä, että vain kaltaisesi täydet luuserit muodostavat uusioperheitä. Tekstiisi perustuen uskallan väittää, että tuosta ei läheisriippuvaisuus miehessä enää pahene. Ei se vika lapsissa olekaan vaan ihmisissä, jotka "huolehtivat" heistä ja antavat tuollaista esimerkkiä jälkikasvulleen.

Jollekin tuolla toisessa ketjussa tuli viestistäsi halu mennä vetämään ranteensa auki..Mulle tuli tästä kirjoituksestasi samanlainen tunne..Kohta kaikki suhteellisen normaalit ihmiset tekevät saman, ja jäljelle jää vain tän palstan sekopäät.

Kirjoitit jossain, että vanhempasi ovat olleet yhdessä 25 v. ja se on susta hienoa, vaikka on kolmet avioeropaperit täytetty..Mun vanhemmat ovat olleet yhdessä n. 40 v. eikä valitettavasti ole täyttäneet (tietääkseni) yksiäkään eropapereita. Valitettavasti siksi, että olisivat saaneet mielestäni erota jo aikoja sitten. Mut jos haluavat kaikesta huolimatta pysyä yhdessä, eihän se mulle kuulu.

Vierailija
47/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta luin tuon viimeisen lauseen tuosta ekasta osiosta. V*ttu, että oot sairaan olonen tyyppi.

Äitisi on oikein hieno nainen 😅, josta voit olla ylpeä 😁. En valitettavasti tiedä mikä sinun kasvatuksessa on mennyt pieleen 😂🤣.

Vierailija
48/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekuummin itse saatraisin asettua parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on "jo" lapsi(a) kuin naisen (tai miehen) kanssa, joka halveksii ja ykenkatsoo sinkkuvanhempia noin kuvottavasti, nitä tulit kuvanneeksi.

Sinkkumies

Vierailija
49/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo kaikki yh-äidit ole sitoutumiskyvyttömien renttujen kanssa lisääntyneet. Minun miehen vei kivessyöpä, ei ehtinyt kuin puoleen väliin neljättä kymmentä. Minä jäin kolmen muksun kanssa elelemään. Hyvin me on pärjätty, ei tässä sen puoleen ole miehen tarvista ollut, mutta toki sitä joskus on ihmisen ikävä. Niin, yhäritkin ovat ihmisiä, tunteineen, ajatuksinen ja murheineen.

Vierailija
50/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että joku mies haluaisi kanssasi suhteeseen, jos et kerran sellaista ole vakavissasi edes hakemassa? Taidat vain kaivata kodin hengetärtä ja maksajaa.

Vierailija
51/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tuottais vaikeuksia viedä mukana vaikka exän uutta tummahipiäistä penskaa äiteelle näytille, katsos kun se uusperheen muksu on mun lapsien pikkuveli(puoli) - tulkoon mukaan, kuuluu joukkoon. Se oliskin aika hupaisaa, neljä lasta joista kaksi omaa, kaksi toisten miehien (eri miesten) ja kaikille olen jossain määrin vanhemmanroolissa. Itse olen sinut asian kanssa - kyse on lapsista. Niissä ei ole mitään ihmeellistä, ne on vain lapsia enkä mä ole vihoissa niiden isien kanssa.

Ongelmahan on siinä, että vain kaltaisesi täydet luuserit muodostavat uusioperheitä. Tekstiisi perustuen uskallan väittää, että tuosta ei läheisriippuvaisuus miehessä enää pahene. Ei se vika lapsissa olekaan vaan ihmisissä, jotka "huolehtivat" heistä ja antavat tuollaista esimerkkiä jälkikasvulleen.

Jollekin tuolla toisessa ketjussa tuli viestistäsi halu mennä vetämään ranteensa auki..Mulle tuli tästä kirjoituksestasi samanlainen tunne..Kohta kaikki suhteellisen normaalit ihmiset tekevät saman, ja jäljelle jää vain tän palstan sekopäät.

Kirjoitit jossain, että vanhempasi ovat olleet yhdessä 25 v. ja se on susta hienoa, vaikka on kolmet avioeropaperit täytetty..Mun vanhemmat ovat olleet yhdessä n. 40 v. eikä valitettavasti ole täyttäneet (tietääkseni) yksiäkään eropapereita. Valitettavasti siksi, että olisivat saaneet mielestäni erota jo aikoja sitten. Mut jos haluavat kaikesta huolimatta pysyä yhdessä, eihän se mulle kuulu.

Se ranteiden auki vetäminen on täydellinen esimerkki täydestä kyvyttömyydestä ratkaista parisuhteen ongelmia. Aivan kuten ajatustapasi vanhempiesi avioliitosta. Minulla tekisi mieli vetää ranteet auki johtuen kaltaisistasi henkilöistä, jotka ovat täysin kyvyttömiä tekemään parisuhteensa eteen töitä ja juoksevat suhteesta toiseen täydellistä nautintoa hakien. Ette ole minun silmissäni ihmisinä minkään arvoisia.

Vierailija
52/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdä itse omia lapsia, enkä halua toisen miehen siittämiä lapsia jalkoihin pyörimään!

Toistaiseksi ilman naista onnistu.

Ai ai, totuuden ääneen sanominen taisi kirpaista pahasti.

Lähtökohtana voidaan pitää sitä, että jokainen lapsia hankkinut vastaa ensisijaisesti niiden elatuksesta ja kasvatuksesta. Toisin sanoin, kukaan ulkopuolinen ei ole velvollinen (vasten tahtoaan) yh-suhteeseen, jossa kokee itsensä täysin ulkopuoliseksi.

Jos on pakko hankkia lapsia ja erota, silloin pitää olla myös "munaa" ja varautua siihen, että arkea saa pyörittää yksin. Se on vain elämää, ei sen kummempaa.

Vai odotatko, että joku tulee tuossa tilanteessa ihan huvikseen suhteeseen vain kolmanneksi pyöräksi ? Jos et itse halua olla kolmas pyörä, älä odota sitä myöskään muilta...

Vierailija
53/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innosta.

Innosta minun lisäkseni muitakaan naisia.

Yhdyn tähän kommenttiin 🤗!

Vierailija
54/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ranteiden auki vetäminen on täydellinen esimerkki täydestä kyvyttömyydestä ratkaista parisuhteen ongelmia. Aivan kuten ajatustapasi vanhempiesi avioliitosta. Minulla tekisi mieli vetää ranteet auki johtuen kaltaisistasi henkilöistä, jotka ovat täysin kyvyttömiä tekemään parisuhteensa eteen töitä ja juoksevat suhteesta toiseen täydellistä nautintoa hakien. Ette ole minun silmissäni ihmisinä minkään arvoisia.

Hei kuule..Sä et tiedä mun vanhempieni avioliitosta mitään (etkä minustakaan), joten äläpä ala mua haukkumaan.

Isäni kun ei osaa sanoilla ilmaista itseään, joten sitten pitää ottaa nyrkit avuksi. Tätä tosin tapahtuu nykyään kai vähemmän, joten kai se jotain oppinut on. Ja tiedätkö sä esimerkiksi vanhempiesi avioliitosta, että he ovat olleet täysin uskollisia toisileen sen 25 v? Mä kun olen sitä mieltä, että on parempi erota kuin pettää.

Vierailija
55/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että joku mies haluaisi kanssasi suhteeseen, jos et kerran sellaista ole vakavissasi edes hakemassa? Taidat vain kaivata kodin hengetärtä ja maksajaa.

Se on yksinhuoltajilla tosiaankin hankalaa löytää uutta kumppania. Tenavat sitovat kotiin ja jos ainoat vapaat päivät ovat arkena, niin silloin kaikki muut ovat töissä. Eikä se ole yksinhuoltajien vika, että he ovat yksinhuoltajia!! Minä olen ymmärtänyt, että ne miehet, jotka syyttävät yksinhuoltajia ovat juuri niitä rannalle jääneitä!!

Vierailija
56/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo kaikki yh-äidit ole sitoutumiskyvyttömien renttujen kanssa lisääntyneet. Minun miehen vei kivessyöpä, ei ehtinyt kuin puoleen väliin neljättä kymmentä. Minä jäin kolmen muksun kanssa elelemään. Hyvin me on pärjätty, ei tässä sen puoleen ole miehen tarvista ollut, mutta toki sitä joskus on ihmisen ikävä. Niin, yhäritkin ovat ihmisiä, tunteineen, ajatuksinen ja murheineen.

Ja muistaakseni myös Norjan kuninkaalle on kelvannut yh-äiti niin että luulisi tavallisemmallekkin suomalaiselle miehen tollukalle kelpaavan. Aiheen voisi jo muutenkin sivuuttaa alkaa olla jo niin puhki kulunut. Samat miehet vastailee samoja älyttömiä vastauksia. Tilanne ei siitä muuksi muutu. Minä olen yh ja minun miehellä on omia lapsia. Ei ole ollut mitään ongelmia. Siinä tulee vaan testattua heti alkuunsa vastapuolen älykkyys ja muut ominaisuudet. Voi viskata taipaleelle ennen kuin mitään vakavampaa kerkeää alkakaan. Sellainen mies joka ei arvosta toisten lapsia ei ansaitse lapsia ollenkaan koska niiden kanssa juuri niitä yh-äitejä tulee. Päättävät alkaa leikkiä isää ja kriisipaikan tullen huomaavat ettei heistä oletkaan perheen isäksi ja luistavat velvollisuuksistaan. Suomi on pullollaan näitä älykkäitä miehiä jotka eivät katso karsaasti toisten lapsia, huolehtivat muiden lapsista kuin omistaankin, ja haluavat vielä omiakin joukon jatkoksi. Usko pois. Se on nähty ja koettu. Vastaan se tulee niin kuin lapsettomallekin. Juuri silloin kuin vähiten odotat...

Vierailija
57/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muistaakseni myös Norjan kuninkaalle on kelvannut yh-äiti niin että luulisi tavallisemmallekkin suomalaiselle miehen tollukalle kelpaavan. Aiheen voisi jo muutenkin sivuuttaa alkaa olla jo niin puhki kulunut. Samat miehet vastailee samoja älyttömiä vastauksia. Tilanne ei siitä muuksi muutu. Minä olen yh ja minun miehellä on omia lapsia. Ei ole ollut mitään ongelmia. Siinä tulee vaan testattua heti alkuunsa vastapuolen älykkyys ja muut ominaisuudet. Voi viskata taipaleelle ennen kuin mitään vakavampaa kerkeää alkakaan. Sellainen mies joka ei arvosta toisten lapsia ei ansaitse lapsia ollenkaan koska niiden kanssa juuri niitä yh-äitejä tulee. Päättävät alkaa leikkiä isää ja kriisipaikan tullen huomaavat ettei heistä oletkaan perheen isäksi ja luistavat velvollisuuksistaan. Suomi on pullollaan näitä älykkäitä miehiä jotka eivät katso karsaasti toisten lapsia, huolehtivat muiden lapsista kuin omistaankin, ja haluavat vielä omiakin joukon jatkoksi. Usko pois. Se on nähty ja koettu. Vastaan se tulee niin kuin lapsettomallekin. Juuri silloin kuin vähiten odotat...

Tietysti asia erikseen. He ovat hienoja naisia, jotka ovat pysyneet kumppanin kanssa yhdessä kunnes kuolema erotti. Lesket ansaitsevat toki täyden sympatian!

Vierailija
58/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdä itse omia lapsia, enkä halua toisen miehen siittämiä lapsia jalkoihin pyörimään!

Toistaiseksi ilman naista onnistu.

Ai ai, totuuden ääneen sanominen taisi kirpaista pahasti.

Lähtökohtana voidaan pitää sitä, että jokainen lapsia hankkinut vastaa ensisijaisesti niiden elatuksesta ja kasvatuksesta. Toisin sanoin, kukaan ulkopuolinen ei ole velvollinen (vasten tahtoaan) yh-suhteeseen, jossa kokee itsensä täysin ulkopuoliseksi.

Jos on pakko hankkia lapsia ja erota, silloin pitää olla myös "munaa" ja varautua siihen, että arkea saa pyörittää yksin. Se on vain elämää, ei sen kummempaa.

Vai odotatko, että joku tulee tuossa tilanteessa ihan huvikseen suhteeseen vain kolmanneksi pyöräksi ? Jos et itse halua olla kolmas pyörä, älä odota sitä myöskään muilta...

Yleensä yh-äidit haluaa löytää itselleen kumppanikseen lapsettoman sinkkumiehen. Tämän jälkeen tekevät taas lapsen, sitten mies häipyy ja sama meno jatkuu. Monella yh-äidillä saattaa olla useampi lapsi eri miesten kanssa.

Vierailija
59/59 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohda miehet ja keskity nauttimaan lastesi kanssa elämästä. Sillä miehistä ei ole muuta kuin haittaa sinulle ja lapsillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi