Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinkkuäidille uusi mies?

Vierailija
18.05.2024 |

Ihan tässä vaan pohdiskelin että mistä ovat muut yksin lasten kanssa olevat löytäneet uuden kumppanin? Itse olen lasten kanssa paljon yksin, lapset miehellä n 5pv kuukaudessa mutta eivät useinkaan viikonloppusin miehen työn takia. Joten ravintoloissa en pääse käymään kovinkaan usein. Joten mietiskelin vaan että missä ylipäätään voi uuteen ihmiseen tutustua? Netissä kai mutta en ole ainakana vielä innostunut tuosta nettideittailusta. En nyt juuri etsi edes mitään vakavaa suhdetta mutta kuinka se olisi edes teoriassa mahdollinen..?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innosta.

Innosta minun lisäkseni muitakaan naisia.

Vierailija
22/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tapaile Yh koska itse olen sinkku mutta yhden kerran tein poikkeuksen koska hän oli aivan jumalattoman kaunis ja....... hän oli sinua 10v vanhempi mutta oli joutunut suhde kierteeseen ja hänellä oli lapsia ilmeisesti 4 eri miehen kanssa. Siis Tziisus.....

Eli pidä nyt jatkossa huoli ehkäisystä vaikka mitä tulisi, maailmassa on ihan liikaa ihmisiä ja köyhyyttä ja isättömiä lapsia, joten en suosittele sinulle samaa kuin hänelle oli jo käynyt.... ei varmasti ole kiva lapsuus lapsillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain lähiö-pubista? Siellä niitä miehiä on eivätkä ole turhan kranttuja.

Vierailija
24/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tässä ollu totaaliyhäri liki 2 vuotta ja sitä ennenkin lapsivapaita oli harvakseltaan ja hyvin epäsäännöllisesti. Kyllä niitä miehiä tapaa, ihan mistä vaan. Nettipalstoilta, kapakasta kun sinne jaksaa vääntäytyä, duunipaikalta, seminaarista, konferenssista, kyläilypaikoista, harrastuksista, tutuntuttujen kautta jne jne...

Ongelma ainakin mun kohdalla on pikemminkin se, että ei nappaa, ei sytytä, en jaksa innostua.

Mulla on ollut 3 rakkautta tässä elämässä, taitaa olla kiintiö täynnä. Nyt on tämä viimeisinkin 4 vuoden on-off -rakkaus sitten kuollut ja kuopattu (ainakin minun tunteitteni osalta), ja ihan turhaa on lähteä yrittämään uutta mitään.

Mulle kaverit ja ystävät sanoo, että kyllä se vielä tulee vastaan ja sitten se iskee kun vähiten ootat ja mitä lie niitä kuolemattomia totuuksia onkaan... mutta... kun mua ei huvita enää .

Yksinkertaisesti en jaksaisi enää tutustua uuteen ihmiseen ja käydä sitä koko hemmetin teerenpeliä ja toisen elämän omaan elämään sovittamista läpi. Ei kiitos. Mä tiesin ja tunsin tämän jo parisen vuotta sitten ja hyvälle ystävälleni sanoinkin, että näin tulee käymään. Ei uskonut, vaan pakkopa on varmaan kohta uskoa

Mun energia menee ihan kaikki lapsiin, omaan uraan, läheisiin ihmisiin, taloudenhoitoon ja omaan toipumiseen (ei erosta vaan masiksesta).

Kaiken lisäksi olen huomannut, että on turha kaivata sitä vahvaa olkapäätä itsensä ulkopuolelta; en tunne ketään sitkeämpää ihmistä (tai ainakaan miestä) kuin mitä mä itte oon

Oon niin samaa mieltä sun kanssasi. Mäkin olen 2lapsen yh äiti ja ei todellakaan nappais mikään suhde. Erosta jo hyvä tovi aikaa, enkä ole vielä täysin korjannut "mieltäni" ja etsinyt itseäni. Mullakin on masennus josta olen toipumassa ihan kiitettävää tahtia. Jotenkin ahdistaa ajatuskin siitä että olis vielä yksi lisää "huollettavaa".. yksi lisää jonka pyykit pestä, yksi lisää jolle tehdä ruokaa ja yksi lisää jota viihdyttää. Illat on ihania kun lapset on nukahtanu ja saa vain lukea kirjaa/katsoa telkkua ihan rauhassa. Ilman paineita siitä että "pitäisi" keskustella henkeviä jonkun kanssa. Minä en ole niitä jotka juoksee baareissa pokailemassa miehiä. en käy baareissa. Nautin tästä ajasta lasteni kanssa kun ovat vielä niin pieniä. Nautitaan nyt tästä sinkkuudesta ja yksinolosta ihan täysillä.

Jos ei juokse baareissa, jää yksin. Vain hullu haluaa istua elämänsä loppuun saakka yksin.

narumyyjä

Vierailija
25/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innosta.

Innosta minun lisäkseni muitakaan naisia.

Päin naamaa mutkittelevat. Ei, sitä tehdään netissä ja selän takana ja melkein kaikki miehet karttavat lutkia seurustelukumppaneina vaikka panevatkin näitä mielellään.

Vierailija
26/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä itse omia lapsia, enkä halua toisen miehen siittämiä lapsia jalkoihin pyörimään!

Vierailija
27/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele omalle kohdallesi niitä pyhiä, kun mies haluaa lähteä käymään vanhempiensa luona 😬. Kuka mies kehtaa viedä vanhempiensa taloon naisen, jolla on toisen miehen siittämä oma lapsi mukana 🙄. Hyi saatana.

Vierailija
28/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdä itse omia lapsia, enkä halua toisen miehen siittämiä lapsia jalkoihin pyörimään!

Toistaiseksi ilman naista onnistu.

Vierailija
29/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele omalle kohdallesi niitä pyhiä, kun mies haluaa lähteä käymään vanhempiensa luona 😬. Kuka mies kehtaa viedä vanhempiensa taloon naisen, jolla on toisen miehen siittämä oma lapsi mukana 🙄. Hyi saatana.

Vaikka joku varakkaampi ja vanhempi leskimies tai eronnut mies. Hänet kehtaan viedä kotiin vanhempieni luo näytille ja luulenpa, että vanhempi mies esittelee mielellään nuoren naisensa (jolla yksi lapsi hankittuna) sukulaisilleen :)

Vierailija
30/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin: baareista, bileistä.

Kesäisin: puistot, ulkoilmakonsertit, kyläfestarit, ulkoilmabileet.

Tuntuu että yh-äitejä noissa paikoissa on paljon enemmän kuin tavallisia sinkkunaisia, tai tavalliset sinkkunaiset eivät vain ole yhtä aloitteellisia ja tutustumishaluisia. Kyllä nuo yh-äidit panokavereiksi kelpaavat mutta perhettä en aio tuollaisten kanssa perustaa.

Vierailija
31/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kannattaa etsii uusi mies äkkiä koska elämä on tyhjää ilman hyvää miestä. Elämä on myös pitkä jos vaan yksin on joten mies tuo kyllä naisen elämään mukavaa yhdessäoloa.

Vierailija
32/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tuottais vaikeuksia viedä mukana vaikka exän uutta tummahipiäistä penskaa äiteelle näytille, katsos kun se uusperheen muksu on mun lapsien pikkuveli(puoli) - tulkoon mukaan, kuuluu joukkoon. Se oliskin aika hupaisaa, neljä lasta joista kaksi omaa, kaksi toisten miehien (eri miesten) ja kaikille olen jossain määrin vanhemmanroolissa. Itse olen sinut asian kanssa - kyse on lapsista. Niissä ei ole mitään ihmeellistä, ne on vain lapsia enkä mä ole vihoissa niiden isien kanssa.

So wheres the fucking problem here? :)

Ongelmahan on siinä, että vain kaltaisesi täydet luuserit muodostavat uusioperheitä. Tekstiisi perustuen uskallan väittää, että tuosta ei läheisriippuvaisuus miehessä enää pahene. Ei se vika lapsissa olekaan vaan ihmisissä, jotka "huolehtivat" heistä ja antavat tuollaista esimerkkiä jälkikasvulleen.

Vierailija
33/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ilmoitus tinderissä, ja vastauksia sain:

a) Pervoilta

b) Turkkilaisilta

c) Ukkomiehiltä !!!!!!

eli se siitä.

Olisi rasisti?

Turkkilaiset ja marokkolaiset on pelkkiä p puhujia

Vierailija
34/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitkä ovat syyt siihen että olet sinkku-äiti?

Sen kautta voidaan kartoittaa että voitko yleensäkään tehdä mitään tai tarvitaanko ihan ensiksi psykologin apua ollaksesi yleensäkään kumppanimateriaalia.

Vierailija
35/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole teoriassa eikä käytännössä mahdollinen. Olet valintasi tehnyt ja revi siitä.

Vierailija
36/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee niin ei ole edes niin tarvetta löytää miestä rinnalle ja näin 60 nurkilla useammat miehet ovatkin jo sen verran huonossa kunnossa tai alkoholisoituneita, että ovat jo rasite.

Vierailija
37/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasinkin, että tulee tuollainen vastaus.. Olisit ollut vaan kirjoittamatta mitään.. Äitini on vaan niin loputtoman ymmärtäväinen isäni vaikeaa lapsuutta kohtaan, että ei ole lähtenyt.

Vierailija
38/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvisin: baareista, bileistä.

Kesäisin: puistot, ulkoilmakonsertit, kyläfestarit, ulkoilmabileet.

Tuntuu että yh-äitejä noissa paikoissa on paljon enemmän kuin tavallisia sinkkunaisia, tai tavalliset sinkkunaiset eivät vain ole yhtä aloitteellisia ja tutustumishaluisia. Kyllä nuo yh-äidit panokavereiksi kelpaavat mutta perhettä en aio tuollaisten kanssa perustaa.

Ainoa naisryhmä joka ei saa miehiltä ihan sikana ehdotuksia (ihan susirumia lukuunottoamatta)

Vierailija
39/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia täytyy tehdä jonkun sitoutumiskyvyttömän rentun kanssa ja vielä noin nuorella iällä.

Vierailija
40/59 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä lapsia täytyy tehdä jonkun sitoutumiskyvyttömän rentun kanssa ja vielä noin nuorella iällä.

Tajuta että se "sitoutumiskyvytön renttu" saattaa pystyä näyttelemään maailman ihaninta miestä pitkänkin aikaa kunnes totuus paljastuu. Ei ole naisen vika jos joutuu valehtelijan uhriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä