Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta mitä alkoholi on tuonut elämääsi?

Vierailija
18.05.2024 |

Voiko se tuoda jotain hyvää? Pitääkö joku mausta ja miten se vaikuttaa lopulta juomiseen? Osaatko hallita juomisra hyvän maun vietellessä?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuonut elämääni seksiä, rohkeutta ja sitä kautta uusia ystäviä. Lisäksi pidän mausta ja siitä ihanasta turruttavasta ja huumaavasta tunteesta. 

Se myös lämmittää mukavasti kovina pakkasiltoina. Mukava ottaa lasillinen jos on palellut koko päivän ulkohommissa. Täytyy tietysti olla oikean tyyppinen juoma. 

Voih, en voi sanoin kuvailla kaikkea sitä hyvää.

Vierailija
42/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja hetkiä kavereiden kanssa, vieläkin muistellaan lämmöllä. Kyllä viina lujitti kaveriporukkaa. Auttoi myös olemaan sosiaalisempi uusissa porukoissa yliopistoaikana. Alkoholista on ollut paljon hyötyä minulle.

On sitten haittaakin, mutta hyödyt ylittävät haitat helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomisessa ihan parasta on humala

Vierailija
44/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuonut elämääni seksiä, rohkeutta ja sitä kautta uusia ystäviä. Lisäksi pidän mausta ja siitä ihanasta turruttavasta ja huumaavasta tunteesta. 

Ja siihen verrattuna kannabis on todella mieto päihde, mutta silti siitä jotkut tykkäävät.

Vierailija
45/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressin poistoa ja rentoutta. Ennen ihmettelin miksi ihmiset käyttää alkoholia, enää en.

Se tuo hetkellisen helpotuksen. Stressitasot ovat huomattavasti korkeammalla juomisen jälkeen kuin mitä ne oli lähtötasolla.

Vierailija
46/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressin poistoa ja rentoutta. Ennen ihmettelin miksi ihmiset käyttää alkoholia, enää en.

Minä suorastaan halveksin ihmisiä jotka halveksivat alkoholia käyttäviä. He jäävät paljosta paitsi. Moni heistä tosin on itse päihdeongelmainen ja sen takia eivät enää uskalla juoda, mutta haukkuvat kutienkin niitä joilla alkoholin käyttö on hallussa.

Holistin copet. Tiedät itsekin alkoholin aiheuttavan huomattavasti enemmän haittaa kuin hyötyä joten verhoudut tuollaisten muka hyödyllisten asioiden taakse.

Vierailija
47/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alkoholi-vie-usein-elakkeelle/20040…

Alkoholi vie usein eläkkeelle.

Liuotinnistit servattu!

Vierailija
48/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pillut olen saanut kännissä. Selvinpäin ei niinkään.

Kännissä mulkussa tunto nolla eihän siinä ole mitään järkeä.tökkä veltolla tunnottamalla mulkulla..............ei siis mitään järkeä.

Vierailija
49/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholidementia - yllättävän yleinen muistisairaus.

No eiköhän joku liuotinnisti alapeukuttanut tätäkin epämiellyttävää faktaa 😆

Vierailija
50/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naisten ja miesten yleisimpiä kuolinsyitä on alkoholimyrkky ja nuorten yleisin kuolinsyy on kovat huumeet. Alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja, jonka saatavuutta pitää vielä entisestään parantaa, että alkoholilla tehtävään kansanmurhaan saadaan uutta puhtia. Suomella menee kyllä tosi hyvin. Ylivelkaantunut maa jota tuhotaan laillisilla huumeilla.

Olet päihdeongelmainen.

Miksi projisoit?

Vierailija
51/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis tekee saman, mutta on paljon vähemmän haitallista kuin alkoholi solumyrkkynä on.

Mene nyt muualle v*tun narkkaripaska

"ÖYH KYLLÄ ON OOKOO VETÄÄ SOLUMYRKKYÄ JOKA AIHEUTTAA ENEMMÄN ONGELMIA KUIN MIKÄÄN MUU HUUME JA VÄÄRIN KÄYTTÄÄ LUONNOSSA KASVAVAA YRTTIÄ JOLLA ON PARANTAVIA VAIKUTUKSIA!!!"

Voiko lammas kuulostaa tyhmemmältä?

Vierailija
52/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljo suolikainen mahasa. Niitä tulla kakka kanssa pois. Ma käyttää niitä syötti. Tulla paljo kala. Ma kalasta humala. Ei uskalla selvä.

Vierailija
53/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsarisotto.

Vierailija
54/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen löytänyt tyttöystäväni kännissä baarista. Ei kai alkoholista muuta hyötyä ole kuin koska miehet ja naiset menee kännissä baarin ja tutustuvat.

Vierailija
55/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoansulatuksen.

Vierailija
56/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitten haittaakin, mutta hyödyt ylittävät haitat helposti.

Ei ylitä ja tiedät sen itsekin. Liuotinnistinä sinulla on pakottava tarve puolustella huumettasi.

Vierailija
57/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juomisessa ihan parasta on humala

Vain säälittävä nisti ei kestä elämää selvinpäin.

Vierailija
58/82 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti ketjua lukeneeni voin todeta, että alkoholista hyötyy vain burgerit, jotka ei uskalla puhua naisille selvinpäin. Tässäkin on mahdollista parantaa itseänsä, mutta luuserit ei tunnetusti jaksa/uskalla.

Vierailija
59/82 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei selvinpäin juttu luista. Kaikki hyvät jutut tapahtuu kännissä. Ei missään hiprakassa vaan kunnon kännissä. m38

On täysin totta että selvänä kaikki on tylsempää kuin humalassa.

Mistä tuon keksit?  Ryypiskelin puoli ammattimaisesti parikymmentä vuotta, töissä pystyin kumminkin käymään.  Nyt kuusi vuotta ilman viinaa ja ei todellakaan pidä väittämä "ilo ilman viinaa on teeskentelyä" paikkaansa.  Voi tulla ja mennä silloin kun haluaa eikä promillemittarin ja oksennus ämpärin kanssa.

Vierailija
60/82 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkoholi toi sen, että opin tuntemaan itseni. Tiedän, millainen ole, kun estot eivät vaivaa. Se tieto auttoi aikanaan  minua avautumaan myös selvin päin.

Pidän viinin mausta. Minulle tulee myös automaattinen stoppi, milloin pitää lopettaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi