Parasta mitä alkoholi on tuonut elämääsi?
Voiko se tuoda jotain hyvää? Pitääkö joku mausta ja miten se vaikuttaa lopulta juomiseen? Osaatko hallita juomisra hyvän maun vietellessä?
Kommentit (82)
Hauskoja hetkiä kavereiden kanssa, vieläkin muistellaan lämmöllä. Kyllä viina lujitti kaveriporukkaa. Auttoi myös olemaan sosiaalisempi uusissa porukoissa yliopistoaikana. Alkoholista on ollut paljon hyötyä minulle.
On sitten haittaakin, mutta hyödyt ylittävät haitat helposti.
juomisessa ihan parasta on humala
Vierailija kirjoitti:
Se on tuonut elämääni seksiä, rohkeutta ja sitä kautta uusia ystäviä. Lisäksi pidän mausta ja siitä ihanasta turruttavasta ja huumaavasta tunteesta.
Ja siihen verrattuna kannabis on todella mieto päihde, mutta silti siitä jotkut tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Stressin poistoa ja rentoutta. Ennen ihmettelin miksi ihmiset käyttää alkoholia, enää en.
Se tuo hetkellisen helpotuksen. Stressitasot ovat huomattavasti korkeammalla juomisen jälkeen kuin mitä ne oli lähtötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressin poistoa ja rentoutta. Ennen ihmettelin miksi ihmiset käyttää alkoholia, enää en.
Minä suorastaan halveksin ihmisiä jotka halveksivat alkoholia käyttäviä. He jäävät paljosta paitsi. Moni heistä tosin on itse päihdeongelmainen ja sen takia eivät enää uskalla juoda, mutta haukkuvat kutienkin niitä joilla alkoholin käyttö on hallussa.
Holistin copet. Tiedät itsekin alkoholin aiheuttavan huomattavasti enemmän haittaa kuin hyötyä joten verhoudut tuollaisten muka hyödyllisten asioiden taakse.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alkoholi-vie-usein-elakkeelle/20040…
Alkoholi vie usein eläkkeelle.
Liuotinnistit servattu!
Monet pillut olen saanut kännissä. Selvinpäin ei niinkään.
Kännissä mulkussa tunto nolla eihän siinä ole mitään järkeä.tökkä veltolla tunnottamalla mulkulla..............ei siis mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholidementia - yllättävän yleinen muistisairaus.
No eiköhän joku liuotinnisti alapeukuttanut tätäkin epämiellyttävää faktaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naisten ja miesten yleisimpiä kuolinsyitä on alkoholimyrkky ja nuorten yleisin kuolinsyy on kovat huumeet. Alkoholi on merkittävin ja kallein isänmaamme tuhoaja, jonka saatavuutta pitää vielä entisestään parantaa, että alkoholilla tehtävään kansanmurhaan saadaan uutta puhtia. Suomella menee kyllä tosi hyvin. Ylivelkaantunut maa jota tuhotaan laillisilla huumeilla.
Olet päihdeongelmainen.
Miksi projisoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis tekee saman, mutta on paljon vähemmän haitallista kuin alkoholi solumyrkkynä on.
Mene nyt muualle v*tun narkkaripaska
"ÖYH KYLLÄ ON OOKOO VETÄÄ SOLUMYRKKYÄ JOKA AIHEUTTAA ENEMMÄN ONGELMIA KUIN MIKÄÄN MUU HUUME JA VÄÄRIN KÄYTTÄÄ LUONNOSSA KASVAVAA YRTTIÄ JOLLA ON PARANTAVIA VAIKUTUKSIA!!!"
Voiko lammas kuulostaa tyhmemmältä?
Mulla paljo suolikainen mahasa. Niitä tulla kakka kanssa pois. Ma käyttää niitä syötti. Tulla paljo kala. Ma kalasta humala. Ei uskalla selvä.
No olen löytänyt tyttöystäväni kännissä baarista. Ei kai alkoholista muuta hyötyä ole kuin koska miehet ja naiset menee kännissä baarin ja tutustuvat.
Vierailija kirjoitti:
On sitten haittaakin, mutta hyödyt ylittävät haitat helposti.
Ei ylitä ja tiedät sen itsekin. Liuotinnistinä sinulla on pakottava tarve puolustella huumettasi.
Vierailija kirjoitti:
juomisessa ihan parasta on humala
Vain säälittävä nisti ei kestä elämää selvinpäin.
Tähän asti ketjua lukeneeni voin todeta, että alkoholista hyötyy vain burgerit, jotka ei uskalla puhua naisille selvinpäin. Tässäkin on mahdollista parantaa itseänsä, mutta luuserit ei tunnetusti jaksa/uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selvinpäin juttu luista. Kaikki hyvät jutut tapahtuu kännissä. Ei missään hiprakassa vaan kunnon kännissä. m38
On täysin totta että selvänä kaikki on tylsempää kuin humalassa.
Mistä tuon keksit? Ryypiskelin puoli ammattimaisesti parikymmentä vuotta, töissä pystyin kumminkin käymään. Nyt kuusi vuotta ilman viinaa ja ei todellakaan pidä väittämä "ilo ilman viinaa on teeskentelyä" paikkaansa. Voi tulla ja mennä silloin kun haluaa eikä promillemittarin ja oksennus ämpärin kanssa.
Minulle alkoholi toi sen, että opin tuntemaan itseni. Tiedän, millainen ole, kun estot eivät vaivaa. Se tieto auttoi aikanaan minua avautumaan myös selvin päin.
Pidän viinin mausta. Minulle tulee myös automaattinen stoppi, milloin pitää lopettaa.
Se on tuonut elämääni seksiä, rohkeutta ja sitä kautta uusia ystäviä. Lisäksi pidän mausta ja siitä ihanasta turruttavasta ja huumaavasta tunteesta.
Se myös lämmittää mukavasti kovina pakkasiltoina. Mukava ottaa lasillinen jos on palellut koko päivän ulkohommissa. Täytyy tietysti olla oikean tyyppinen juoma.
Voih, en voi sanoin kuvailla kaikkea sitä hyvää.