Lauantai-illan MUSABAARI đčđ¶
Tervetuloa kaikki halukkaat. Jakakaa tÀnne musavideoita tubesta, jotka itseÀnne miellyttÀÀ.
Jos musaketjut ei mene jakeluun, ei tarvitse tietenkÀÀn osallistua. Olen huomannut ettĂ€ nĂ€mĂ€ ketjut on yleensĂ€ keski-ikĂ€isten juttu, koska oomme kasvaneet musavideoiden parissa, ja kaipaamme pienessĂ€ hiprakassa sitĂ€ musiikkia ja videoita. NykyÀÀn ei ole semmoista musavideoaikaa nuorilla. Mutta kiva jos nuoretkin sen maailman löytÀÀ, vaikka tÀÀltĂ€ tĂ€nÀÀn. đ Joopa joo, oon jo kivassa hiprakassa, eiköhĂ€n tĂ€ssĂ€ jo jaariteltu liikaa, MUSAT SOIMAAN JA JUOMAA LASIIN.
Kommentit (83)
Kuvittelenko vain, ettÀ tuo WASP on kyllÀ aika keskinkertainen. Twisted Sister on paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelenko vain, ettÀ tuo WASP on kyllÀ aika keskinkertainen. Twisted Sister on paljon parempi!
Ja paskanmarjat, WASP on upeeeeee, eka bÀndi johon ihastuin. Mulla oli WASPin paitakin, muilla tienoon kakaroilla oli just twisted sistersin, Kissin tai Mötley Cruen, olin ainoa jolla oli WASP. Wasp on sydÀmessÀni aina. Mun tukkakin on ihan kuin BlackiellÀ nykyÀÀn, harmaantuu sivusta.
N52
tÀmÀ sopii omistaa meitin paskahallitukselle.
MitÀ lasissa kullanmurut? mulla K menun siideri ja ohessa Suomi viinaa shottina.
Ja pysyn sanojeni takana, wasp on best, nÀin lukee pÀivÀkirjassanikin kannessa. En muista luukutinko tÀtÀ biisiÀ kotona.. toivottavasti en, hehhe. Kaikkea kyllÀ luukutin heti kun sain stereot. Mutta mankkaa ja kassuja vielÀ soitin omiin "waspiaikoihin". Sain hienot stereot, koska en saanut Raisua (mopo) ja sen jÀlkeen luukutinkin niin agressiivistÀ musaa kun pystyin.
n52