Lauantai-illan MUSABAARI đčđ¶
Tervetuloa kaikki halukkaat. Jakakaa tÀnne musavideoita tubesta, jotka itseÀnne miellyttÀÀ.
Jos musaketjut ei mene jakeluun, ei tarvitse tietenkÀÀn osallistua. Olen huomannut ettĂ€ nĂ€mĂ€ ketjut on yleensĂ€ keski-ikĂ€isten juttu, koska oomme kasvaneet musavideoiden parissa, ja kaipaamme pienessĂ€ hiprakassa sitĂ€ musiikkia ja videoita. NykyÀÀn ei ole semmoista musavideoaikaa nuorilla. Mutta kiva jos nuoretkin sen maailman löytÀÀ, vaikka tÀÀltĂ€ tĂ€nÀÀn. đ Joopa joo, oon jo kivassa hiprakassa, eiköhĂ€n tĂ€ssĂ€ jo jaariteltu liikaa, MUSAT SOIMAAN JA JUOMAA LASIIN.
Kommentit (83)
Mun musabaari tÀnÀÀn on pari striimaajaa JyvÀskylÀn ylÀkaupungin yöstÀ. Katselen missÀ kulkevat ja mitÀ siellÀ kuuluu.
Ai jaaha, on niin hurja biisi toi Waspin, ettei voi edes nÀyttÀÀ suoraan. Nykyaika.
Hello.
TÀmÀ ei ole virallinen musiikkivideo. Itseasiassa, kyseisellÀ kappaleella ei ole virallista musiikkivideota ollenkaan. KyseessÀ on MAD, joka on japanilainen AMV (Anime Music Video), jonka on luonut fani, jolla on loistavat IT-taidot.