Olen 22-vuotias nainen ja tuntuu että miestä on lähes mahdoton löytää
Haaveissa on mies joka tietää mitä haluaa, on vakaa ja luotettava, ei juokse impulsiivisesti hetkellisten nautintojen perässä ja olisi jopa valmis perustamaan perheen jossain vaiheessa. Arvostan myös sitä että mies sanoo suoraan mitä ajattelee eikä pelaile jotain pelejä.
Onko tämä liikaa pyydetty?
Kommentit (78)
AP,olen oikeasti huumekyttä Aarnio onko huumeita, ostan pari tynnyriä?.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
M45
et ole ikäluokkaani. ap
Olen, et vain tiedosta sitä vielä.
M45
Toi pillulutka on varattu mulle.
Keke 65
Ap, nyt kylmä fakta, miehiä on enemmän kuin 50% ihmisistä. Miehen löytämättömyys on mahdotonta.
Olet vain nirso ja liian vaativa. Se on ihan okei, ja saat olla nirso ja vaativa, muttet valittaa.
No joko se on 22-vuotiaana alkanut? Ethän sä ole ehtinyt vielä edes aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet?
Eräs kaveri kutsui mua neiti spermasuuksi, ehkä se vastaa kysymykseesi ;)
Ap
Pitää vain löytää se helmi sieltä joukosta. Nää vastaukset täällä antaa esimakua siitä millaisia miehiä tulee oleen sen tiellä x'D
Kannattaa unohtaa miehet ja keskittyä omaan elämäänsä. Tehdä mielekkäitä asioita, kehittää itseään jne. Miehen kanssa oleminen ei ole onnellisuuden tae. Toivon itse, että joku vanhempi nainen olisi minulle tämän kertonut. Ota siis neuvoni vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa pyydetty. Kannattaa selvittää jonkin verran arvoja jo ennen treffejä, mutta sitten tavatessa puhua enemmän asioita läpi, niin voi karsia pois sellaiset, jotka haluavat vain jotain kevyttä tai jotka eivät ole valmiita aikuistumaan.
Työkaverini on suunnilleen ikäisesi. Hän löysi tänä keväänä hyvän miehen. Työkaveri haluaa perheen, hän on järkevä ja jalat maassa -tyyppinen ihminen. Olen tosi iloinen, kun hän löysi kivan pojan. Toivottavasti sinäkin.
Ja tässä kannattaa muistaa, että miehet kyllä osaa valehdella sujuvasti saadaakseen mitä haluavat. Eli vakipanon.
Kuvailit minut, olen juuri tuollainen. Nähhäänkö?
M18
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä, on. Sun ikäiset miehet ovat aika kauheita, 35 kohdalla alkavat järkiintyä. Niin pitkään ei kannata odottaa ja paljon vanhempi ei kiinnosta. Ei ole helppoa, tiedän.
Suuri osa ei järkiinny koskaan. Aina vaihdetaan kun kyllästyttää, halutaan kokemuksia, jännitystä jne. Tavikset pahimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa pyydetty. Kannattaa selvittää jonkin verran arvoja jo ennen treffejä, mutta sitten tavatessa puhua enemmän asioita läpi, niin voi karsia pois sellaiset, jotka haluavat vain jotain kevyttä tai jotka eivät ole valmiita aikuistumaan.
Työkaverini on suunnilleen ikäisesi. Hän löysi tänä keväänä hyvän miehen. Työkaveri haluaa perheen, hän on järkevä ja jalat maassa -tyyppinen ihminen. Olen tosi iloinen, kun hän löysi kivan pojan. Toivottavasti sinäkin.
Ja tässä kannattaa muistaa, että miehet kyllä osaa valehdella sujuvasti saadaakseen mitä haluavat. Eli vakipanon.
No, sitä seksielämäähän ei tarvitse aloittaa heti. Sillä karsii jo monta epätoivoista pois.
Mutta eivät miehet sen parempia valehtelijoita ole kuin naisetkaan. Suuri osa ihmisistä valehtelee huonosti. Ei keskivertoihminen pysty puhua jatkuvasti yhtä ja käyttäytyä toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä, on. Sun ikäiset miehet ovat aika kauheita, 35 kohdalla alkavat järkiintyä. Niin pitkään ei kannata odottaa ja paljon vanhempi ei kiinnosta. Ei ole helppoa, tiedän.
Suuri osa ei järkiinny koskaan. Aina vaihdetaan kun kyllästyttää, halutaan kokemuksia, jännitystä jne. Tavikset pahimpia.
Millaisia ovat tarkalleen ei-tavikset miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö mällit mällykkeet?
Eräs kaveri kutsui mua neiti spermasuuksi, ehkä se vastaa kysymykseesi ;)
Ap
Tää varmaan se ongelma kun ei kunnon miehiä löydy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeita
Sun pitää tehdä omat virheesi tällä saralla. Mutta myöhemmin mietit kuten suurin osa naisista; kullihuorista ei ole kuin haittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeita
Eli minkä näköisiä tarkalleen? Mitä ominaisuuksia tässä miehen ulkoisessa olemuksessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yököttää tämä yleistys. Kyllä järkeviä miehiä on nuoremmissakin ikäluokissa. Tälläinen yleistäminen yrittää aina maalata huonosti käyttäytyvien miesten käyttäytymiset normaalina. Ei ole.
Kyllä niitä on ulkomailla, ja suomessa toivottomia tapauksia
Totisesti minä sanon teille: tämän neuvon kirjoittajalla on oleva asuinsija paratiisissa Herran tykönä.