Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunnelkaa mul on yks juttu teille yksinäisille ja teille ketkä ihmettelette, että miksi te ette tunne kuuluvanne mihinkään

Vierailija
18.05.2024 |

Tää on siis mun oma tarina, minkä mä voin mieluusti avata jos se jotain kiinnostaa. 

Mä olen lapsesta saakka ollut aina suosittu, kaikkialle mihin mä olen mennyt, mä olen aina saanut kaikki ihmiset mun puolelle. Mulla on luontainen kyky tehdä asioista parempia, tehdä porukoista toimivampia. Mulla on myös luontanen kyky nähdä asioiden taakse. 

Mä ihmettelin aina lapsesta saakka, että miksi mä tunnen itseni niin erilaiseksi, vaikka mä olen suosiossa ja musta tykätään. Mä en koskaan tuntenut, että mä kuulun yhtään minnekkään. 

Mä en siis tajunnut ollenkaan, mistä nämä asiat johtuvat, mun sisällä oli kokoajan tunne, että mä en edes kuulu tänne planeetalle. 

No sitte aikuisella iällä mä koin mun henkisen heräämisen, yksinäisyyden jälkeen mihin tämä kaikki oli johtanut. Nyt mä tiesin, miksi mä olin sellainen. 

Mun tehtävä ei ole kuulua mihinkään porukoihin, mun tehtävä on tehdä tästä maailmasta parempi. Mu aon johdateltu lapsesta saakka tähän tehtävään. Mä en vaan koskaan tajunnut sitä. 

Mut mä jätän tähän, ettei mee liian korkeatempoiseksi. 

Pointtini oli se, että ehkä sulla saattais olla myös samanlainen tehtävä? Tai joku oma tehtävä? Se voi olla erilainenkin. 

Alkakaa ajatella tätä maailmaa hieman eri tavalla, kuin mihin te olette tottuneet, ehkä tekin tajuatte itsestänne jotain. 

<3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
2/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan puhuttiin parantajista, taistelijoista, näkijöistä yms yms yms tehtäviä on paljon

Löytäkää se oma juttunne. Se voi olla ihan mitä vaan, se mikä sua eniten vetää puoleensa kun sä hiljennyt

Vierailija
4/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltakaa olla omia itsejänne

Vierailija
5/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi löytää mun kaksoisliekki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan