Mikä oli lähin ruokakauppasi vuonna 1998?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Dublin Irlanti, en muista kaupan nimeä.
Jakomäessähän sinä olet koko ikäsi asunut.
Tuolloin taisin asua ainakin osan vuodesta pienen paikkakunnan keskustassa ja lähin kauppa oli Halpahalli.
En muista että oliko se vielä Ruoka-Anttila vaiko jo K-kauppa. Joensuussa.
Alkuvuodesta S-martket tai K-Supermarket oli lähin kauppa. S-market oli lähes suorimman koulumatkan varrella pyörällä tai kävellen, joten sitä käytin. Muutettuani kesäkuun alussa Siwa oli lähin, mutta käytin enemmän 100m kauempana olevaa K-marketia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyisit multa, että mikä oli lähin ruokakauppani vuonna 1999, niin sanoisin että Migros Supermarket :) nykyään se on K-market. Ihmiset kun ihan oikeasti voivat välillä käydä asumassa jossain muualla kuin Suomessa ja tulla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyisit multa, että mikä oli lähin ruokakauppani vuonna 1999, niin sanoisin että Migros Supermarket :) nykyään se on K-market. Ihmiset kun ihan oikeasti voivat välillä käydä asumassa jossain muualla kuin Suomessa ja tulla takaisin.
Se on ilmeisesti joillekin palstalla kävijöille ihan utopistinen ajatus. Mäkin oon ihan tavan tallukka ja oon asunut kahdesti ulkomailla. (Jakomäessä en, mutta olin joskus siellä töissä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, tässä on kyse vuodesta 1998 ja toisekseen, vuonna 1999 sinä asuit Hervannassa.
Missä asuit, kun sait ekan kerran ulosteen suuhusi kauniilta naiselta?
Ap
Tais olla kahden koon market ensin Martsarissa ja loppuvuodesta Pägyssä. En muista monta k-kisjainta noissa silloin oli, mutta ovat nykyään supermarketteja.
Eskolanmäen kauppa, nykyinen Sale, vuonna 1998 oli muistaakseni joku K kauppa.