Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fungadol-kynsisienen hoitoon, toimiiko?

Vierailija
18.05.2024 |

Onko joku tilannut? Parantaako kynsisienen ja muut infektiot, kuten luvataan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kautta itse tilasin kun mainos tuli vastaan. Olis pitänyt 6-vuotiaalle syöttää sitä maksa-arvoja kohottavaa lääkettä nii lähin kokeileen tätä. Epäluuloisen skeptisestä muuttunut varovaisen positiiviseksi tämän aineen suhteen👍

Vierailija
22/32 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanne: kaikki varpaankynnet pahasti sienen peittämät, jalkapohjat halkeilleet, kovettuneet ja tulipunaiset. Seitsemäs hoitopäivä: jalkapohjien iho pehmeä ja tervehtynyt sekä normaali väri. Kynsivallit terveen näköiset eikä kynnet ole ihossa kiinni enää. Sientä sai puolet poistettua kivuitta mikä aikaisemmin teki kipeää. Siis olen hoitanut vain viikon ja muutos on jo näin huomattava. Moneen kertaan loppunut usko parantumiseen on herännyt uudelleen jo tämän myötä. Koska tarve oli kova niin tässä on mennyt kohta puoli pulloa, mutta menkööt. Sen verran euroja palanut apteekin turhiin lupauksiin, että menkööt vaikka pullo kahteen viikkoon kun tulosta kerta tulee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt reilun kuukauden fungadolia ja kynsi näyttää jo paremmalta, jatkan sinnikkäästi. Ollut vuosia aivan keltainen ja paksu ukkovarpaan kynsi. 2x päivässä oon laittanut. Mutta ei sinne kauppaan taida googlettamalla päästä. Sain jostain linkin ja päätin kokeilla vaikka ei mitään halpaa ainetta ole. 

Vierailija
24/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman reseptiä saatavista lääkkeistä ei ole hyötyä. Jos näyttää olevan hyötyä, niin kynsisieni tulee takaisin, kun käytön lopettaa. Lääkäri voi määrätä tehoavan lääkkeen, mutta ensin pitää antaa hoitajan ottaa näytteitä kynsistä ja kuukauden kuluttua saa diagnoosin. Ennen näytteenottoa ei saa olla käyttänyt mitään kynsisienilääkettä, koska silloin tulos voi olla väärä.

Halvin keino, eikä tarvitse käydä lääkärin eikä hoitajan vastaanotolla, on sivellä vanupuikolla kerran tai kaksi kertaa päivässä väkiviinaetikkaa kyseisiin kynsiin. Kynnen kasvaminen kestää kauan, mutta uusi kasvu on tervettä.

Vierailija
25/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin täältä vinkin käyttää 3% vetyperoksidia ja kyllä se alkoi hitaasti vaikuttaa. Kyllästyin, nyt on uusi yritys päällä. Kolme kertaa päivässä läträän ainetta kynsiin. On varsin edullinen ja vaaraton konsti eli jos ei lopulta auta, ei ole paljon harmiakaan siitä ollut.

Vierailija
26/32 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuuöljyllä olen saanut hieman apua, mutta olen myös huomannut , että sokerin syönnin lopettaminen auttaa

Vierailija
27/32 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullinen ja järkyttävä uutinen Jannen tarina oli monelle tärkeä, ja hänen avoimuutensa auttoi varmasti monia nuoria löytämään rohkeutta olla oma itsensä. On käsittämätöntä, että tällaista väkivaltaa tapahtuu vielä nykypäivänä. Tällaisina hetkinä moni hakee myös keinoja irtautua arjesta tai käsitellä tunteita eri tavoin itse huomaan välillä kaipaavani pientä irtiottoa vaikkapa https://csgoempire.fi/ :ssa, jossa voi keskittyä hetken muuhun. Mutta ennen kaikkea toivon voimia Jannen läheisille ja että oikeus tapahtuu.

Vierailija
28/32 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullinen ja järkyttävä uutinen Jannen tarina oli monelle tärkeä, ja hänen avoimuutensa auttoi varmasti monia nuoria löytämään rohkeutta olla oma itsensä. On käsittämätöntä, että tällaista väkivaltaa tapahtuu vielä nykypäivänä. Tällaisina hetkinä moni hakee myös keinoja irtautua arjesta tai käsitellä tunteita eri tavoin itse huomaan välillä kaipaavani pientä irtiottoa vaikkapa https://csgoempire.fi/ :ssa, jossa voi keskittyä hetken muuhun. Mutta ennen kaikkea toivon voimia Jannen läheisille ja että oikeus tapahtuu.

Kuoliko Janne jalkasieneen? 🦶🍄🥺

Vierailija
29/32 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös kyselee mistä sitä saa?

Tähän osaan vastata: https://fungadol.store/FI-TWHEO/

Mutta tehosta tms. ei ole mitään käsitystä, kun en ole vielä kokeillut, tulin lukemaan kokemuksia.

Vierailija
30/32 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Tilasin juuri tämän Fungadol- aineen ja testailen. Olen saanut jalkahoitajalta ohjeen suihkuttaa päivittäin suihkepullolla etikkaa varpaisiin. Pari vuotta olen käynyt puolen vuoden välein jalkahoitajalla, joka on putsannut sienet pois. Etikkahoidolla ja jalkahoidolla kaksi lievästi sieniintynyttä kynttä on parantunut. Nyt yksi kynsi on tosi sitkeän sieniintynyt, ja aion kokeilla tätä Fungadolia siihen. Syyskuulle taas aika varattu hoitajalle.

Pihkalakkaa käytin vuoden mutta se ei tehonnut yhtään.

Vierailija
31/32 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostuta kynnet etikalla. 

Vierailija
32/32 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kauan sitten kynsisieni isojenvarpaiden kynsissä. Paransin sen kotikonsteilla, kun lääkäristä ei ollut apua.

Terveyskeskuksessa lääkäri kehotti varaamaan ajan hoitajalle, joka vuoli näytteitä kynsistä. Yli kuukauden kuluttua omakantaan tulivat tulokset: minulla ei ole kynsisientä. Kun rupesin googlettamaan asiaa, selvisi, että pitää olla viikkoja käyttämättä mitään kynsisienilääkettä, ennen kuin näyte voidaan ottaa. Olin kertonut lääkärille, että käytän sitä ja sitä ilman reseptiä saatavaa lääkettä. Hän katsoi tietokoneelta ja sanoi, ettei siitä ole mitään hyötyä, mutta ei tiennyt, ettei näytettä voi vielä ottaa.

Kävin siis turhaan lääkärin ja hoitajan vastaanotoilla. Löysin netistä vihjeen kotikonstista. Sivelin kaksi kertaa päivässä vanupuikolla väkiviinaetikkaa kyseisten kynsien päälle ja ympärille. Hoitoa täytyy jatkaa monta kuukautta, kunnes kynnet näyttävät koko pituudeltaan terveiltä, mutta niinhän lääkärin määräämää lääkettäkin pitäisi käyttää pitkään. Kynsisieni parani. Tämä tapahtui vuosia sitten. Etikkahoito ei maksa juuri mitään, eikä sillä ole sivuvaikutuksia. Ilman reseptiä saatavat lääkkeet auttavat vain niin kauan kuin niitä käyttää, mutta eivät paranna kynsisientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme