Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustusrauha

Vierailija
18.05.2024 |

Tässä pieni pyyntö teille kanssamatkustajille: Lomakausi on vasta aluillaan, joten menkää kauppaan ja ostakaa itsellenne ja jälkikasvullenne KUULOKKEET!!!!!!

Raivostuttaa joutua kuuntelemaan muiden laitteista tulevaa mölinää, musiikkia ja pelikonsoleiden pimpelipompelia. Varsinkin lasten pelit ja piirrettyjen äänitehosteet pidetään laitteissa aivan liian kovalla. Lähes joka kerta joudun huomauttamaan tästä. Asia olisi helposti ratkaistavissa kuulokkeiden avulla, eivät edes maksa paljoa.

Moni meistä haluaisi rentoutua ja levätä matkan ajan, tarpeeton melu siis pois, KIITOS.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyysi olla laittamatta itse kuulokkeita, jos normaali melu häiritsee niin kovasti?

Vierailija
2/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyysi olla laittamatta itse kuulokkeita, jos normaali melu häiritsee niin kovasti?

Aina joku sinun kaltaisesi ehdottaa, että joidenkin kusipäiden piittaamatonta perseilyä ja huonoa käytöstä pitäisi muka vaan sietää ja kääntää toinen poski.

Ei maailma toimi niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina joku sinun kaltaisesi ehdottaa, että joidenkin kusipäiden piittaamatonta perseilyä ja huonoa käytöstä pitäisi muka vaan sietää ja kääntää toinen poski.

Ei maailma toimi niin. 

Sama ehdottaa myös varmaan toisten heittämien roskien keräämistä.

Vierailija
4/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa liikennevälineissä, ravintoloissa tms. ei huudateta mobiililaitteita kaiuttimella niin että kaikki kuulevat, vaan laitetaan mutelle tai sitten kuulokkeet päähän. 

Vierailija
5/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maailma toimi niin. 

Sama ehdottaa myös varmaan toisten heittämien roskien keräämistä.

Jep. Samalla logiikalla jos nisti paskantaa lähijunan lattialle, niin on lähimpänä istuvan kanssamatkustajan vastuulla kerätä se pois

Vierailija
6/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee omalla autolla.

Vierailija
7/7 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee omalla autolla.

Toisinaan on pakko käyttää myös lentokonetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän