Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun yliopistossa' (ei Suomessa) luettiin paksuja amerikanenkkuja oppikirjoja joista kukaan ei luultavasti ymmärtänyt just hölkäsen pöläystä.

Vierailija
18.05.2024 |

'Mun yliopistossa' (ei Suomessa) luettiin paksuja amerikanenkkuja oppikirjoja joista kukaan ei luultavasti ymmärtänyt just hölkäsen pöläystä. Amerikanenkku on hirvittävää - paljon sanoja mutta sisältö ihan tyhjänpäiväistä. Tyhjänpäiväisyydestä ei tietenkään kukaan ymmärrä mitään... 

Sitten siellä oli pari opiskelijaa USA:sta jotka pompottivat 'opettajia' koska he muka ymmärsivät tuota äidinkieltään jota muut eivät ymmärtäneet samassa määrin. Ei mitään Englannin enkkua. Kamalaa... on monta kerran tullut mieleen että tällä tavoinko usalainen rikollisuus tulee eri maihin... toinen näistä oli muka naimisissa ruotsalaisen pankkijuristinaisen kanssa. Karvat nousee pystyyn kaikista juristeista ja varsinkin pankkijuristeista... ajatelkaa vaa USA:n JURISTIARMEIJOITA JOILLA YHTEISKUNTAA PYÖRITETÄÄN... Sama tyyppi yritti sitten minuakin iskeä mutta jotkut mahdollisesti intialaistaustaiset amerikkalaiset idiootit eivät voi minua mitenkään iskeä... 

Harmittaa että olen heittänyt pois nuo kirjat koska nyt olisi kiva heittää niitä ilmaan ja sanoa että KATSOKAA MITÄ AMERIKKALAISTA HÖMPPÄÄ!!! Liikemiesten Kauppaopistossa oli kirjoja jotka olivat paljon tasokkaampia ja mahdollisesti markkinoinnissa kirjat olivat jotain lyhennelmiä noista amerikkalaisista. Yo-merkonomi ihan hyvä koulutus! Kannatta arvostaa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä