Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyykö ihminen uudelleen parempaan elämään kun kuolee?

Vierailija
18.05.2024 |

Mitäs arvelette?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi maallinen elämä. Iankaikkinen elämä määräytyy sen mukaan, onko synnit sovitettu Jeesuksen ristintyön kautta vai ei. Kukaan ei mene Isän luokse muuten kuin Jeesuksen kautta:

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu", sanoi Jeesus Joh. 10:9.

Jos synnit on sovitettu, ihminen siis menee kuoltuaan Jumalan luokse taivaaseen. Jeesuksen takaisin paluussa hän saa ylösnousemuksen kuolleista eli uuden elämän, uudenlaisessa kehossa, uudistetun maan päällä.

Jos syntejä ei ole sovitettu, ihminen menee kuoltuaan tuonelaan, vaivan paikkaan, josta hänet nostetaan myöhemmin tuomion ylösnousemukseen.

"Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta." Ilm. 20:6

Vierailija
22/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko AP syntyneesi parempaan elämään kuin se "edellinen"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kokoomuslaiset ja kristilliset syntyvät uudestaan torakoina ja rottia. 

Kun liiskaat torakan tai loukutat rotan niin ei hätää teit kuten kunnon kansalainen tekee eli lopettaa vahingollisen elukan.

Vierailija
24/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain yksi maallinen elämä. Iankaikkinen elämä määräytyy sen mukaan, onko synnit sovitettu Jeesuksen ristintyön kautta vai ei. Kukaan ei mene Isän luokse muuten kuin Jeesuksen kautta:

"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu", sanoi Jeesus Joh. 10:9.

Jos synnit on sovitettu, ihminen siis menee kuoltuaan Jumalan luokse taivaaseen. Jeesuksen takaisin paluussa hän saa ylösnousemuksen kuolleista eli uuden elämän, uudenlaisessa kehossa, uudistetun maan päällä.

Jos syntejä ei ole sovitettu, ihminen menee kuoltuaan tuonelaan, vaivan paikkaan, josta hänet nostetaan myöhemmin tuomion ylösnousemukseen.

"Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta." Ilm. 20:6

>> "Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta." Ilm. 20:6 <<

Ja "Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi." Ilm. 20:14

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16

Vierailija
25/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. uskova kristitty

Ettei olisi Terska kova,tutkitaan ja ruoskitaan tuo vääräuskoinen.

Vierailija
26/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jeesus on tyytyväinen, syntyy uudestaan venäläisenä ja jos ei, syntyy uudestaan amerikkalaisena,

Näin olen raamattua yulkinnut pitkään sitä tutkittuani.

Vierailija
27/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."

Niin jepelle riitti kun kerran hukutti       koko helahoidon ja murhasi kaikki ,jopa synnittömät eläimet on siinä sankari.

Vierailija
28/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa silti, että todellisuus siftaa koko ajan. Ajattelullamme ja tunteillamme jne. Myös positiiviseen suuntaan. Ja aina voi auttaa luomaan positiivista aikajanaa itselle ja muille, ja hyvää tunnettakin. Ellei ole omia käsiteltäviä asioita tai muuta, jota menossa. Jota pitää tasapainottaa. Haasteita kaikilla löytyy jonkin verran ja joillakin ollut enemmän. Mutta joskus tehtäväkirjat haluaa jo itse valita, mitä tekee. Ihminen osaa haastaa itseään sopivasti ja myös löytää lepoa.

Vierailija
29/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa syntyy, osa ei. Jos elää hyvän elämän kierrosta voi myös irtautua, toki jos tälläinen ihminen haluaa palata, se on oma valinta. Aika usein karma määrittää mihin syntyy ja aina ei välttämättä synny ihmiseksi ollenkaan. Veikkaisin että aika monelle tulee yllätyksenä mitä kuoleman jälkeen tapahtuu oikeasti. Erityisesti uskoville.

Vierailija
30/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko verkkopankissa vaihtaa rahan bitcoineiksi?

Vierailija
31/31 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on vain yhden kerran ja se päättyy kuolemaan. Sen jälkeen kroppa hajoaa ja energia vapautuu. Se energia voi sitten kokoontua joskus uudestaan, mutta ei samanlaisena kokonaisuutena kuitenkaan. Ei ole jumalaa, eikä taivaita jne vaan kvanttifysiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme