Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen yhteys ihmiseen

Vierailija
18.05.2024 |

Töissä on eräs nainen, minua noin kymmenen vuotta nuorempi, jonka kanssa puhuminen ja keskusteleminen on aivan järisyttävän ihanaa ja mukavaa. Tämä nainen seurustelee ja minä ymmärrän sen oikein hyvin. Kuitenkin meillä on jokin ihmeellinen yhteys, kun juttelemme. Ymmärrän häntä niinkuin heti ja minusta tuntuu, että hän ymmärtää minua.

Tämä työkaveri on asettanut naisten riman niin korkealle, että epäilen löytäväni koskaan tästä maailmasta samanlaista ihmistä. Olen kuitenkin iloinen, että olen tavannut hänet ja ymmärrän itseänikin paremmin juttelujemme vuoksi. Näin miehenä on järisyttävää tavat joku, jonka ḱokee ihanana ja ymmärtävänä.

m55

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa kun löytää tuollaisen ihmisen. Jos nainen ei ala antaa merkkejä tai sano suoraan että on kiinnostunut jostain enemmästä kanssasi niin älä vain pilaa välejä sähläämällä jotain. Kunnioita hänen suhdettaan toiseen. Oikeilla valinnoilla voitte olla loppuikänne hyviä ystäviä joita ei ole koskaan liikaa

Vierailija
2/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yleensä kivoja ja huomioivia keskustelijoita, ainakin jos eivät halua häätää keskustelukumppania pois. Nauti seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sad

Vierailija
4/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä henkistä tarvitse lisätä siihen, yhteys on yhteys toiseen ihmiseen.

Vierailija
5/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on sinua rikkaampi, hän on tuleva kaksoisliekkisi.

Vierailija
6/6 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on sinua rikkaampi, hän on tuleva kaksoisliekkisi.

Ei toimi koskaan noin päin.