Avioliitto ahdistaa
Tilanne on sietämätön. Olen naimisissa ja meillä 2lasta. Olemme siis 35vuotiaita ja olleet yhdessä 14vuotta. Arki sujuu eikä meillä ole mitään isoja ongelmia paitsi... olen ihastunut korviani myöden miespuoleiseen ystävääni ja hän myös minulle kertonut kiinnostuksestaan. Oma mieheni on hyvä ja luotettava mutta tunteet häntä kohtaan hiipuneet lähes olemattomiin, olen vuosia yrittänyt vain sinnitellä ja pysyä suhteessa koska meillä ei ole välivaltaa, pettämistä yms. Onko muilla ollut vastaavaa ja miten tilanne ratkennut??
Kommentit (25)
Onko teillä vielä seksiä avioliitossanne ollenkaan?
Jos on joskus oikeasti rakastunut puolisoonsa ja halunnut nimenomaan sen ihmisen niin se tunne on uudestaan löydettävissä. Toki jos toinen tai molemmat ovat muuttuneet ihmisinä ja arvomaailmoiltaan liikaa niin sitten on vaikea löytää enää mitään yhteistä. Mutta muuten kyllä on. En eroaisi ennen kuin olisin kääntänyt kaikki kivet, jos on muuten hyvä parisuhde ja vakaa hyvä kumppani kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ihastuksia tulee ja menee pitkän parisuhteen aikana, ei niiden pohjalta kannata tehdä mitään. Mies haluaa muutaman kerran sänkyyn ja se oli sitten siinä. Kannattaako rikkoa hyvä elämä tän vuoksi, no ei. Ja siksi toisekseen ei se kenelläkään ole ilotulitusta enää kymmenen vuoden jälkeen jollei se eteen näe vaivaa. Milloin olette tehneet jotain ihan kahdestaan?
Näin mäkin ennen luulin. Eipä ole tämä nk. ihastus mennyt kymmenessä vuodessa ohi.
Ihan eri on olla ihastunut kaukaa kuin elää arkea. Sitä kuvittelee paljon.
Ja se luvaton kiehtoo ja pitää jännitystä yllä.
Ihan ymmärrettävää se on, että hakee muutosta, MUTTA.
Itse panostaisin siihen omaan hyvää ukkoon.
Tai annat sen ihastuksen mennä ohi.
Tuo on sellaista laiskaa -ruoho on vihreämp
Kuka sanoi että oma ukkoni olisi hyvä? Pelosta mä tähän olen jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ihastuksia tulee ja menee pitkän parisuhteen aikana, ei niiden pohjalta kannata tehdä mitään. Mies haluaa muutaman kerran sänkyyn ja se oli sitten siinä. Kannattaako rikkoa hyvä elämä tän vuoksi, no ei. Ja siksi toisekseen ei se kenelläkään ole ilotulitusta enää kymmenen vuoden jälkeen jollei se eteen näe vaivaa. Milloin olette tehneet jotain ihan kahdestaan?
Näin mäkin ennen luulin. Eipä ole tämä nk. ihastus mennyt kymmenessä vuodessa ohi.
Tuollainen taitaa olla jo enemmän kuin pelkkä ihastus...
Tee mitä lystäät ja ihan turha muita kysellä.