Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea puheääni kollegalla

Vierailija
18.05.2024 |

Nolo ja kamala ongelma. Minulla aloitti kollega, jonka puheääni on ihan hirveä. Kimeä, mäkättävä, kova. Hän ei tietysti voi sille mitään ja on muuten ihan ok. Ääni on vain aivan kamala ja olen kokovartalokananlihalla, kun hän puhuu. Saan siitä siis ihan fyysisiå oireita

Vika on lunnollisesti vain minussa enkä kehtaa tätä asiaa ottaa puheeksi kenenkään kanssa. Olen aina ollut jossakin määrin misofoninen, mutta ei se ole näin arkea haitannut. Voiko tähän siedättyä? Onko vinkkejä? Vältteleminenkin on aika vaikeaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Marko?

Vierailija
2/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

liitutaulu ja liitu

Vierailija
4/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se pitäisi ottaa puheeksi kenenkään kanssa? Että aikuiset voisivat keskenään kauhistella ja nauraa. Ja samalla jutella, kuinka kauheaksi maailma on mennyt ja kuinka kouluissa kiusataan..

Vierailija
5/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei prkl, eikö nykyajan ihmisillä ole muuta valitettavaa kuin toisen puheääni. Muuta mettään ja pysy siellä!

Vierailija
6/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se aidosti vaikuttaa työhösi ja hyvinvointiin, niin varaa aika työpsykologille. Heiltä voi saada vinkkejä ja voit käsitellä asiaa siellä.

Vierailija
7/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että omituinen sävytön, kova, joskus kimeäkin puheääni on yllättävää kyllä naiselle etu uralla etenemisessä. Ehkä se henkii jotakin itseluottamusta vaikka on varnaan ihan äänielinten rakenteesta johtuva. 

Vierailija
8/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika työpsykologille ja käy ongelmaasi siellä läpi.

Vierailija
9/9 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mitäs tykkäät kun puhelinääni on kuin Mikki Hiirellä tai heliumilmapalloja hengittäneillä? Ilmeisesti tykkäät varsinkin jos on punaiset hiukset ja työasuun kielletyt suuret korvakorut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä