Onko täällä kiinalaisen tapakulttuurin tuntijoita?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mikäli äitiinsä tulee
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Kerropa?
En sittenkään kerro. Alkoi jännittää. Miten vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaikkien alojen asiantuntijoita. Toimivat asiantuntijatehtävissä.
Juuri näin. Tänne on kokoontunut Suomen osaavimmat ja kovapalkkaisimmat ihmiset.
Tai no. Puristi tissejä. Sillee...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tai no. Puristi tissejä. Sillee...
Ap
Jännittävää.
Tuo aiemmin kirjoittanut ei ollut oikea ap.
T. Ap
Kyseessä on siis naispuolinen työkaveri eri tiimistä, nähtiin kokouksessa muutama viikko sitten ensimmäisen kerran. Hän silloin käveli käytävää pitkin vähän liian lähellä. Kätteli kun mentiin omille työpisteille, kättely oli ihan ok.
Seuraavan kerran kun nähtiin, hän tuli minun työpisteelle seisomaan ihan viereen ja lopuksi halasi. En ehtinyt tehdä mitään kun istuin siis koneella ja omat kädet oli näppiksellä. Tuntui liian intiimiltä.
Viime viikolla nähtiin kahvihuoneessa ja kahvia kaataessa seistiin mun mielestä normaalietäisyydellä ja ajattelin aiemman outouden normalisoituneen. Juteltiin työasioita. Lähtiessään hän kuitenkin koski poskeani sipaisten ja huokasi.
Kukaan ei koskaan koske kasvojani, paitsi romanttisesti. Siksi ihmettelen.
T. Oikea ap
En ole asiantuntija, mutta aasialaiset yleensä koskettelevat vieraita ihmisiä vähemmän kuin länsimaalaiset.
Oli miten oli, mutta maassa maan tavalla! Suomalaiset eivät koskettele vieraiden ihmisten kasvoja.
Vakoilija, hivuttautuu läheisyyteesi ja alkaa seurata sinua kuin varjo.
Isonenää koijataan heti, kun silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on siis naispuolinen työkaveri eri tiimistä, nähtiin kokouksessa muutama viikko sitten ensimmäisen kerran. Hän silloin käveli käytävää pitkin vähän liian lähellä. Kätteli kun mentiin omille työpisteille, kättely oli ihan ok.
Seuraavan kerran kun nähtiin, hän tuli minun työpisteelle seisomaan ihan viereen ja lopuksi halasi. En ehtinyt tehdä mitään kun istuin siis koneella ja omat kädet oli näppiksellä. Tuntui liian intiimiltä.
Viime viikolla nähtiin kahvihuoneessa ja kahvia kaataessa seistiin mun mielestä normaalietäisyydellä ja ajattelin aiemman outouden normalisoituneen. Juteltiin työasioita. Lähtiessään hän kuitenkin koski poskeani sipaisten ja huokasi.
T. Oikea ap
Varmaan pitää transvestiittihomoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Oikea ap
Varmaan pitää transvestiittihomoista.
Tää varma tieto. Siitä on tutkimus.
En osaa autta,, tiedän vain että käyntikortti pitää ottaa vastaan kaksin käsin, ja ilmeisesti on ihan jees kotiapulaisen sanoa pomolleen, että oletpas lihava.
Oletko ollut hänelle kovasti avuksi työssä, ehkä hän on kiitollinen ja haluaa osoittaa sen. Tuntuu hyvältä vieraassa maassa. Taid sitten hän on vain ihastunut.
Täällä on kaikkien alojen asiantuntijoita. Toimivat asiantuntijatehtävissä.