Onko täällä kiinalaisen tapakulttuurin tuntijoita?
Kommentit (35)
Itse olen Le Lebakkokeitto-Pro konossööri. Onko jotain kymysyksiä liittyen kiinalaiseen keittiöön liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itsekin nainen.
Ap
Siis "nainen"
Ap, ilmiselvä hunaja-ansa. Kyseessä on kiinalainen vakooja. Kerro hänelle, että painuu vattuun Suomesta ja ottaa muutkin mukaansa.
Kiinan ja kiinalaisten kanssa ei tule tehdä mitään yhteistyötä, he tulevat olemaan tulevaisuudessa meidän vihollisiamme Venäjän rinnalla. Elleivät ole vihollisiamme jo nytkin( merikaapelin katkaisu).
Suomalaiset ovat lapsenuskoinen js sinisilmäinen pölkkypääkansa, jotka eivät ymmärrä kuinka kovaa peliä nämä villi-ihmisten diktatuurit pelaavat meidän pitkänenien kanssa.
ehkä voisit kysyä häneltä ihan neutraalisti, miksi hän tekee niin?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Le Lebakkokeitto-Pro konossööri. Onko jotain kymysyksiä liittyen kiinalaiseen keittiöön liittyen?
Onko kidutettujen koirien liha mureampaa kuin ilman kidutusta valmistettujen?
Onko muuraiskäpy hyvää ja pitääkö niitäkin kiduttaa ennen valmistamista?
Onko lepakkokeitto hyvää? Pitääkö myös lepakkoja kiduttaa?
Onko turhaa länsimaista höpinää, että elävien apinoiden aivojen syöminen on muka epäeettistä.
Saako niskuroivat työntekjät nylkeä elävältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kidutettujen koirien liha mureampaa kuin ilman kidutusta valmistettujen?
Onko muuraiskäpy hyvää ja pitääkö niitäkin kiduttaa ennen valmistamista?
Onko lepakkokeitto hyvää? Pitääkö myös lepakkoja kiduttaa?
Onko turhaa länsimaista höpinää, että elävien apinoiden aivojen syöminen on muka epäeettistä.
Saako niskuroivat työntekjät nylkeä elävältä?
Nämä kaikki kuuluvat olennaisena osana kiinalaisiin perinteisiin.
- chinese cook master-
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kaikkien alojen asiantuntijoita. Toimivat asiantuntijatehtävissä.
kröhöm, vaativa alan asiantuntijoita, ei mitään siwan kassoja, vaan ihan siwan työvuorolistojen tekijöitä!
Ei tuo "lähentely" nyt ihan perikiinalaiselta minusta tunnu. Etäisyyttä pitävät toisiin siinä missä suomalaisetkin. Onko vain rakastua pätkähtänyr ensisilmäyksellä? Silloinhan kaikki ihmiset, ainakin lähestulkoon, tekevät kaikkia hulluja juttuja.
Ei ole mikään kiinalainen tapa. Taitaa pitää sinusta.
Miten voi torjua rakastuneen? Pilaamatta työpaikan ilmapiiriä? Olen parisuhteessa miehen kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voi torjua rakastuneen? Pilaamatta työpaikan ilmapiiriä? Olen parisuhteessa miehen kanssa.
Ap
Ehkä aluksi vain eleillä. Tiedätkö, jos silittää olkapäästä, nykäiset sen pois tai jotain sellaista. Jos se ei auta, on kai pakko sanoa, että koet hänen käytöksensä kiusallisena, ja toivot, että hän lopettaa.
Kyllä kinkki-naisista saa hupia vähäksi aikaa ,mutta kulttuuri on kovin erilainen.
Joskus asuin Kiinassa pari vuotta työhommissa, edes pattayalla ei tullu pildeä niin paljo .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kinkki-naisista saa hupia vähäksi aikaa ,mutta kulttuuri on kovin erilainen.
Joskus asuin Kiinassa pari vuotta työhommissa, edes pattayalla ei tullu pildeä niin paljo .
Ovatko tyrkkyjä?
Olen siis itsekin nainen.
Ap