Kunpa ensi viikolla olisi Barbie (lue Cheryll) äänestyksessä - säälittää se irokeesipoika
kun kusee sitä silmään 10-0.
Miten ne voi väittää Riston kanssa ettei seksiä ollut sillä mehän nähtiin kaikki
Kommentit (7)
ei säälitä yhtään. Jätkän oikea karva paljastuu.
Mua ärsytti kauheasti, kun Risto lähti niin Cheryll jotain hoki siellä, että "kyl ne tuolla ulkona näkee, että kuka ei sovi tänne" tms. =O
Että sekoilin sitten Riston kanssa ja loukkasin Harria ja nyt halus vaan lakaista kaikki maton alle... Tyypillistä suomalaista kännikäyttäytymistä!
Viettänyt viikon enemmän C:n seurassa kuin muiden ja kuvittelee niiden suunnilleen seurustelevan. Ja muut peesailee tätä reppanaa. Ei ole kiva tilanne C:lläkään kun nyt sitten pitää porukan "painostuksen" alla hengailla Harrin kanssa.
Risto tässä tilanteessa saa mun sympatiapisteet. Se oli puun ja kuoren välissä. Ihan sama mitä se olisi tehnyt sen tekemisistä ei olisi tykätty. Jos se olisi tehnyt selväksi C:lle ettei halua sen seuraa niin siitä olisi tehty talon julma, tahditon mies joka itkettää naista. Kun se teki niin kuin teki niin lopputulos nähtiin. C olisi voinut jättää jätkän rauhaan. Ei ketään halua tollaista aggressiivista lähentelijää kimppuunsa.
puhuu toista ja tekee toista.. ehkä ne luuli teron kaa et sviittissä ei oo kameroita :)
Ehkä siksi, kun tuntuu olevan todella läheisriippuvainen. Aina kai pitää olla joku kainalossa.
Iänikuinen väärinkäsitys tämän termin kanssa. Mä alan olla sitä mieltä että jo tuo sana itsessään estää tietoisuuden leviämistä tuosta tosi yleisestä ja hankalasta ilmiöstä.