Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wahlroos: Suomi on konkurssissa. Useimmat asiat menevät maasamme päin helvettiä!!

Vierailija
18.05.2024 |

Ainut hyvä puoli on että meillä on armeija ..kertoo päivän lehdessä Nalle Wahlroos

Kommentit (247)

Vierailija
121/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ole suomalaista sukunimeä, ei asu suomessa niin turpa kiinni.

Häpeä ja Sivistä itseäsi Juntti!

https://www.vauva.fi/keskustelu/3863229/ketju/wahlroos_on_valpola

Vierailija
122/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä into sillä on aina haukkua miten huonosti Suomessa menee? Suomalaiset on sitkeää kansaa. Sodan jälkeen ei ollut muuta kuin velkaa ja koko maa umpisurkeassa tilassa ja mihin ollaan sieltä noustu? Rupeaa kyllästyttämään tuo Wahlroosin jäkätys. Ite asuu päöosin Ranskassa, Nizzassa. Kuinkas hyvin siellä sitten muka menee, siis ranskalaisilla? 

Itse olen asunut ja työskennellyt Saksassa, Ranskassa ja Hollannissa. Nyt taas Suomessa. Suomessa on aina ollut alhaisin elintaso ja huonoimmat julkiset palvelut lukuunottamatta kirjastoa. 

Käyppä vilkaisemassa pk-seudun kirjastoja. Jos sieltä jotain ei nykyään löydy niin kirjoja tai lehtiä. Kaikenlaisia oleskelupaikkoja sitäkin enemmän toki. 

Kirjastoista löytyy kirjoja ja lehtiä. Ja jos kansa ei halua enää lukea, niin minkä sille voi. Maailma menee eteenpäin, ja oleskelu tuloja rakennetaan. Mutta jo omassa nuoruudessa ei oli kirjastoissa musiikki- ja monitoimitiloja. 70-80-luvulla. Oodi on rakennettu monitoimitilaksi. Jos sellaista ei halua, voi sen kiertää kaukaa. Minulle Oodi on hieno ja just sopiva paikka. Sieltä löytyy myös kirjoja.

No ei kyllä löydy jos vertaa entisiin kirjastoihin. Liekö helsingin kirjastoissa nykyään yhteensäkään sitä määrää kirjoja jota meidän paikallisessa oli aikanaan, noista isoista keskuskirjastoista puhumattakaan.

Mutta sinullehan ideologian kehuskelu ohittaa taas kaikki faktat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle sanoi aikoinaan, että koyjät tuovat vainntiehaa hiekkaa pankkien eteiseen. Nalle ei halua köyhiä asiakkaiksi. Hänellä on kylmät arvot. 

Vierailija
124/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on vaan juntteja.

Tähän on helppo yhtyä. Suomalaiset on hitaita ja tyhmiä. 

Vierailija
125/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä into sillä on aina haukkua miten huonosti Suomessa menee? Suomalaiset on sitkeää kansaa. Sodan jälkeen ei ollut muuta kuin velkaa ja koko maa umpisurkeassa tilassa ja mihin ollaan sieltä noustu? Rupeaa kyllästyttämään tuo Wahlroosin jäkätys. Ite asuu päöosin Ranskassa, Nizzassa. Kuinkas hyvin siellä sitten muka menee, siis ranskalaisilla? 

Itse olen asunut ja työskennellyt Saksassa, Ranskassa ja Hollannissa. Nyt taas Suomessa. Suomessa on aina ollut alhaisin elintaso ja huonoimmat julkiset palvelut lukuunottamatta kirjastoa. 

Käyppä vilkaisemassa pk-seudun kirjastoja. Jos sieltä jotain ei nykyään löydy niin kirjoja tai lehtiä. Kaikenlaisia oleskelupaikkoja sitäkin enemmän toki. 

<

Miksi pitäisi panostaa sellaiseen mitä ihmiset eivät enää käytä? Sehän on ideologista. 

Vierailija
126/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan ajetaan ihan tietoisesti elintasoltaan itäeurooppalaiselle tasolle leikkauksilla sekä veronkiristyksillä  ja samalla kuvitellaan että tällä yhtälöllä tulee talouskasvua kun 90% suomalaisista yrityksistä toimii vai Suomen markkinoilla ja samalla ostovoima laskee miljardi tolkulla. 

Mistähän kokkareet kuvittelevat saavansa lisäeuroja kulutukseen lisää kompensoimaan leikkauksien aiheuttamaa miljardien jälkijättöisyttä? 

Vastaan itse, ei mistään vaan maa näivettyy ja konkurssit kasvavat pysyvästi kun ei kerran kompensaatiota tapahdu missään muodossa.

Vierailija
127/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nuori. Koska sosiaalidemokraattien kulta-aikaan meillä meni hyvin ja elintaso oli korkea. Mutta se perustui paljolti Neuvostoliiton kauppaan. 

Kiitos kun kutsuit minua nuoreksi vaikka en ymmärrä mistä niin päättelit? Ehkä keksit sen itse omassa päässäsi. Olen kohta 58.

Vierailija
128/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Köyhät ei yksin pysty tätä yhteiskuntaa pyörittämään kun rikkaat ei haluaisi maksaa mistään mitään ja heidän pitää saada aina lisää rahaa keinoja kaihtamatta

Vierailija
129/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mies koskaan ihan selvin päin?

Vierailija
130/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän muutti Ruotsiin veropakolaiseksi, mitäs oikeutta hänellä on kommentoida

" maassamme" ? Pisnistä täällä kelpaa tehdä ja rahaa noutaa, mutta ei ole intoa maksaa veroja tänne.

Vierailija
131/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veropakolainen Wahlroos. Paraskin puhumaan.

Han har gjort något väldigt konkret åt sin sak i stället för att gnälla på nätet om hur saker borde vara. Har ni inte önskat att han skulle dra dit pepparn växer? Nu har ni fått det. Jubla!

Buntan kultalusikka suussa syntynyt poika. Entinen kommunisti Nalle. Aikamoinen öykkäri oli isänsäkin.

Och nu har han emigrerat. Varför gnäller ni fortfarande? Avundsjuka?

Vierailija
132/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen vasurien kommentit menee täysin ohi aiheen, eli yksi toimittaja jankkaa ruotsiaan jota kukaan ei lue mutta nyt tuo ei kykene lopetamaankaan kun toimittajathan ei ole koskaan väärässä. Ainakaan hesarissa. Toinen hokee persusolvauksia kun ei muutakaan keksi ja osaa, kolmas jankuttaa vasurien talouspropagandaa jossa ei ole järjen hiventä eli tuo ei kykene ajatuksiaan perustelemaan ja sitten on tää yksi joka jankkaa vastaan lämpimikseen joka asiaa vaikkei tietäisi siitä mitään.

Ja tää on se aate jonka pitäisi pelastaa maa pahoilta kokkareilta ja persuilta jotka tuhoaa maan koittamalla korjata talouden sen sijaan että tekisivät kuten vasurit vaatii eli {vaatimukset editoidaan tähän myöhemmin kunhan vasurit keksii mitä ne on}.

Vierailija
133/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te menette mukaan korostamaan mitä joku W jossain sanoo. Kai se on ihan sama. En minä jaksa ja ehdi niitä lueskella, on parempaa luettavaa. Jos joku haluaa että asiat menevät kivasti, ne menevät. Ei se raha ennenkään köyhille ole tullut, jollekin muulle, sen voisi myös korjata että riittää kaikille. Luomun kasvattaminen maatiloilla on hyvä alku myös ja yrtit, marjat jne.

Vierailija
134/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomihan ajetaan ihan tietoisesti elintasoltaan itäeurooppalaiselle tasolle leikkauksilla sekä veronkiristyksillä  ja samalla kuvitellaan että tällä yhtälöllä tulee talouskasvua kun 90% suomalaisista yrityksistä toimii vai Suomen markkinoilla ja samalla ostovoima laskee miljardi tolkulla. 

Mistähän kokkareet kuvittelevat saavansa lisäeuroja kulutukseen lisää kompensoimaan leikkauksien aiheuttamaa miljardien jälkijättöisyttä? 

Vastaan itse, ei mistään vaan maa näivettyy ja konkurssit kasvavat pysyvästi kun ei kerran kompensaatiota tapahdu missään muodossa.

Hallitus ajaa valtion taloutta tarkoituksella kohti konkurssia ja valtion omaisuuden pakkomyyntiä. Ei ole tarkoitus saada lisätuloja mistään muualta kuin lisäämällä velanottoa ja kiihdyttämällä valtion taloussyöksyä.

Vierailija
135/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wahlroosin puheista ei kannata välittää. Vauva-palstan sosiaalitukielätit tietävät paremmin miten talous toimii kuin taloustieteen professori ja erittäin menestynyt talousasiantuntija.

Vierailija
136/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus ajaa valtion taloutta tarkoituksella kohti konkurssia ja valtion omaisuuden pakkomyyntiä. Ei ole tarkoitus saada lisätuloja mistään muualta kuin lisäämällä velanottoa ja kiihdyttämällä valtion taloussyöksyä.

Niin, tää oli siis mariinin hallitus. 

Vierailija
137/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleen vasurien kommentit menee täysin ohi aiheen, eli yksi toimittaja jankkaa ruotsiaan jota kukaan ei lue mutta nyt tuo ei kykene lopetamaankaan kun toimittajathan ei ole koskaan väärässä. Ainakaan hesarissa. Toinen hokee persusolvauksia kun ei muutakaan keksi ja osaa, kolmas jankuttaa vasurien talouspropagandaa jossa ei ole järjen hiventä eli tuo ei kykene ajatuksiaan perustelemaan ja sitten on tää yksi joka jankkaa vastaan lämpimikseen joka asiaa vaikkei tietäisi siitä mitään.

Ja tää on se aate jonka pitäisi pelastaa maa pahoilta kokkareilta ja persuilta jotka tuhoaa maan koittamalla korjata talouden sen sijaan että tekisivät kuten vasurit vaatii eli {vaatimukset editoidaan tähän myöhemmin kunhan vasurit keksii mitä ne on}.

God natt Vladivostok. Det tycks fattas mera än en eller två kretsar ur er AI av Ural.

Vierailija
138/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä velkaantuminen pitää saada jo loppumaanvähitellen. Pelkkiin korkoihin menee niin paljon että se kurjistaa.

Vierailija
139/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia erilaisia toimenpiteitä on ehdotettu, niin eduskunnassa kuin tälläkin palstalla. Ongelma on siinä, että te perskokkareet ette ole lukutaitoisia ja ilmeisesti olette dementoituneitakin, kun mikään ei mene perille eikä jää muistiin.

Jos argumenttisi sisältää sanoja kuten perskokkare niin kerrot vaan itse lukijalle ettei sitä kannata lukea sen pidemmälle koska sinulla ei ole argumenttia. 

Jos sinun ainoa argumenttisi on takertua yhteen sanaan, jonka merkityksen jopa ymmärrät ja osasit lukea(tietenkin,koska sehän on teidän omaa kielenkäyttöänne), kertoo se siitä, että et kyennyt vastaamaan kommentiin millään tavalla.

Vierailija
140/247 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nuori. Koska sosiaalidemokraattien kulta-aikaan meillä meni hyvin ja elintaso oli korkea. Mutta se perustui paljolti Neuvostoliiton kauppaan. 

Kiitos kun kutsuit minua nuoreksi vaikka en ymmärrä mistä niin päättelit? Ehkä keksit sen itse omassa päässäsi. Olen kohta 58.

Vanhuus ei tosiaan tuo automaattisesti kaikille viisautta tai tietoa. Eikä toisaalta nuoremmatkaan ole automaattisesti sen viisaampia kuin vanhemmat.

Mut kiva kun rupesit puhumaan iästäsi, vaikkei sillä ole itse asian suhteen mitään merkitystä. Lieneekö tuo vanhuuden seniiliytymisen merkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi