Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo tunki Saarijärvi pari tuntia vanhan tyttönsä telkkariin- Kotikadun kuvauksiin.

Vierailija
26.01.2007 |

Jumakekka se tykkää julkisuudesta. En oikeasti tajua miksi. Mun yks kiva kaveri on Sannan kaveri ja sanoo, että se on ihan hyvä tyypi, muttei hänkään ymmärrä, miksi se tunkee pärstäänsä joka paikkaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon ammattiin.

Vierailija
2/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Kotikadussa pitäisi lähiaikoina kenellekään vauvaa syntyä? Olisiko sille papille... Tai Teemulle ja Ninalle? Oliko rooliäiti mukana kuvauksissa vai kuvasivatko vain ns. varastoon, jos jossain vaiheessa tarvitaan kuvia vastasyntyneestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mua ei häiritse kuvaukset, mutta mua hymyilytti äidin kommentti muutaman tunnin jälkeen: " kyllä tämä äitiys on niin palkitsevaa" "

Vierailija
4/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitten..

Vierailija
5/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tullut äidiksi :). Mitä pahaa siinä on? Pitäisikö äidin vaan voivotella miten oli kamala synnytys ja vieläkin paikat kipeänä eikä vauva tunnu hoksaavan miten imetään?

Vierailija
6/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" mua ei häiritse kuvaukset, mutta mua hymyilytti äidin kommentti muutaman tunnin jälkeen: " kyllä tämä äitiys on niin palkitsevaa" "

Vierailija
7/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitiys on palkitsevaa siinä mielessä jo pari tuntia synnytyksen jälkeen, että yleensä kivut unohtuvat, kun saa katsoa ja koskea sitä omaa pientä, ihanaa tuhisevaa esikoista siinä vauvansängyssä. Ehkäpä SS tarkoitti tätä tunnetta. Sitähän on marttyyriäidin tietysti vaikea ymmärtää...

Vierailija
8/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kuitenkin ole mennyt niin, että kotikadussa on kohtaus, jossa tarvitaan vastasyntynyt. Joku kotikadun porukasta tuntee Sanna Saarijärven ja on hokannut kysyä siltä, että saisko vauvaa lainata.

Ystäväni on AD ja hänen lapsensa ovat olleet vaikka missä muotinäytöksissä, mainoksissa sekä telkkarissa että lehdissä ja esim. sokkarin asiakaslehdissä vauvamalleina. Tottakai niihin pyydetään tuttuja, eikä laiteta Hesariin ilmoitusta joka hemmetin kuvauksen takia.

Vierailija
9/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karselin pientä ihanaa vauvaa ja mietin, että kyllä kannatti kärsiä. Olin varsin kiitollinen siitä, että olin tullut äidiksi. :)

Vierailija
10/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitähän on marttyyriäidin tietysti vaikea ymmärtää...

Vierailija
11/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti se arki koittaa, enkä usko, että kyseinen henkilökään on niin tyhmä, ettei tajuaisi sitä. Jostain luin, että heillä on tämän Hermannin kanssa uusioperhe, joten eiköhän se lastenhoidon masentavampikin puoli ole tullut hänelle selväksi.

Mua vaan ärsyttää nämä elämäänsä kyllästyneet kotiäidit, joita alentuvasti " hymyilyttää äidin kommentti äitiyden palkitsevuudesta parin tunnin kokemuksella" !!! Se kivireen vetäminenkin on kivempaa, kun välillä pysähtyy nauttimaan pienistä hyvistä hetkistä elämässä.

Vierailija
12/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmasti se arki koittaa, enkä usko, että kyseinen henkilökään on niin tyhmä, ettei tajuaisi sitä. Jostain luin, että heillä on tämän Hermannin kanssa uusioperhe, joten eiköhän se lastenhoidon masentavampikin puoli ole tullut hänelle selväksi.

Mua vaan ärsyttää nämä elämäänsä kyllästyneet kotiäidit, joita alentuvasti " hymyilyttää äidin kommentti äitiyden palkitsevuudesta parin tunnin kokemuksella" !!! Se kivireen vetäminenkin on kivempaa, kun välillä pysähtyy nauttimaan pienistä hyvistä hetkistä elämässä.

Vierailija
13/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molempia vauvoja on kuvattu ensiminuuteista alkaen todella paljon. Videokameralla, digikameralla, järjestelmäkameralla ja vanhanaikaisella APS-kameralla.

En usko että SS:n vauva on tajunnut että " tässä nyt kuvataan jotain tv-sarjaa vaikka olen vasta syntynyt" !!

Tuskin kuvaamista tehtiin vauvaa häiriten! Tai ainakaan se ei voi häiritä sen enempää kuin muu vauvoihin kohdituva kuvaaminen jopa synnytyksen aikana tai heti sen jälkeen.

Hohhooijaa!

Vierailija
14/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneitä tarvitaan kuvauksissa myös näyttäähän se tyhmältä jos 5kk ikäinen esittää vastasyntynyttä.

Vierailija
16/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on kellekään?

Vierailija
17/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näyttelijäpiirien vauvoja tutut hyödyntävät kuvauksissa.

Vierailija
18/18 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa miten paljon se lapsi on kärsinyt. Lapset pois tuollaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan