Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei halua mitään vakavaa

Vierailija
18.05.2024 |

Haluaa hengailla ja katsella kanssani, koska pitää seurastani. Itse halaun vakavan suhteen. Suuttui kun sanoin olevani vapaa tapaamaan muita.  Oli perumassa tapaamisen. 

Eihän tällä ole jatkoa? Ollaan 3krt tavattu

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei teidän naisten kieroilua ja vääristelyä jaksa näin aamusta enempää.

Vierailija
42/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksiä kannata ottaa liian vakavasti, se on hauskaa!

Se se seksi nyt vaan on asia joka kannattaa hoitaa pois ekaksi kummittelemasta. Itse en ainakaan ole mikään liukuhihnatapaillija, että viikkoon mahtuisi kymmeniä panoja.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. 

Vierailija
44/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. 

miten?

Vierailija
45/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten lokiikka. kun mies haluaa tutustua rauhassa, niin mies ei ole muka vakavissaan, varsinkin kun ollaan tavattu 3kertaa. samalla kuitenkin ollaan sitä mieltä, että on ok jakaa p...a muille sillä aikaa, kun mies ei 3kerran jälkeen ole menossa naimisiin. sitten ihmetellään, kun miehet ei hirveästi arvosta näitä jakorasioita!

Vierailija
46/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menetti jo kiinnostuksensa sinuun, kun kerroit haluavasi tapailla muitakin. 

Tämä!

Jos on tavannut jonkun pari kertaa ja kuulee tämänlaisen kommentin niin ainakin itse toteasin homman olevan sitten siinä.

Vierailija
47/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa tavanneet? Odota nyt ensin 3 kk ja tule sitten kyselemään.

Mutta mies haluaa etten tapaile muita mutta minä en kuitenkaan kiinnosta tarpeeksi.

Ap

Kuinka montaa miestä haluat pitää kierrossa?

Vierailija
48/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedettiin ekojen treffien jälkeen että haluamme vakavampaa suhdetta. 

Älä tapaa häntä kun ei kiinnosta häntä.

Vierailija
49/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapailumies?

Ei se mikään mies ole.

Hyväksikäytätte toisianne.

Vierailija
50/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida ap tehdä päätöksiä sun puolesta. Ihan itse päätät millaista kohtelua suostut sietämään. 

Vierailija
51/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras kirjoitti: Kuinka montaa miestä haluat pitää kierrossa?

Mitä väliä kun sitä tyyppiä ei kiinnosta suhde. 

Vierailija
52/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on vain naisen geeneissä, että ne on h....a! niinkuin yksi tunnettu ammattiurheilia kertoi hyvin. kun kukaan ei vielä tuntenut häntä, naiset ei osoittanut mitään kiinnostusta, ei myös silloinkaan, kun hän itse asiallisesti lähestyi. sitten kun tuli julkisuuteen, naiset oli kimpussa koko ajan, esim, suoria ehdotuksia, puhnumeroita käteen ja härskeimmät tulivat oventaakse rinkuttelemaan ovikelloa, ravintolasta olisi voinnut joka kerta lähteä uuden kanssa himaan, ennen tätä ei päässyt edes tanssimaan kenenkään kanssa.

Vierailija
53/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies haluaa etten tapaile muita mutta minä en kuitenkaan kiinnosta tarpeeksi.

Ap

just niin, kunka paljon ap on kiinostuntut, kun haluaa tapailla muitakin? jos itse olen jostakin tosi kiinostunut, ei mua kiinnosta nähdä tietenkään muita!

Vierailija
54/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just niin, kunka paljon ap on kiinostuntut, kun haluaa tapailla muitakin? jos itse olen jostakin tosi kiinostunut, ei mua kiinnosta nähdä tietenkään muita!

Mitä vitt? Se mies ei halua vakavaa suhdetta. Turha sellaista on jatkaa.

Vierailija
55/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä suostu tuollaiseen. Kontrollointia ja vallankäyttöä.

Vierailija
56/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo asia ole täysin selvä vai mikä tuossa on vaikea ymmärtää? Teillä on lähtökohtaisesti jo täysin eri halut, ei tuosta voi tulla sen enempää. Ja mies ei ole kiinnostunut tarpeeksi sinusta. Haluatko käyttää turhaan aikaa sellaiseen? 

Vierailija
57/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaam tunnustin naiselle kolmansien treffien aikana haluavani suhteen. Nainen ei siinä vaiheessa.

Jos olisin siinä vaiheessa sanonut tapailevani sitten muita,.niin tuskin olisimme nyt naimisissa.

Vierailija
58/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuinka montaa asuntoa tai autoa koeajat ennen päätöstä? Kumppani on noitakin isompi valinta. 

Vierailija
59/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies ei halua mitään vakavaa

Itse halaun vakavan suhteen.

Case closed! Toivotat miehelle kivaa kesän jatkoa ja tapailet muita. 

Mikä saa muuten niin fiksu naisen tapailemaan miestä jonka kanssa lähtökohdat on jo siellä ääripäässä? Kyllä se siitä sitten muuttuu, kun minä täytän sen kaikki narsistiset tarpeet? Odotetaan ja odotetaan, että toinen muuttuu että viimeinkin saadaan se mitä itse suhteelta haluaa? 

Vierailija
60/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se nyt on vain naisen geeneissä, että ne on h....a! niinkuin yksi tunnettu ammattiurheilia kertoi hyvin. kun kukaan ei vielä tuntenut häntä, naiset ei osoittanut mitään kiinnostusta, ei myös silloinkaan, kun hän itse asiallisesti lähestyi. sitten kun tuli julkisuuteen, naiset oli kimpussa koko ajan, esim, suoria ehdotuksia, puhnumeroita käteen ja härskeimmät tulivat oventaakse rinkuttelemaan ovikelloa, ravintolasta olisi voinnut joka kerta lähteä uuden kanssa himaan, ennen tätä ei päässyt edes tanssimaan kenenkään kanssa.

tämän kirjoituksen alapeukutus, alleviivaa vain sitä, kuinka totta tämä on. kyllä naiset on fiksuja!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi