Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies ei halua mitään vakavaa

Vierailija
18.05.2024 |

Haluaa hengailla ja katsella kanssani, koska pitää seurastani. Itse halaun vakavan suhteen. Suuttui kun sanoin olevani vapaa tapaamaan muita.  Oli perumassa tapaamisen. 

Eihän tällä ole jatkoa? Ollaan 3krt tavattu

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olen ihastunut mieheen . Ei tulisi mieleenkään tapailla muita samaan aikaan.

Vaikka mies tapailisi muita?

Vierailija
62/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otan tän nyt oppina mitä ei tehdä :(

Jos noin kovasti seurani häntä ahdistaa

Ap

En nyt jaksa kaikkia kommentteja lukea. Mutta jos tilanne on noin solmussa jo kolmen tapaamiskerran jälkeen, niin eiköhän tuo ilmennä sitä, ettette ole toisillenne sopivia? En ole hyvää ja toimivaa suhdetta ikinä kokenut, mutta olettaisin sen olevan sellainen, jossa asiat soljuu eteenpäin kuin itsestään, ja yhdessäolo on uskomattoman helppoa.

Olen siis itse lähtenyt suhteisiin sillä, että yritän "todistaa" olevani hyvä tyttöystäväehdokas siitäkin huolimatta, että jo heti alussa on ristiriitoja ja vaikeuksia. Nyt sitten elelen yksinäni, sekin parempi kuin olla enää huonossa suhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa tavanneet? Odota nyt ensin 3 kk ja tule sitten kyselemään.

Mutta mies haluaa etten tapaile muita mutta minä en kuitenkaan kiinnosta tarpeeksi.

Ap

Kuinka montaa miestä haluat pitää kierrossa?

Kuinka montaa asuntoa tai autoa koeajat ennen päätöstä? Kumppani on noitakin isompi valinta. 

Onko se mahdoton ajatus tapailla vain yhtä miestä kerrallaan ja tutustua paremmin eikä käydä panettamassa itseään monella miehellä?

Vierailija
64/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vakavaa? Eikö edes väkivaltaa?

Vierailija
65/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kertaa tavanneet? Odota nyt ensin 3 kk ja tule sitten kyselemään.

Mutta mies haluaa etten tapaile muita mutta minä en kuitenkaan kiinnosta tarpeeksi.

Ap

Kuinka montaa miestä haluat pitää kierrossa?

Kuinka montaa asuntoa tai autoa koeajat ennen päätöstä? Kumppani on noitakin isompi valinta. 

Itse ostan sen auton jonka haluan. En koeaja edes muita.

Vierailija
66/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä menee miehillä tunteisiin. Eihän useamman ihmisen TAPAILU tarkoita että panee niiden kaikkien kanssa! Jos mies ilmoittaa ettei halua mitään vakavaa, teevein tapa suhtautua tähän on joko tapailla muitakin tai lopettaa koko homma siihen.

Naisten ongelma on juuri se että silloin kun he löytävät kiinnostavan ihmisen, pistävät kaiken energian ja toivon tähän yhteen ihmiseen vaikka tämä ei olisi osoittanut olevansa luottamuksen ja sitoutumisen arvoinen. Nämä naiset sitten roikkuvat kaikenmaailman situationshipeissä pahimmillaan vuosia se haluaa edetä hitaasti/sillä on työkiireitä/traumoja entisestä suhteesta jne. vain huomatakseen että kun se mies joka ei muka voinut sitoutua löytää unelmiensa naisen, on kihloissa alle puolen vuoden päästä ensitreffeistä ja se vuosien casuaali hengailukumppani jää kuin nalli kalliolle.

Niin kauan kun ette ole sopineet olevanne parisuhteessa, olet sinkku. 

Vierailija
67/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en odota tapailusuhteilta sen kummempaa. On ihan kiva käydä treffeillä viettää aikaa kivan miehen kaa. Mut ei ole oikein natsannut. Olen toki ilmaissut, että käyn treffeillä muidenkin kaa. Koska olen avoin, eivät siitä olleet moksiskaan. Saapa nähdä mitä kehittyy..

Vierailija
68/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies, arvostan. Eniten ärsyttää miehet jotka vakuuttelevat olevansa kanssasi tosissaan, mutta samaan aikaan pyörittävät selkäsi takana muita naisia. Jos tapaaminen ei joskus onnistu, selitykset ovat luokkaa "työkiireitä". Vissiin näillä miehillä se muiden naisten sängyissä pyöriminen käy työstä.

Vierailija
69/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies, arvostan. Eniten ärsyttää miehet jotka vakuuttelevat olevansa kanssasi tosissaan, mutta samaan aikaan pyörittävät selkäsi takana muita naisia. Jos tapaaminen ei joskus onnistu, selitykset ovat luokkaa "työkiireitä". Vissiin näillä miehillä se muiden naisten sängyissä pyöriminen käy työstä.

käy todellakin! itse irtisanouduin töistä, saan onneksi tarpeeksi pääomatuloja. käyn pyörimässä 5 eri naisen sängyissä ja sen paletin pitäminen kasassa on täyttä työtä. esim et muista millään, mitä juttelit jonkun kanssa, mitä selitit jollekkin, miksi et pääse käymään tänään ja jo pelkkä suihkussa käyminen käy töistä, kun saman päivän aikana hoitelet 3 eri naista ja ajelet ympäri helsinkiä.

Vierailija
70/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä menee miehillä tunteisiin. Eihän useamman ihmisen TAPAILU tarkoita että panee niiden kaikkien kanssa! Jos mies ilmoittaa ettei halua mitään vakavaa, teevein tapa suhtautua tähän on joko tapailla muitakin tai lopettaa koko homma siihen.

Naisten ongelma on juuri se että silloin kun he löytävät kiinnostavan ihmisen, pistävät kaiken energian ja toivon tähän yhteen ihmiseen vaikka tämä ei olisi osoittanut olevansa luottamuksen ja sitoutumisen arvoinen. Nämä naiset sitten roikkuvat kaikenmaailman situationshipeissä pahimmillaan vuosia se haluaa edetä hitaasti/sillä on työkiireitä/traumoja entisestä suhteesta jne. vain huomatakseen että kun se mies joka ei muka voinut sitoutua löytää unelmiensa naisen, on kihloissa alle puolen vuoden päästä ensitreffeistä ja se vuosien casuaali hengailukumppani jää kuin nalli kalliolle.

Niin kauan kun ette ole sopineet olevanne parisuhteessa, olet sinkku. 

Just näin.

Mikä ihme noita palstamiehiä vaivaa, kun luulevat tapailun tarkoittavan panemista. 

Minusta on normaalia käydä treffeillä muidenkin kanssa,  jos ei ole seurustelusuhteessa. Toisaalta jos on tosi ihastunut johonkin, niin ei tee mieli tutustua muihin.

Aloituksesta ei muuten käynyt ilmi, että tapaileeko se mies yhä muita, vai oliko hönellä kaksoisstandardit eli toivoi, että vain ap ei tapalisi. Voihan se olla, että mies on kiinnostunut vakavasti ja ajattelee, ettei kumpikaan tapailisi enää muita, mutta ei ole valmis nimittämään heidän tapailusuhdettaan vielä vakavaksi. Hehän ovat nähneetkin vasta kolme kertaa.

Vierailija
71/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikö siinä on että kiinnoatan aina miehiä vain kevyisiin suhteisiin? Ei mua kiinnostq mitkään seksisuhteet random tyyppien kanssa mitkä ei johda mihinkään

Ap

Miten suhde alkaa? Jos se alkaa täydellä höyryllä yhteisestä yöstä, niin siinä voi olla vika. 

Hillitse tunteitasi. Tutustu alussa useisiin miehiin ilman seksiä. Käy treffeillä mutta yritä jarruttaa sänkyynmenoa. Useampien miesten treffailu estää sinua muuttumasta epätoivoiseksi yhteen mieheen takertujaksi. Mies vaistoaa epätoivosi ja pelästyy sitä.

Syytä ei tiedetä, mutta miehen tunteet naista kohtaan laimenevat yhteisen yön jälkeen, kun taas naisen tunteet miestä kohtaan voimistuvat. Nainen haluaisi takertua mieheen ja mies haluaisi vetäytyä. Tällöin miehelle pitäisi antaa aikaa "löytää tunteensa" eli ei lähetä satoja tekstiviestejä tai puheluita: "missä sä oot?", "mikset sä soita", "rakastakko sää mua viä". 

Seksi heti tapailun alussa voi olla kuolinisku suhteelle. Jos mies haluaa tapailla, se voi johtua vain siitä että "annat helpolla". Kun pitkität tutustumisvaihetta, annat miehellekin aikaa oppia tuntemaan sinut ja jos hän on vain seksin perässä hän todennäköisesti häipyy, koska "se pllu on se tärkein ja sulta ei heru helpolla". Mies soittaa varmemmin yhteisen yön jälkeen jos teillä on jo aito pitempiaikainen  tunneside ennen seksiä. Hän ei välitä soittaa random tapailu-panolle, jota hän tuskin tuntee.

Älä siis suostu seksiin heti alkuviikoilla tai kuukausina, riippuen kuinka usein tapailette. Osoita seksuaalisuuttasi muuten, esim. kiihkeillä suudelmilla. ikiaikainen Isoisoäitien toimintamalli: "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" on parempi kuin pussillinen uusia ja säästää naisen sydänsuruilta.

Vierailija
72/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies on tapailumies ja sitä tavataan eli se ei ole parisuhdemies.

Vierailija
73/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tietää 3 tapaamisen jälkeen onko se ikuista....   Kunpa minäkin olisin tajunnut sen aikanaan teininä. Silloin tuntui, että heti kun äitini näki, että minut toi joku poika kotiin, niin oltiin jo häitä järjestämässä. Varmaan kk päästä jo pakotti tämän tulemaan näytille. Sitten olikin jo vaikea erota kun ei kehdannut. Tehtiin niin iso numero, että en ymmärrä vieläkään. Läskiksihän se meni, kun en ollut omasta halusta suhteessa. Ei saanut äiti haluamiaan kirkkohäitä eikä lapsenlapsia.

Vierailija
74/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailumies on tapailumies ja sitä tavataan eli se ei ole parisuhdemies.

Miksi sitä sitten tavataan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän