Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteleeko täällä korkeasti koulutettuja (tai edes peruskoulun käyneitä) vai onko tämä vaan syrjäytyneiden paikka purkaa pahaa oloaan?

Vierailija
18.05.2024 |

Silloin tällöin täällä näkee ihan järkeviäkin aloituksia. Toki sinne väliin tulee joku ihmettelemään. Niiden kirjoituksista ei yleensä saa mitään tolkkua.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä paljon korkeakoulutettuja naisia jotka kärsivät ja häpeävät kansakoulun käyneitä anoppejaan.

Vierailija
2/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä paljon korkeakoulutettuja naisia jotka kärsivät ja häpeävät kansakoulun käyneitä anoppejaan.

Minulla raukalla vain kansakoulun käyneitä ovat molemmat vanhemmat. Pitäisikö iskeä vielä anoppihäpeääkin pahempi häpeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kumpi sinä siis olet, jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot?

Vierailija
4/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä juurikaan ole työelämässä olijoita. Sossutuilla eläviä lähinnä, joita nyt harmittaa. Sen huomasi siitä miten hyvin edeltävät vuodet upposi tajuntaan.

Vierailija
5/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin nuorerena että akateemiset ihmiset on aina parempia ja hyviä joka tavalla. En ole luullut enää pitkään aikaan.

Vierailija
6/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nämä kaikki akateemisesti sivistyneet ja korkeakoulutetut voivat larpata ihan mitä milloinkin tahtovat ja päästellä ulos kaikkein primitiivisimmät oksennuksensa ja ajatuksenvirtansa ajattelematta, että palstan ylläpito kerää kaikista kaiken talteen.

Kaikkea mitä tästä lähtien sanot ja niin edelleen.

Vierailija
7/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule tuli istuttua Ullanlinnanmäellä vappuna valkolakki päässä

Vierailija
8/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käy välillä persu ja kokoomus poliitikot fantasioimassa ja oksentamassa ajatusmailmaansa.

Vierailija
9/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstallahan kirjoittelee uusien tietojen mukaan australialainen kaivosmiljardööritär. Mikähän hänen koulutuksensa on?

Vierailija
10/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nää on kolmen tutkinnon maistereita. Minä en.

Vierailija
11/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. 

Vierailija
12/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateemisesti koulutettu, ja käyn nykyään muutaman kerran vuodessa. Kun lapset olivat pieniä, parikymmentä vuotta sitten, täällä oli paljon fiksua porukkaa ja hyviä keskusteluja. Silloin kirjoittelin aika säännöllisesti. Valitettavasti porukka on vaihtunut, mutta sitä vanhaa huumoria käyn vielä silloin tällöin etsimässä. Mutta eihän sitä enää ole, jotain syrjäytyneiden miesten jankutusta lähinnä. 

Vierailija
13/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma anoppini oli tekniikan tohtori. Alempiarvoinen siis olen.

Vierailija
14/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateemisesti koulutettu, ja käyn nykyään muutaman kerran vuodessa. Kun lapset olivat pieniä, parikymmentä vuotta sitten, täällä oli paljon fiksua porukkaa ja hyviä keskusteluja. Silloin kirjoittelin aika säännöllisesti. Valitettavasti porukka on vaihtunut, mutta sitä vanhaa huumoria käyn vielä silloin tällöin etsimässä. Mutta eihän sitä enää ole, jotain syrjäytyneiden miesten jankutusta lähinnä. 

Veit jalat suustani.

Samanmoinen samalta aikakaudelta

Vierailija
15/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kumpi sinä siis olet, jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot?

Tyhmä aloitus - myönnän. Itse olen liikkeenjohdon konsultti.

Vierailija
16/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuule tuli istuttua Ullanlinnanmäellä vappuna valkolakki päässä

Jaa-a. Sehän se jotain onkin.

Vierailija
17/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin nuorerena että akateemiset ihmiset on aina parempia ja hyviä joka tavalla. En ole luullut enää pitkään aikaan.

Saa ne kumminkin parempaa palkkaa kuin tukien varassa elävät, joilla ei ole palkkapäivää.

Vierailija
18/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä juurikaan ole työelämässä olijoita. Sossutuilla eläviä lähinnä, joita nyt harmittaa. Sen huomasi siitä miten hyvin edeltävät vuodet upposi tajuntaan.

Työelämän olioita sitten onkin enemmän. Esim trolleja, joille maksetaan täällä päivystämisestä ja ilkeilystä.

Vierailija
19/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi syrjäytyä koulutus taustasta riippumatta jossakin vaiheessa elämää. Ei se pelkkä koulutus pelasta jos oma elämä alkaa mennä raiteiltaan moninaisista syistä. 

Vierailija
20/39 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta vain hyvä jos syrjäytyneillä olisi paikka purkaa pahaa oloaan. Soisin heille mieluusti paremman olon.

Toki suurin osa palstalaisista on (kommenteista päätellen) ilkeämielisiä kiusaajasikoja ja eivät tahdo syrjäytyneille hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme