Miten vapautua syyllisyyden tunteesta?
Hommasin miehelleni ehdollisen vankeusrangaistuksen, riehuin kännissä ja menin sanomaan naapureille et soittaa poliisit, mies raahas mut asuntoon koska häpes.ol7n väittänyt poliisille et ois kuris tanu, meni nyt 4 vuotta tapahtuneesta oikeuteen syyttäjän puolesta.ahdistaa ja hävettää.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Olo on ollut 2 viikkoa huono.
Nippanappa kykenen käymään töissä, siivoamaan ja käymään kaupassa.
Ap
Tapahtumista 4 vuotta??
En voi käsittää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saan olon paremmaksi? En kykene seksiin, koska tunnen syyllisyyttä. En saa orgasmia, annan muutenkin vain että mies saa pallit tyhjäksi.Olemme olleet yhdessä kymmeniä vuosia.
Ap
Jos saisin orgasmin seksiä olisi joka päivä.orgasmittomuuteen ei kuole, näytän kauniilta ja seksikkäältä .en ole asseksuksuaali.paha olo estää seksin antamisen.
Ap
Eikö naiset annakaan minulle empaattisia neuvoja?
Ap
Tiedän että paha olo loppuu aikanaan, mikä sen merkitys siis on?? Olen vanha, tiedän että oman isäni i.tse.murha lakkasi tuntumasta 20 vuoden kuluttua .pienet mokatlakkaa 6 kk..tämmöisestä ei ole kokemusta..vielä puoliso.
Ap
Mikä aihe teitä kiinnostaa?
Seksi?
Pierut?
Vinkit köyhille?
Miksi aloitus ei kiinnosta?
Rohkeasti vain, lyö lyötyä.
Ap
Luulen että sietokykyni on lopussa.
Ihminen on huono sietämään omaa epätäydellisyyttään.
Äiti purki raivoaan minuun kun olin lapsi.
Välillä näen äitini peilistä
Hän oli kaunotar, siksi isä nai hänet.
Hän oli isän kuoleman jälkeen seksuaalisesti aktiivinen, eli sai orkkuja.
Minun lyömistäni ei ole pyytänyt anteeksi, en tiedä elääkö suuri h.uora äitini.
Ap
Kukaan ei lue tätä ketjua..outoa ja ihanaa
Köyhiä kiinnostaa vain mistä saa tupakka askin, mitä julkuille kuuluu, pelastaako jeesus
80% palstalaisista on varmaan syrjäytyneitä
1:18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi. Jesaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta. Itse tyrit oman elämän kärsi.
Onneksi olkoon sinulle, joka et virheitä tee:)
Omat teot pitää omistaa. Eikä varsinkaan kääntää syyttävää sormea itsestä poispäin.
Ei pidä..jos minua ei olisipaho7npidelty lapsena, en olisi tälläinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
1:18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi. Jesaja
Vi.haan jumalaa, olen kotoisin lahkolais kunnasta..
Näin miten naiset synnyttivät lapsia joka vuosi
Minulle kerrottiin että isäni on h.elvetissä, koska teki i.tsemurhan
Olin 14 vuotias.
Toivon j.umalalle kaikkea pahaa..
Ap
2:17 Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.
2:18 Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa. Hebrealaikirje
Minunkin isäni teki itsemurhan.
Kadotukseen ei joudu kukaan joka on huutanut Herraa avuksi ja tullut Jumalan lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin isäni teki itsemurhan.
Kadotukseen ei joudu kukaan joka on huutanut Herraa avuksi ja tullut Jumalan lapseksi.
Isäs on h.elvetissä.
Se on ookoo???oot outo
Minä liityn isäni seuraan h.elvettii n.
En usko viha n jumalaasi joka käveli lihapuvussa maanpäällä.
Oikeus on sattunut taas
Silmä silmästä ja
Rauha on maas
Juu
En