Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 34v pikkuveli on työtön ja vapaaehtoisesti sinkku jotta voisi pelata pleikkarilla

Vierailija
17.05.2024 |

Mun vanhemmat ei toivo enää parempaa. Nyt on alkanut miettimisen aika, oliko vika kasvatuksessa vai kotioloissa. Miksi muut lapset menestyivät, tämä yksilö ei. 

Hän on vapaaehtoisesti sinkku, koska haluaa pelata pleikkarilla ja äänestää paremman suomen puolesta. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä pitää hakea jos on työkykyinen. Siinä taas ei ole mitään pahaa ettei halua parisuhdetta!

Vierailija
62/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten eläkkeellä vastaavasti vapaaehtoisesti nälkäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa miesvaltaisia keskustelupalstoja niin näette näiden mielenmaisemaa, ei näillä ole mitään halua tehdä mitään työtä. Ei ole koskaan ollut. Jotkut näistä kehuvat kusevansa pulloon kun eivät jaksa mennä vessaan. Pahimmille tapauksille äidit tuovat/tekevät ruoat, siivoavat, pesevät pyykit, vaihtavat petivaatteet jne. koska näistä itsestään ei ole mihinkään. En usko, että tuossa on enää laiskuudesta kyse. Normaali ihminen haluaa olla jollain tasolla mukana yhteiskunnassa ja sosiaalisissa suhteissa, nuo eivät. Samat tapaukset ulisevat siitä, kun naiset ovat niin vaativia :D

Vierailija
64/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtä pitää hakea jos on työkykyinen. Siinä taas ei ole mitään pahaa ettei halua parisuhdetta!

Työkaverin 32v aikuispoika on pätkätöissä kaupassa pari iltana viikossa. Vaikeaa on sillä heppu haluaisi vaan pelata, eikä istua kassalla tai hyllyttämässä. Ei pysty mihenkään vähänkään enemmän kärsivällisyyttä vaativaan. Liekö ADHD tai muuten vaan miesvirus?? 

Vierailija
65/67 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vanhempi olisi huolissaan lapsesta joka on syrjäytynyt, peliongelmainen ja niin outo, ettei kiinnosta ainuttakaan naista/miestä.

Vierailija
66/67 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi. Onhan heitä.Jotkut pelaa jotkut kattoo vaanlätkää ja muuta urheilua. Eivät viitsi seurustella saati tehdä töitä.

Vierailija
67/67 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä pelien kehittäjiä ei laiteta vastuuseen addiktoivien pelien tekemisestä? 

Exäni oli tällainen. Pelasi vain ja ei kiinnostanut opiskelu, työt, liikunta, kaverit tai mikään muukaan normaali elämä. Hän olisi vieläpä lapsia halunnut. Ja minäkö olisin halunnut lapselleni tällaisen luuseri-isän ja hänen surkeat geeninsä? Sanoin suoraan että haluan vähän tavoitteellisemman miehen ja hänen mielestään minulla oli kohtuuttomat vaatimukset :D No mä löysin hyvän miehen ja nyt meillä on ihana perhe ja lapsia. Exäni jatkaa samaa vanhaa elämäntyyliään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän