Ville Ranta tekee pilkkaa duagnooseista
Kommentit (16)
Oho kerrankin oli edes vähän hauska. Yllätyin.
Ville Rannan paras strippi. Osui ja upposi.
Täälläkin näitä loputtomia nepsydiagnooseja sun muita keksittyjä pallokorjaamon diagnooseja jaksetaan pyörittää kuukausi toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan osuvaa satiiria
Hahmon olisi pitänyt tosin olla nainen, mutta eihän Ranta uskaltanut piirtää liian realisistista piirrosta
Ranta on myynyt sielunsa mammonalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan osuvaa satiiria
Hahmon olisi pitänyt tosin olla nainen, mutta eihän Ranta uskaltanut piirtää liian realisistista piirrosta
Nepsydiagnooseja annetaan ihan ylivoimaisesti enemmän pojille kuin tytöille.
Neuvostoliitossa oli politbyroon virallinen pilalehti Krokodil. Ranta lyö hallituksen tavoin alaspäin. Opettavaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan osuvaa satiiria
Itse asiassa ei anneta enää. Tuo on vanhentunutta tietoa. Naiset saavat enemmän esim ADHD-diagnooseja
Toivottavasti muistaa tehdä myös omasta tulevasta diagnoosistaan, on se mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan osuvaa satiiria
Itse asiassa ei anneta enää. Tuo on vanhentunutta tietoa. Naiset saavat enemmän esim ADHD-diagnooseja
Pojilla huomattavasti enemmän kuin tytöillä.
https://thl.fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/lapset-nuoret-ja-pe…
Joku edes kehtaa julkisesti heittää herjaa, hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ville Rannan paras strippi. Osui ja upposi.
Täälläkin näitä loputtomia nepsydiagnooseja sun muita keksittyjä pallokorjaamon diagnooseja jaksetaan pyörittää kuukausi toisensa jälkeen.
Ja sitä, ettei ennen ollut juurikaan nepsyjä selitetään sillä, ettei aikaisemmin osattu tehdä diagnooseja - vaikka kysymys on vain ylidiagnosoinnista.
Just osuva tarina kerrankin. Tuollaisia tänne kirjoittelee päivät pitkät. Mikään ei käy, kun oon niin sairas ja keppejäkin tarttisin, mutta kela ei kustanna :D
Ihan osuvaa satiiria