Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pitää minua vain kaverina. Minä en tällaiseen aikaani enää hukkaa

Vierailija
17.05.2024 |

Olemme 50+ ikäisiä. Yhdessä oltu 15 vuotta ja omat kodit ollu kokoajan. Ainakin viimeiset 5 vuotta mies on kohdellut minua ainavaan enenevissä määrin kaverina. Tuona aikana seksiä on ollut 2 tai 3 kertaa. Mies ärsyyntyi jos lähestyin häntä ja torjui halauksetkin seksin vonkaamisena. Olen selkeästi vain hänen apumies, joka kantaa milloin mitäkin. Puheet ovat alkaneet olla aivan käsittämättömiä. Kehuu muita naisia estoitta. Saattaa sanoa jotain tyyliin että; " Nyt ottaa kyllä eteen" ja jää vikuilemaan toisen naisen perään. Viimeinen pisara oli kun sanoi, että töissä oli mennyt jonkun nuoren naisen asunnolle tekemään jotain korjaustyötä. Niin sanoi ihan vakavalla naamalla, että; "Oli tosi hyvännäköinen 2 kymppinen nainen ja mietin että tuota panen, niin eikähän sillä ollutkin sielä joku loppi".  Onneksi on omat asunnot, niin helppo lopettaa tämä pelleily. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen kauan sulla on kestänyt tohon lopputulokseen päästä 🙄

Vierailija
2/5 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mulla kyllä vähän sama tilanne, paitsi ettei se myönnä sitä että vahtaa nuoria naisia ja pyytelee somekaveriksi ja lirkuttelee, ei tolleen karkeuksia päästele, mitä nyt haukkunut minua joskus kun olen yrittänyt saada seksiä.

Ehkä tolla sun alkaa joku dementia vaivata kun puheet ja luulot itsestään noin räikeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kauan sulla on kestänyt tohon lopputulokseen päästä 🙄

Hei Pallopää-mies! Mitä kuuluu? Aurinko paistaa 'sisällekin', vai? Onks tämä sun aloitus ja pointti on toi otsikossa että pidetään vain kaverina ja sellainen ei käy? Miten olisi puhuttelu?

Vierailija
4/5 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hukkaan heitetyllä ajalla ei tee mitään

Vierailija
5/5 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on loppi? Sama kuin kloppi?

Mutta joo - kaikkea sitä leipä elätteleekin. Tosin olen minäkin tuollaisen debiilin kohdannut - onneksi sentään vain kirjallisesti. Ihan oikeasti tuollaisia siemenen sijaan kusesta ja paskasta siinneitä epäihmisiä on olemassa.