Mihin ihmeeseeen perustuu Taylor Swiftin valtava suosio?
Tylsät biisit, hönkäilevä vikisijä. Saako isolla rahalla suosion ostetuksi vaikka artisti olis ihan nobody?
Kommentit (125)
Perustuu samaan kuin Kardashianeiden valtava suosio eli markkinointi, markkinointi ja markkinointi. Osaava manageri taustalla.
Hyvä tuote, ja rispektit siitä, että oikeasti tekee Spotifylla rahaa! Siihen ei nimittäin moni pysty.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä paljonkin hyviä ja tarttuvia biisejä. Lauluääni on hyvä. Näyttää huippumallilta. On älykäs ja ymmärtää bisneksen päälle.
Näyttää huippumallilta? Silmissä vikaa?
Itse mietin että miksi vasta nyt kun tuolla oli parhaat biisit joskus 10v sitten, kuten "Style".
Onko siitä tullut joku ideologinen ikoni jenkeissä vai mikä siinä on? Musiikista suosio ei voi johtua, niin tylsää tusinatavaraa.
Minusta ihan ok biisejä jotkut, mutta itse laulaja on epäviehättävä. Kuulin joskus häntä kutsuttavan ns seksittömäksi joka on täydellinen kuvaus.
Mietin samaa koska tuo on harvinaisen ilmeetön ja pökkelö esiintyväksi artistiksi josta oikein huokuu ylimielisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä paljonkin hyviä ja tarttuvia biisejä. Lauluääni on hyvä. Näyttää huippumallilta. On älykäs ja ymmärtää bisneksen päälle.
Näyttää huippumallilta? Silmissä vikaa?
Mun mielestä itseasiassa ulkonäkökin on hyvä mutta joku tuon olemuksessa tekee tuosta laulajasta vastenmielisen. Ehkä se että tekee lastenmusiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Samaistuttavuuteen ja hän on todella ystävällinen faneilleen ja pitää paljon yhteyttä heihin. Hän siis oikeasti tuntee pitkäaikaisia fanejaan ja tykkää tavata heitä. Järjestää heille tapahtumia ja on kutsunut omaan kotiinsakin.
Minusta tuo fanien palvominen tekee vielä naurettavammaksi. Ja fanikunta varmaan koostuu alaikäisistä tytöistä. Ei ketään laulajaa noin paljoa fanit kiinnosta mutta tuo onkin vain perseen nuolentaa.
Taylor Swift on malliesimerkki artistista jonka musiikki ei tule elämään hänen jälkeensä. Tulee uusia samanlaisia geneerisiä artisteja jotka vetoavat juuri sen ajan nuoriin, eikä ketään enää kiinnosta Taylor Swiftin biisit, koska ne eivät ole hyviä kappaleita eikä artisti ole enää relevantti.
Biisit on mun mielestä ihan hyviä, mutta tuossa ihmisessä ei ole kyllä mitään fanitettavaa. Ihan naurettavaa että tuo on joillekkin (lähinnä pikkutytöille tai pikkutytön tasolle jääneille naisille) jokin puolijumala.
Ihmettelen myös suosiota. On niin älyttömän tylsä ihan kaikinpuolin. Typerät esiintymisasut näyttävät siltä että on pöllitty jonkun paljon upeamman esiintyjän kaapista, ei sovi ollenkaan noin tylsän päälle ja typerä otsatukka näyttää siltä että yrittää esittää 11-vuotiasta. Biisit jotain ympäripyöreää hissimusiikkia.
Palstan buumerit taas rinkirunkkaamassa miten vuoden 1970 jälkeen ei ole tullut kuunneltavaa musiikkia... 🙄
Se on aina vaikeaa ymmärtää että musamakuja on erilaisia. Lahjakas nainen herättää aina vihaa ja epäilyksiä taidoistaan. Lisäksi on fiksumpi kuin monet muut artistit. Erityisesti oikeisto ei tykkää jostain syystä hyvin menestyneestä naisesta. On hänellä hyviä biisejä, mutta itse en edes kuuntele musiikkia paljoakaan.
Wokepaskaa seuraa lammaskatraat. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swift on malliesimerkki artistista jonka musiikki ei tule elämään hänen jälkeensä. Tulee uusia samanlaisia geneerisiä artisteja jotka vetoavat juuri sen ajan nuoriin, eikä ketään enää kiinnosta Taylor Swiftin biisit, koska ne eivät ole hyviä kappaleita eikä artisti ole enää relevantti.
Toista se oli musa kasarilla! Edelleen parhautta!
Minua surettaa tämä nykyajan somekulttuuri, jossa syntyy noita kuppikuntia, joiden sisällä joku on supersuosittu ja ulkopuoliset ei tiedä muuta kuin korkeintaan nimen, verrattuna aikoihin ennen somea ja internettiä, jolloin me kaikki elimme samassa todellisuudessa, kaikki kuulimme samoja artisteja, ja hyvistä bändeistä ja artisteista tuli isoja oikeista syistä. Myös se että ennen artisteihin liittyi mystiikkaa, heistä ei tiedetty liikaa, nykyään se some näkyvyys on melkein oleellisempaa kuin itse se musiikki. Koko musiikkiteollisuus on kriisissä, pelottaa ajatella mihin se vielä johtaa. Alkaako tekoäly tehdä meille musiikkia?? Koska joku alkaa huutaa ääneen ettei keisarilla ole ollut vaatteita enää vähään aikaan? Sitten varmaan kun viimeiset oikeat muusikot lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tuote, ja rispektit siitä, että oikeasti tekee Spotifylla rahaa! Siihen ei nimittäin moni pysty.
Se rahan tekoko tässä on tärkeintä, musiikilla ei niin väliä? Rispektit kun onnistuu repiin hirveet massit paskalla musalla?
Vierailija kirjoitti:
Palstan buumerit taas rinkirunkkaamassa miten vuoden 1970 jälkeen ei ole tullut kuunneltavaa musiikkia... 🙄
On tullut paljon ja helvetin hyvää. Mutta se mitä Swift suoltaa ei ole kovin kummoista "musiikkia".
Innokkaimmat fanit jonottaneet Tukholmassa konserttiin jo vuorokauden.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EyWXol/taylor-swift-i-sverige-…