Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun ei löydy sellaista naista, joka lähtisi kanssani harrastamaan liikuntaa

Vierailija
17.05.2024 |

Naapuriin muutti joku naisihminen. Kuvittelin mielessäni jotain, että olisi vähän vilkuillut perääni, kun monet kerrat kohtasimme kun lähdin pyöräilemään ja nainen lähti juoksemaan.

En nähnyt miestä hänellä koskaan. Nyt kuitenkin tulo asunnosta ulos jonkun hintelän, epäsiistin takkutukan kanssa. 

Ei ole auttanut, vaikka kuinka olisi itse siistinä, lihaksikkaana ja harrastaisi miten liikuntaa.

Olisi kiva lähteä esim pyörälenkille jonkun sporttinaisen kanssa. Tietenkin näillä keleillä myös naiset kulkevat aika vähissä vaatteissa, mutta minä voin nauttia siitä vain vaivihkaisella katseellani. Ja sitten tuollaiset epäsiistit takkutukat kulkevat juoksijanaisen kanssa.

M39

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyydät kahville mussuttamaan sokeripullaa niin kymmenen kättä nousee heti, varsinkin jos lupaat tarjota.

Pulla on hyvää!! Nam :)

Vierailija
22/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko takkutukka naisen lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyydät kahville mussuttamaan sokeripullaa niin kymmenen kättä nousee heti, varsinkin jos lupaat tarjota.

Siinä kahvitellessa voi katsos keskustella.  T. Parisuhteessa, en syö pullaa :)

Vierailija
24/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen tahtoisin miehen, jonka kanssa harrastaa myös liikuntaa. En tosin tällä hetkellä näytä sporttiselta vaikka tulevaisuudessa tilanne tuleekin olemaan toisin. siksi treenaan mieluummin yksin kuin suotuisin tämän hetkistä habitustani vastaavalla tavalla aikansa viettävään seuraan. Loppujen lopuksi ratkaisee, että mies tahtoo myös elää aktiivista ja liikunnallista elämää sen sijaan, että kiskoisi minut taksin entiseen sohvailu- ja herkuttelukierteeseen.

Vierailija
26/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään liikkua yksin. Juuri tulin uimasta. Lisäksi kävelen luonnossa, pyöräilen ja jumppaan kotona.

Vierailija
27/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintelä, epäsiisti takkutukka kuulostaa ihan minunkin miestyypiltäni :D Olen sporttinainen mutten hae kumppanista treeniseuraa, pidän eniten omassa rauhassa treenaamisesta.

Nykyään sporttinaisille kelpaa vain soijapojat eikä kunnon testosiat. 

Vierailija
28/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa hakea ulosotosta robotti vähennyksiä saat pillua joka päivä ja on ihanaa... no ulos otto on niin jumala ettet saa maksuvapaita joten runkkaa ja ole yksi monesta

Vierailija
29/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintelä, epäsiisti takkutukka kuulostaa ihan minunkin miestyypiltäni :D Olen sporttinainen mutten hae kumppanista treeniseuraa, pidän eniten omassa rauhassa treenaamisesta.

Nykyään sporttinaisille kelpaa vain soijapojat eikä kunnon testosiat. 

Ja tuossa välissä ei ole mitään? 

Vierailija
30/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyisi jos teille kelpaisi muutkin kuin ne "liikunnallisen näköiset" naiset. Minä jaksan pyöräillä ja juosta mutta kun on vielä ylipainoa niin eipä ole yksikään mies kysellyt lenkkikaveriksi.

Jep, sama. Olen nykyään hieman ylipainoinen ja muutenkin olen aina ollut harteikkaampi ja vantterampi kuin muut tytöt, mutta voimaa ja jaksamista mulla on. Olen aina ollut fyysisesti aktiivinen ja rasvakerroksen alta löytyykin hyvät lihakset. Mutta eihän miehistä tällainen nainen mikään liikunnallinen voi olla, vaan ainoastaan sellaiset hyvin vähärasvaiset yksilöt. No eipä voi ketään pakottaa kiinnostumaankaan, mutta on se myönnetävä, että kapea on tuo käsitys liikunnallisuudesta.

Vierailija
31/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyisi jos teille kelpaisi muutkin kuin ne "liikunnallisen näköiset" naiset. Minä jaksan pyöräillä ja juosta mutta kun on vielä ylipainoa niin eipä ole yksikään mies kysellyt lenkkikaveriksi.

Jep, sama. Olen nykyään hieman ylipainoinen ja muutenkin olen aina ollut harteikkaampi ja vantterampi kuin muut tytöt, mutta voimaa ja jaksamista mulla on. Olen aina ollut fyysisesti aktiivinen ja rasvakerroksen alta löytyykin hyvät lihakset. Mutta eihän miehistä tällainen nainen mikään liikunnallinen voi olla, vaan ainoastaan sellaiset hyvin vähärasvaiset yksilöt. No eipä voi ketään pakottaa kiinnostumaankaan, mutta on se myönnetävä, että kapea on tuo käsitys liikunnallisuudesta.

Tämän kyllä huomaa. Hoikkuus ei kuitenkaan ole yhtä kuin liikunnallisuus eikä liikunnallisuus välttämättä tarkoita hoikkuutta. Toki, jos on sekä hoikka, että näkyy myös liikunnan vaikutus lihaksistossa niin silloin tuskin voi kiistää liikunnallisuutta.

Olen ollut fyysisesti aktiivisempi ja aerobisesti 35 kiloa painavampana kuin nyt ja toisaalta fyysisesti voimakkaampi 35 kiloa kevyempänä. Nyt tässä painossa tasaisesti kyseenalaisessa kunnossa vaikka fyysinen aktiivisuus onkin kasvusuunnassa.

Vierailija
32/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kyllä huomaa. Hoikkuus ei kuitenkaan ole yhtä kuin liikunnallisuus eikä liikunnallisuus välttämättä tarkoit

Edellä eri kuin ap. *Unohtui mainita.

Vierailija
33/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksin liikkuja. Rennompaa kun saa omaan tahtiin ja rauhassa tehdä. Jos joku vieläpä tuijottelisi mua vaikka juostessa niin se vasta tekisikin kokemuksesta epämiellyttävän 🤢

Lisäksi tulee useimmiten huonot vibat näistä urheilua korostavista miehistä ja etenkin munamankeloinnin harrastajista. Liian usein heillä on joku ahdistava pakkomielle tuosta omasta ja myös naisen liikkumisesta. Parempi on jos mies harrastaa liikuntaa, mutta ei tee siitä mitään numeroa tai jopa koko persoonallisuuttaan.

Vierailija
34/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sama itsellä. Naiset ei jaksa liikkua kun itse pyöräilen 20 km lenkkejä päivittäin.Ei naiset jaksa muuta kun makoilla sohvalla ja selailla puhelintaan.

Väärä luulo ja paha. Pysyisitkö minun tahdissani kun pyöräilen lähes päivittäin kesä aikaan 40-60 kilometriä.🚴🚴🤭🤭

Vierailija
35/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sama itsellä. Naiset ei jaksa liikkua kun itse pyöräilen 20 km lenkkejä päivittäin.Ei naiset jaksa muuta kun makoilla sohvalla ja selailla puhelintaan.

Ai niinkö? Kyllä mäkin jaksan pyöräillä 20km vaikka olenkin vielä reilusti ylipainoinen. En varmaan toki sun vauhdissa pysyisi, mutta ei voi väittää etten jaksaisi pyöräillä tuota matkaa. Kummallista väittää, että naiset vain makaa sohvalla ja selaa puhelinta vaikka mä näen monta kertaa viikossa naisia urheilemassa. Itse tulin juuri uimahallista jossa uin 1,3 km.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi