Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa kun ei löydy sellaista naista, joka lähtisi kanssani harrastamaan liikuntaa

Vierailija
17.05.2024 |

Naapuriin muutti joku naisihminen. Kuvittelin mielessäni jotain, että olisi vähän vilkuillut perääni, kun monet kerrat kohtasimme kun lähdin pyöräilemään ja nainen lähti juoksemaan.

En nähnyt miestä hänellä koskaan. Nyt kuitenkin tulo asunnosta ulos jonkun hintelän, epäsiistin takkutukan kanssa. 

Ei ole auttanut, vaikka kuinka olisi itse siistinä, lihaksikkaana ja harrastaisi miten liikuntaa.

Olisi kiva lähteä esim pyörälenkille jonkun sporttinaisen kanssa. Tietenkin näillä keleillä myös naiset kulkevat aika vähissä vaatteissa, mutta minä voin nauttia siitä vain vaivihkaisella katseellani. Ja sitten tuollaiset epäsiistit takkutukat kulkevat juoksijanaisen kanssa.

M39

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity enemmän niihin naisiin, jotka eivät ole varattuja.

Vierailija
2/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas katkeraa ulinaa. Mies, joka ulisee tuollalailla niin ei ole naisten keskuudessa kovinkaan suosittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tarvii lähes tunnin vessassa, ennen kuin on valmis ulkoiluun ja kun ulos päästään, kääntyy lähes aina takaisin, kun pitää mennä vessaan. Ei suostu lääkäriin. 

Vierailija
4/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ahdistele naapureitasi.

Vierailija
5/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hintelä epäsiisti takkutukka -tyyppi on ollut kiinnostunut juoksijanaisesta ainutlaatuisena yksilönä eikä vain siitä näkökulmasta voisiko hyötyä naisesta pyörälenkkiseurana ja katseltavana.

Vierailija
6/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kelpaa pullukka? Ei kuitenkaan tatuointeja eikä lävistyksiä?

Vierailija
7/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nih

Vierailija
8/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama itsellä. Naiset ei jaksa liikkua kun itse pyöräilen 20 km lenkkejä päivittäin.Ei naiset jaksa muuta kun makoilla sohvalla ja selailla puhelintaan.

Vierailija
9/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos harrastat ihan itseksesi sitä liikuntaa, ap?

Vierailija
10/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu sama itsellä. Naiset ei jaksa liikkua kun itse pyöräilen 20 km lenkkejä päivittäin.Ei naiset jaksa muuta kun makoilla sohvalla ja selailla puhelintaan.

kauheita vaatimuksia teillä ja ulisette kun nainen haluaa pitkän miehen? ei kaikki tykkää kirmailusta

Vierailija
11/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyisi jos teille kelpaisi muutkin kuin ne "liikunnallisen näköiset" naiset. Minä jaksan pyöräillä ja juosta mutta kun on vielä ylipainoa niin eipä ole yksikään mies kysellyt lenkkikaveriksi.

Vierailija
12/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan sellainen viiniä lipittävä, röökiltä haiseva kohju,  joka nauraa räkättää kuin palosireeni. Sellainen rempseä.

Vierailija
13/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa, palautuu mieleen yksi deittikaveri parin-kolmen vuoden takaa. Kundi mainosti itseään urheilijaksi ja olikin entinen ammattiurheilija ( joo googlasin). Hän etsi sporttista naista ja minä ilmoittauduin.

Kundilla oli siis ihan paska kunto. Ei pysynyt hiihtoladulla perässä eikä painonnostossa päässyt lähellekään omia painojani. Nostotekniikka surkea. 

Vierailija
14/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juoksukouluun tai fillarointiryhmään, sellaiseen jossa on monenlaista menijää. Sieltä löytyy.

Mene. Nyt on hieno kesä tutustua ja nauttia ihmisten seurasta sellaisissa harrastuksissa, joissa itse viihdyt ja ne muutkin viihtyy.

Pesäpalloporukoita on myös, niin sellaiseen mene mukaan.

Vierailija
15/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyisi mutta vaadit naiselta tietysti kaikenlaista muutakin kuten nuoruutta ja kauneutta, niin siksi ei ehkä löydy. 

Vierailija
16/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se takkutukka oli naisen veli tai poika.

Vierailija
17/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se takkutukka oli naisen veli tai poika.

Saattoi olla kyllä veli. Se elekieli ei ollut kuin pariskunnalla ja kyllä tuo poika vaikutti itseasiassa paljon nuoremmalta kuin nainen. Eikä ollut jotenkin hänen tasoaan muutenkaan.

ap

Vierailija
18/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydät kahville mussuttamaan sokeripullaa niin kymmenen kättä nousee heti, varsinkin jos lupaat tarjota.

Vierailija
19/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olis ihan kiva lähteä jonkun random miehen kanssa juoksu/fillari lenkille mutta heille se tarkoittaa miltei aina muutakin kuin sitä liikunnan harrastamista yhdessä, enkä vaan jaksa sellaista N37.

Vierailija
20/35 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelä, epäsiisti takkutukka kuulostaa ihan minunkin miestyypiltäni :D Olen sporttinainen mutten hae kumppanista treeniseuraa, pidän eniten omassa rauhassa treenaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi