Muistatko sen hetken, kun sinulla oli ensimmäistä kertaa lääkärinä sinua nuorempi henkilö?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi tietää onko minua nuorempi
No kysytään sitten, että muistatko sen hetken kun olit lääkärillä ja tajusit, että lääkärihän on luultavasti sinua nuorempi?
Muistan. Tuntui hassulta. Kotona kerroin, että siellä oli sellainen baby boy-lääkäri :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysytään sitten, että muistatko sen hetken kun olit lääkärillä ja tajusit, että lääkärihän on luultavasti sinua nuorempi?
En tiedä koskaan. En osaa arvioida ihmisten ikää. Nuoria ovat olleet ja oleb itse 30v. Varmaan olleet jotain 27v paikkeilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla lääkärissä käydessä on ihan muuta asiat mielessä kuin lääkärin ikä.
Kyllä. Ensimmäistä kertaa ei katsottu kieroon nuorehkon ikäni takia ("taas näitä diagnosoimattomia pipipäitä") vaan oikeasti otettiin vastaan aikuisena ja yritettiin etsiä mikä minussa on vikana. Ei, ei ollut päässä vikaa.
Sinulla taitaa olla joku lääkärifiksaatio, kun koko ajan kirjotat niistä tänne... Normaalia ihmistä ei kiinnosta asia noin paljon, mutta toivottavasti muille tästä asiasta kertominen helpottaa
Ei se nuoruus häiritse, jos ymmärtää myöntää kokemattomuutensa ja hakee apua. Kieltämättä tuntui aluksi oudolta, kuten poikaset poliiseina, katsastajina jne. Rasittavia ovat ne ketkä luulevat olevansa ammattinsa takia oikeassa.