Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot oireet

Vierailija
17.05.2024 |

Oon 17 vuotias. Mulla on ollu tosi pitkään jo paljon kaikkii outoja oireita. Mua usein huimaa,oksettaa,maha on kipee ja mul tulee vertaki ku käyn kakalla ja sattuu kurkkuun usein sekä mul on tosi kovaa väsymystä ja myöskin silmissä sumenee ja ne niiku.tärisee kans sillai en osaa selittää paremmin. Sekä mul on hirveesti hikoilua siis musta ihan valuu vettä jos liikun edes vähän. Eikä mulla oo ikinä ennen ollu tollasta oon harrastanut tanssii 12 vuotta ja sen lisäks liikun muutenkin paljon mut silti mun kunto on vaa huonontunu vaikka liikun yhtä paljon ku ennen ja syön tosi terveellisesti. Mua on tutkittu paljon ja multa ei oo löydetty kuitenkaan mitää ja sanottu että oon ihan terve mut tiiän ite että joku on vialla ja se ahdistaa kun lääkärit ei löydä musta mitään. Ainoo mikä mul on niin on anemia mut se on ollu jo 10v enkä usko et nää vois johtuu siitä,koska näitä oireita on ollu vasta joku 3-4vuotta. Osaako kukaan auttaa tai tietää mitä tää vois olla??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ovat ihan anemian oireita. Sinun pitää syödä paljon lihaa ja rautatabletteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme