Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaa ultra gynellä suurinpiirtein?

Vierailija
17.05.2024 |

Tietoa? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miksi pitää erikseen maksaa ultraäänestä. Sen pitäisi kuulua ihan normaaliin gynekologiseen tutkimukseen. Silkkaa rahastusta.

Vierailija
42/45 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavassa, gynetutkimus +ultra 150.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLIS KORTONKI TULLUT HALVEMMAKSI 

Miten tämä mihinkään liittyy?

Vierailija
44/45 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hyödyntää joukkoseulontoja. Papaa ei enää oteta, vaan Hpv näyte on korvannut sen. On tuplasti kalliimpi.

Ohis joukkoseulonnassa ei oteta varmaankaan ultraa. Ensimmäiseen joukkoseulontaani olen vasta menossa. Aiemmin kävin säännöllisesti yksityisellä gynellä. Muutama vuosi sitten papa+ultra yksityisellä gynellä oli 300e ja se oli mielestäni kohtuuton summa. Käyn ultrassa endometrioosin takia säännöllisesti.

Vierailija
45/45 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hyödyntää joukkoseulontoja. Papaa ei enää oteta, vaan Hpv näyte on korvannut sen. On tuplasti kalliimpi.

Ohis joukkoseulonnassa ei oteta varmaankaan ultraa. Ensimmäiseen joukkoseulontaani olen vasta menossa. Aiemmin kävin säännöllisesti yksityisellä gynellä. Muutama vuosi sitten papa+ultra yksityisellä gynellä oli 300e ja se oli mielestäni kohtuuton summa. Käyn ultrassa endometrioosin takia säännöllisesti.

Ei ultraa oteta joukkoseulonnoissa. Kirjoitin vaan muuten tuosta Hpv testi vs Papa testin hintaerosta. Tuli itselleni yllätyksenä että Hpv testi on tuplasti kalliimpi. Olen hoitanut Papa testit aina gynekäynnin yhteydessä. Tästä lähtien menen joukkoseulontaan Hpv testiin. Se maksaa 150e gynellä, pelkkä testi siis!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän