Swiftiet valtasivat Ruotsinlaivat - laivat pullistelee nuoria naisia menossa Taylor Swiftin konserttiin
Nyt olisi nuorilla salskeilla miehillä elämänsä tsäänssit jos älysivät varata risteilyn kun tytöt menee Taylor Swiftin konserttiin Tukholmaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä etsin naista, jolla on jonkinlaista aivotoimintaa
JA HOIKKA JA KAUNIS PITÄÄ OLLA, TIENATA ITSE OMAT RAHANSA, EI SAA PYYTÄÄ KAHVILLA KAHVIA JA LIIKKUA PITÄÄ MUTTEI SILLOIN KUN PITÄISI TAVATA MIESTÄ.
Eikä saa vanhentua! Ja se mieskin pitää pystyä elättämään. Seksiä pitää haluta ympäri vuorokauden. Ainoat harrastukset saa olla liikunnan lisäksi ruoanlaitto ja siivous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja musiikkia kuuntelevat naisethan eivät sellaisia ole, vai?
Taylor Swiftin musiikkia kuuntelevat. Menisitkö itse etsimään miestä joltain Klamydia -risteilyltä?
Tosissako vertaat Klamydiaa maailman striimatuimpaan artistiin? Onko sinun mielestäsi myös Frederik samalla viivalla kuin Michael Jackson?
Klamydialla on parempia biisejä kuin Swiftillä. Asia on tieteellinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: miehen pitää olla aito ja rehelinen, ei saa esittää mitään, ei saa olla epätoivoinen
Myös naiset: hei mies mene tälle risteilylle ja esitä pitäväsi Taylor Swiftistä!
No älä ihmeessä mene, homehdu betonikuutiossasi ihan rauhassa.
Auts, tajusitko naisten logiikan puutteen?
Miehen logiikka: En pidä Taylor Swiftin musiikista, joten en voi lähteä kämpästäni mihinkään. Istun mieluummin netissä itkemässä sekä naisenkaipuutani että naisvihaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taylor Swiftin musiikkia kuuntelevat. Menisitkö itse etsimään miestä joltain Klamydia -risteilyltä?
Tosissako vertaat Klamydiaa maailman striimatuimpaan artistiin? Onko sinun mielestäsi myös Frederik samalla viivalla kuin Michael Jackson?
Fanien aivotoiminnan tasolla kyllä vertaan.
Henkisesti 14 vuotiaan teinin rakkauselämän tasolla liitelevät lyriikat jotka uppoavat 20+ naisiin, kiertäisin kaukaa. Aikuiset ihmiset fanittavat kulttiluontoisesti ihmistä joka on ilmeisesti aina se uhri jokaisessa ihmissuhteessaan.
Olen 40-vuotias mies ja kuuntelen Taylor Swiftiä. Keikalle en kuitenkaan ole menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olen ollut nuori Klamydia-bändin kulta-aikana, ja kyllä meistä suurimmasta osasta tuli korkeakoulutettuja, menestyviä ihmisiä. Kävin huvikseni jollain juhlakeikalla pari vuotta sitten, sieltä löytyi tohtoreita jne muistelemassa nuoruuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Swiftiä kuuntelevat ei ole.
Mhöhö mhöhö minä keksin että tyttöjen musiikkia kuuntelevilla ei ole aivoja kjejeheh olen kova äijjjä.
Minullakin on soittolistalla yksi hänen kappaleensa, kuten varmasti suurimalla osalla naisista, niin suosittu hän on. Varsinainen fani en ole, mutta tuo Taylorin kiertue on ilmiönä sellainen, että mielelläni olisin näkemässä. Jos tykkäät kehuskella tietämättömyydelläsi, se on oma asiasi, mutta turhaan yrität alentaa ihmisiä, jotka hänen musiikkiaan kuuntelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: miehen pitää olla aito ja rehelinen, ei saa esittää mitään, ei saa olla epätoivoinen
Myös naiset: hei mies mene tälle risteilylle ja esitä pitäväsi Taylor Swiftistä!
Auts, tajusitko naisten logiikan puutteen?
Miehen logiikka: En pidä Taylor Swiftin musiikista, joten en voi lähteä kämpästäni mihinkään. Istun mieluummin netissä itkemässä sekä naisenkaipuutani että naisvihaani.
Kukaan ei ole itkenyt naisenkaipuutaan. Kyse on edelleen naisille valehtelun epäkorrektiuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mhöhö mhöhö minä keksin että tyttöjen musiikkia kuuntelevilla ei ole aivoja kjejeheh olen kova äijjjä.
Minullakin on soittolistalla yksi hänen kappaleensa, kuten varmasti suurimalla osalla naisista, niin suosittu hän on. Varsinainen fani en ole, mutta tuo Taylorin kiertue on ilmiönä sellainen, että mielelläni olisin näkemässä. Jos tykkäät kehuskella tietämättömyydelläsi, se on oma asiasi, mutta turhaan yrität alentaa ihmisiä, jotka hänen musiikkiaan kuuntelevat.
Mihin unohtui ilmastoahdistus?
Hopeakettujen hyteissä karvaiset pakarat nousevat ja laskevat nuorten neitojen voihkiessa vaimeasti työntöjen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulit aivan väärään paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä matkustavat laivalla? Lentokoneella matkustaminen on halvempaakin.
pileet ja herutukset tapahtuu laivalla
Minä en pystyisi seurustelemaan valtavirtapoppia kuuntelevan naisen kanssa.
Omg kädet tärisee ja kuola valuu, en malta odottaa mikä määrä siellä on ylihumaltuneita ja puolitajuttomia ihanuuksia kohta tarjolla.
Terveisin laivalle lähtevä Pena 55v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pitäs mennä? Kukaan ei ole pyytänyt mihinkään.
Eikä se pelkkä musa vaan myös se että idolisoidaan jotain viihdeteollisuuden tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on normaalin näköinen nuori mies ja osaa käyttäytyä (ja väittää vielä fanittavansa Swiftiä), niin alkaa olla ihme jos ei seuraa tuolta löydä. Ollapa nuori, mitä mahdollisuuksia.
Minkä ikäinen olet? Itse kolmekymppisenä edelleen deittailen tuon ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin käydä ostamassa kortsuja. Lähden laivaristeilylle 😙
M37
Myöhästyit. Laivat ovat täyteen buukattuja. Eivätkä ne nuoret naiset sinulle antaisikaan.
"Nainen antaa, mies saa."
Huvittavia nuo teidän tätien kommentit. Olette näemmä pudonneet kehityksen kelkasta jo kauan sitten.