Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarukset syyllistää kun en hoida heidän lapsiaan

Vierailija
17.05.2024 |

Olen itse 21-vuotias, työssäkäyvä ja lapseton. Sisarusten pienet lapset ovat minulle tärkeitä ja olen käynyt heidän luonaan useasti kylässä. Olen ostanut heille paljon lahjoja, vien aina tuliaisia perheelle. Olen myös useasti lainannut rahaa veljen perheelle, kun heillä on ollut tiukka rahatilanne. Lasten kanssa yksin jääminen on minulle silti ollut vaikeaa ja jopa epämiellyttävää. Hoidin ennen heitä useasti, mutta viime aikoina olen yhä enemmän kieltäytynyt, ellei kyseessä ole hätätilanne.

Eilen sain kuulla veljeltäni, miten omituista  oli, kun kieltäydyin tulemasta koko illaksi hoitamaan heidän kahta taaperoikäistä lasta, jotta he pääsevät harrastamaan. Oli minun vapaapäiväni, olin sopinut menoa päiväksi ja koin, etten enää illalla jaksa lähteä hoitamaan ketään. Hän sanoi, että minun ei kannata itsekään jatkossa pyytää apua häneltä, jos en suostu sitä antamaan takaisin.

Minusta kommentti oli epäreilu, sillä olen auttanut heitä paljon, varsinkin rahallisesti. Silti minusta tuntuu nyt, että teen väärin, kun niin useasti kieltäydyn nimenomaan lastenhoidosta. 

Mitä mieltä olette, käyttäydyinkö itsekkäästi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita niille sisaruksille, että lasten hankinta on valinta. Sinulla on vapaus tehdä mitä haluat. Et ole tilivelvollinen kenellekään.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla