Mitä kieliä osaatte puhua tukevassa humalatilassa?
Kommentit (25)
Aikalailla jokaista maapallon kieltä, mutta minua ei ymmärrä kukaan .
Siansaksaa, hevonhepreaa ja kravunkreikkaa.
Helluntalaisten kokouksissa noita kielilläpuhujia riittää. Puhuvat peräti sellaisia kieliä, joita ei maapallolla esiinny.
Englantia. Osaan sitä periaatteessa hyvin, mutta selvinpäin puhuminen ei oikein suju, koska olen ylikriittinen ja ennen kuin voin sanoa mitään, muotoilen lauseita, mietin onko kieliopillisesti oikein sanoa kuten suunnittelen, pelkään sanovani väärin. Humalatila poistaa kaikki tuollaiset huolet, olen baareissa käynyt monia pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja englanniksi ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Helluntalaisten kokouksissa noita kielilläpuhujia riittää. Puhuvat peräti sellaisia kieliä, joita ei maapallolla esiinny.
Ne on enkelten kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Takkuden kieli🥰 musta tulee humalassa todella ihmisrakas, siis ihan vakavissani olen. Selvinpäin olen todella yrmy.
Käyt humppimassa kinttuun kaikkia?
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä väitetäkään, että ne olisivat jotain olemassaolevia kieliä. Sitä kutsutaan ns. rukouskieleksi. Se on vähän kuin meditaation mantra, aivot tuottaa varsin automaattisesti sitä puhetta, ja mieli kiinnittyy tarkkailemaan sitä, niin että ajattelu pysähtyy.
Maahisten ja kääpiöiden kieliä nyt ainakin
Vierailija kirjoitti:
Siansaksaa, hevonhepreaa ja kravunkreikkaa.
Viroa. Virolaiset kuullostaa kännisiltä suomalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takkuden kieli🥰 musta tulee humalassa todella ihmisrakas, siis ihan vakavissani olen. Selvinpäin olen todella yrmy.
Käyt humppimassa kinttuun kaikkia?
Naista kaatuu!
Venäjää. Olen opiskellut sitä joskus aikoinaan ja oli kiva kieli. Humalassa napsahtaa joku lukko auki ja venäjä alkaa sujua.
Kehitän omia kieliä niin kuin Tolkien konsanaan