Jouluaatosta on huomenna kuukausi 🎄
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Putäisköhän kohta ottaa jo joulukuusi pois 🤔
Kohta voi aloittaa jouluvalmistelut jo uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kiirehtiä. Minulla on sama kuusi ollut samalla paikalla jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda koristeet vaan keväisempiin. Pääsiäinen on seuraavaksi.
Mä pidän jouluvalot. On vain 11 kuukautta ensi jouluun ja joulun tohina alkaa siinä syyskuun lopulla 🎅🎄
Vierailija kirjoitti:
Vtu ja jo 11kk kuluttua taas sama rumba
T: ei niin jouluihminen
Pitäiskös jo siivota joulukuusi pihalle?
Tänään otin loputkin punaiset tekstiilit pois, kyllä tulikin keväistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kuusi vielä 🎄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtu ja jo 11kk kuluttua taas sama rumba
T: ei niin jouluihminen
Pitäiskös jo siivota joulukuusi pihalle?
Ei tarvitse, tämä mennyt joulu oli toinen joulu ilman kuusta ja hyvin meni. Tähän saakka olen aina hankkinut luonnonkuusen mutta tulevaisuudessa minun joulukuuset saavat kasvaa kaikessa rauhassa. Helpommalla pääsee kun ei hanki joulukuusta tupaan vaikka se mukavan tuoksun antaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka joulua kaipaa. Pelkkää valmistelu stressiä ja rahan menoa.
Mikä valmistelu ja rahan meno? Minä ostan jouluviikolla laatikkoruoat ja konvehdit, tuttava paistaa joulutortut ja tekee riisipuuron. Melko stressitöntä!
Vietiin eilen kuusi pois. Oli niin kaunis ja elinvoimainen, kasvatti uutta kasvuakin vaik oli kookas puu. Mutta aika aikaa kutakin, pakkohan nyt jo oli joulusta luopua. Aloin odottaa samantien juhannusta ja kesää. Onneksi on pääsiäinen ja vappukin ennen sitä vielä. Pääsiäinen on tänä vuonna kyllä tosi myöhään 10 päivää ennen vappua, se on tosi myöhään.
Voit Joulun elää joka päivä vaaaaaaan
Ja parhaat vuotes tulet tuntemaan
Jos vain Joulun lapsi saa sydämessäs asustaa
Niin silloin Joulu luonas aina on 🎶🎄
Vierailija kirjoitti:
23 kuukautta jouluun🥳
Teillä on joulu vain joka toinen vuosi?
Ajattelin ihan samaa. Kaipaan joulua ja lyhyitä valoisia päiviä ja kodin lämpöä ja rauhaa ja hiljaiseloa. Tämä arki on niin masentavaa ja tuntuu muuttuvan aina vain masentavammaksi.