Eräällä haudalla oli likainen nukke
Joku lapsen hauta. Heitimme tuon likaisen nuken hautausmaan roskasäiliöön. Ei se haudalle kuulu oli tausta mikä tahansa.
Kommentit (16)
Eli periaatteessa olet haudanryöstäjä
Vierailija kirjoitti:
Eli periaatteessa olet haudanryöstäjä
Todennäköisesti myös negrofiili.
Nukke oli ilmeisesti ollut lapselle tärkeä eläessään ja sinä heitit sen pois. MIKSI ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Nukke oli ilmeisesti ollut lapselle tärkeä eläessään ja sinä heitit sen pois. MIKSI ihmeessä?
Kalamiehelle perämoottori on tärkeä. Ymmärrätkö?
AP
Toisten haudoilta ei saa ottaa yhtään mitään. Se on varastamisen lajeista kaikkein alhaisinta.
Jos nukke olisi oikeasti tärkeä, ei sen annettaisi likaantua. Teit aivan oikein, olisin tehnyt samoin.
Likaiset nuket lentää roskiin ja siistit päätyy haudanryöstäjien taskuun... Eikö tässä joku vuosi sitten ollut uutinen, että ilmatiiviissä lyhdyssä tmv. suojassa olleet Sylvanian Families -hahmot ryöstettiin haudalta? Vtu mikä maailma.
Vaikka ap nyt ei oikeasti ole hautausmaalla käynytkään, tuskin edes ulkona.
Näen tästä jo kauhuelokuvan trailerin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nukke olisi oikeasti tärkeä, ei sen annettaisi likaantua. Teit aivan oikein, olisin tehnyt samoin.
Samaa mieltä.
Ei romut kuulu hautausmaalle. Ja sillä sipuli!
Vierailija kirjoitti:
Ei romut kuulu hautausmaalle. Ja sillä sipuli!
Sä kuulut ja parin metrin syvyyteen. Sillä sipuli.
Toisten sukujen hautoihin ei saa mennä kajoamaan. Se on hautarauhan loukkaus, jos menee ja kajoaa.
Etkä sinä päätä, mitä jonkun haudalla saa olla tai ei saa olla. Srk voi huomauttaa, jos on epäsiisti, sinä et.
Minua ainakin etoo sellaiset ihmiset, jotka esim. julkkisten omaisten hautoja syynäävät ja lehtiin ilmoittavat havaintojaan. Haudat ovat yksityisiä, eivät julkisia. Jaa, no ehkä jotkut presisenttien haudat ovat julkisia, ehkä niitä jopa hoidetaan julkisin varoin, mutta muuten, yksityisten haudat eivät kuulu sulle.
MInun omatuntoni soimaa siitä, että kerran muinoin vuosia sitten kun menin omaisen haudalla käymään ja mulla oli leikkokukkia, yllättäen haudalta oli joku poistanut siellä olleet maljakot, joten... mä otin sitten viereiseltä samaan sukuun kuuluvatlta haudalta maljakon lainaan... Hirvittää edelleenkin kun noin tein. No, kyllä se maljakko lopulta palautui sinne mistä oli otettu... mutta siltikin.
Toivottavasti tämä on yksi niistä lukemattomista trollattoriposteista, joita tänne oksennetaan. Jos ei niin kyseessä on moraalisesti poikkeuksellisen vastenmielinen teko.
0/5. Ei ole sinun asiasi pörräillä toisten haudoilla.