Unitulkinta? Laskettelu
Näen usein unta että olen laskettelemassa jossain Lapissa. Usein rinteet ovat unessa huonokuntoisia, esim sulaneita tai kivisiä. Lisäksi usein unohdan sukseni johonkin rinneravintolaan ja sitten en enää löydä niitä. Mitä tämä tarkoittaa?
Kommentit (8)
Talvi = Kylmä, kylmä ilmapiiri, ilmanala, tunteet, kolkko maisema, paitsi jos pitää talvesta
Rinne, alaspäin meno suksilla = Pitäisi päästä helposti alas
Kivikko = Esteitä ollut tai onko
Lappi = Maisema, loma, tunturi, unelmako, vapaa-aika
Huono uni = Mikä sen triggeröi. Oliko exän kanssa kivikkoinen suhde vaikkapa
Sukset = Kulkuväline tai liukuva väline
Mikä aikakausi oli menossa unessa, entinen, nykyinen vai oliko uni tullut vaikka tv:n katsomisen vuoksi.
Entä kun näin viimeyönä sellasta, että olin koripalloa pelaava orava. Pelissä tehtiin sujuvaa yhteistyötä että toinen heittää ja kaveri toiselta puolelta auttaa pallon koriin.
Vierailija kirjoitti:
Entä kun näin viimeyönä sellasta, että olin koripalloa pelaava orava. Pelissä tehtiin sujuvaa yhteistyötä että toinen heittää ja kaveri toiselta puolelta auttaa pallon koriin.
Ehkä katsoit lapsena Tikua ja Takua , ohjelmoiduit ja myöhemmin uni tuli alitajunnasta. Tai sitten olet touhukas, reipas ja sulla on kiva kaveri. Kaikki sujuu kuin tanssi. Se luo mahdollisuuksia. Ehkä lämpimään vuodenaikaan on oravia ulkona näkyvissä.
Fallistinen tunturi viittaaa alitajunnassa penikseen. Huonokuntoinen tai kivinen vastaavasti "huonoon" penikseen. Ja ravintolaan unohdetut sukset joilla tulet alas rinnettä ovat kehonosa, mikä on kosketuksissa penikseen. Ja kun olet unohtanut minkä tai keiden peniksen / peniksien kanssa olet ollut tekemisissä, niin kertovat huonoista yhden yön -jutuista, joita et muista. Eli olet ilmeisesti baarissa tavannut jonkin yhden illan jutun, jolla oli penisongelmia, etkä halua sitä muistaa humalatilan vuoksi.
Unesi tarkoittaa sitä, että kaipaat isoa suonikasta tarjoamaan sinulle kakkosen iloja.
Elämässäsi suksi ei luista?