Olen lihaksikas 185cm/88kg mies, ja perustoimeentulotuki on juuri ja juuri riittänyt ruokaan...Nyt Kela meinaa leikata 120e ensi kuun alusta
Aikovat leikata siksi koska mull on "normin ylittävä vuokra". Joo, mä haen halvempaa asuntoa, mutta ei sitä noin vain saada sormia napsauttamalla. Pitää ensin tulla hyväksytyksi asuntoon.
Mitäs nyt sitten kun oon puun ja kuoren välissä? Täysin kestämätön yhtälö että samaan aikaan ruoka kallistuu kymmeniä prosentteja joka vuosi, ja sitten mun tuloista leikataan suuri osa pois!!! En ymmärrä miten tällainen voi edes olla laillista.
Auttaako esim. sosiaalitoimisto?
Kommentit (50)
Onko ne lihakset nyt vain pumpattua ruokaöljyä, jos selkä ei kestä kantamista? Nokkakärryillä ne muutot tehdään. Pomona ei tartte edes kantaa. Perustat muuttofirman Muskelimiehet. Voi olla kevytyrittäjänä ainakin alkuun.
Mitä se Konalan jauhelihamies nyt yrittää?? Olet poistanut senttejä ja kiloja ja luulet jotenkin, että naamioit henkilöllisyytesi? Tässä uutisia: Ei onnistunut.
Sossu ei auta, kuten ei auttanut toissapäivänäkääm, kun viimeksi teit tämän aloituksen vähän eri sanoilla:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5587071/jos-toimeentulotuki-yksinkertai…
Mitä lihaksia sinulla narukädellä on, kun et muuta tee punttiksella kuin juokset matolla ja poljet pyörää?
Lihaksikas 88kg? Haha kynäniska sinä olet. 😂
Aika köykäinen kaveri olet ap. Jos joskus pääset meidän yli 100 kiloisten, 189 cm ja erittäin lihaksikkaitten piiriin, niin yritä provoilla uudestaan. Lykkyä pyttyyn.
So, kertoisitko vielä, mistä syystä ylipäänsä saat tukea? Mikä on, ettet ole töissä ja pidä itse huolta menoistasi, tulojesi mukaan? Kiitos.
Minä olen sairaalloisen alipainoinen naisihminen. Ei tarvitse odottaa lihomista näillä leikkauksilla....
Päivästä toiseen on tuo sama jankkaus, neuvoja annettu useiden keskustelujen verran, ei ota opikseen
Kyllä vaikuttaa epäarvostukselta kun mikään ei riitä