Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihaksikas 185cm/88kg mies, ja perustoimeentulotuki on juuri ja juuri riittänyt ruokaan...Nyt Kela meinaa leikata 120e ensi kuun alusta

Vierailija
16.05.2024 |

Aikovat leikata siksi koska mull on "normin ylittävä vuokra". Joo, mä haen halvempaa asuntoa, mutta ei sitä noin vain saada sormia napsauttamalla. Pitää ensin tulla hyväksytyksi asuntoon.

Mitäs nyt sitten kun oon puun ja kuoren välissä? Täysin kestämätön yhtälö että samaan aikaan ruoka kallistuu kymmeniä prosentteja joka vuosi, ja sitten mun tuloista leikataan suuri osa pois!!! En ymmärrä miten tällainen voi edes olla laillista.

Auttaako esim. sosiaalitoimisto?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato ihan huvikseen Yle Areenalta dokumentti Arvottomat lapset ja jos sen jälkee pystyt vielä sanoo että sun asiat on huonosti niin sulla ei oo kaikki kohdallaa

Mielipidevaikuttamista tunteisiin vetoamisen varjolla! Se on voi voi arvottomille lapsille. Se ei poista kuitenkaan ongelmia joita Suomessa on.

Ei poistakaan, mutta välillä on hyvä miettiä miten muilla mailla on asiat että osaa taas arvostaa Suomea

Ei se jos sanoo asiasta silloin kun pitää ole epäarvostusta. 

Päivästä toiseen on tuo sama jankkaus, neuvoja annettu useiden keskustelujen verran, ei ota opikseen

Kyllä vaikuttaa epäarvostukselta kun mikään ei riitä

Vierailija
42/50 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne lihakset nyt vain pumpattua ruokaöljyä, jos selkä ei kestä kantamista? Nokkakärryillä ne muutot tehdään. Pomona ei tartte edes kantaa. Perustat muuttofirman Muskelimiehet. Voi olla kevytyrittäjänä ainakin alkuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
44/50 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Konalan jauhelihamies nyt yrittää?? Olet poistanut senttejä ja kiloja ja luulet jotenkin, että naamioit henkilöllisyytesi? Tässä uutisia: Ei onnistunut.

Vierailija
45/50 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu ei auta, kuten ei auttanut toissapäivänäkääm, kun viimeksi teit tämän aloituksen vähän eri sanoilla:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5587071/jos-toimeentulotuki-yksinkertai…

Vierailija
46/50 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lihaksia sinulla narukädellä on, kun et muuta tee punttiksella kuin juokset matolla ja poljet pyörää?

Vierailija
47/50 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas 88kg? Haha kynäniska sinä olet. 😂

Vierailija
48/50 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köykäinen kaveri olet ap. Jos joskus pääset meidän yli 100 kiloisten, 189 cm ja erittäin lihaksikkaitten piiriin, niin yritä provoilla uudestaan. Lykkyä pyttyyn.

Vierailija
49/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

So, kertoisitko vielä, mistä syystä ylipäänsä saat tukea? Mikä on, ettet ole töissä ja pidä itse huolta menoistasi, tulojesi mukaan? Kiitos. 

Vierailija
50/50 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sairaalloisen alipainoinen naisihminen. Ei tarvitse odottaa lihomista näillä leikkauksilla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi