Työttömyys ja deittailu
Kyllä työttömyys nolottaa deittaillessa. Olen pieneltä paikkakunnalla ja täällä töiden saaminen on hankalaa. Samaan aikaan on paineita löytää parisuhde ja perustaa perhe. Vaikuttaako teihin deittaillessa se jos nainen on työtön? Voisitteko kuvitella työttömän kanssa mitään vakavaa silloin?
Kommentit (12)
Ei haittaa jos itse maksaa omat juttunsa.
Jos on hyvä sängyssä niin ei haittaa työttömyys, on siten paremmin aikaa työttömällä olla kontallaan tai selällään.
Onko käynyt mielessä muuttaa isommalle paikkakunnalle? Saisit töitä ja naista.
"Sepi"
Ei kai se työttömällä mitään väliä ole. Työllinen tuskin haluaa työtöntä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Myös jos vakavaan suhteeseen jne muuttaa yhteen kuuluu siihen yleensä vakituiset tulot itsestäänselvistä syistä tai varallisuus. Mutta ennen tätä tilannehan saa olla periaatteessä mikä vain mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Työllinen voi olla vaikka kuinka köyhä ja matalapalkkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Työllinen voi olla vaikka kuinka köyhä ja matalapalkkainen.
No ei työttömyydessä ainoana tekijänä ole raha. Vaan se, että toinen on kotona ja toinen töissä. Toisella on elämää ja toisella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Myös jos vakavaan suhteeseen jne muuttaa yhteen kuuluu siihen yleensä vakituiset tulot itsestäänselvistä syistä tai varallisuus. Mutta ennen tätä tilannehan saa olla periaatteessä mikä vain mahdollinen.
Mistä se työtön tukien pummaaja pieraisee vakituisen työpaikan, kun yhteen muutetaan ,jos ei ole kyennyt työllistymään tähänkään asti? Joo. Työtön ei kelpaa. M38
Kunhan ei ole pitkäaikaistyötön tai epäakateeminen. Tosi moni on vähän aikaa työttömänä eri vaiheissa.
Etsi toinen työtön, niin olette samalla tasolla. Mukavampi ottaa myös keittoa, kun ei tarvi odottaa, että toisella on työviikko ohi.
Miksei työtön nainen deittaile työtöntä miestä. Työtön nainen haluaa komean varakkaan miehen jotta on rahaa lapsi elättää niin se on. Mahdollisuutesi on pieni koska komea mies lopulta jättää sinut. Suomessa on jotain 150 000 yksinhuoltaja naista ja sen takia koska kelpuuttivat komean varakkaan miehen joka jättää aina naisen. Ei sellaiset miehet jaksa sitä lapsi arkea niin se on.
Riippuu oletko köyhä?