Kauhee nälkä ei mitään ruokaa kaapissa.
Tuet tulee 12 päivän päästä eikä ole rahaa kuin 2.13 tilillä. Kela hylkäs tukihakemuksen koska muka olen tienannut liikaa, sain viime kuussa kulukorvauksia 9 euroa päivässä 15 päivältä ja kela otti ne tuloiksi huomioon. Maksoin laskut ja luulin että saan kulukorvauksia mutta en saa joten nyt ei ole rahaa eikä ruokaa.
Kommentit (63)
Keitä puuroa kait ryynejä kaapissa tai makaronia
Kannattaa hakea toimeentulotukea. Viimeksi sain hyvän tuen kun tarvitsisin rahaa auton ostoon. Kyllä Kela auttaa tosihädässä olevaa.
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....
Seurakunnasta diakonilta voisit pyytää rahaa ruokaan tai ruokakassin.
Meditoimalla unohtuu nälkä jopa viikoksi. Oletko tällaista kokeillut? Nälkä on vain mielentila jonka voi unohtaa kun kovasti yrittää.
Minullakin oli joskus, kun tuhlasin kaikki rahani silloisiin Rayn peliautomaatteihin. Paistoin venhäjauhoista ja vedestä lättysiä, kun ei muutakaan ollut. Otinpa siitä opikseni.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole varaa muuttaa enkä saa halvempaa asuntoa tältä alueelta Helsingistä missä asun. Eikä minulla ole luottotietoja niin on mahdoton saada asuntoa....
Työnteko taitaa olla poissa laskuista kaltaisiltasi. Sitä saa mitä tilaa joten koeta jaksaa. Itse olet ongelmasi aihettanut.
Se on soppa korvaus 80- luvulla sillä sai kirjaimellisesti ruoan ei siis saanut rahana vaan lounaan
Kulukorvauksia ei oteta tulona huomioon, joten äläpä ap jaksa jauhaa paskaa.
ruokajonoon! diakonia.
osta 2 eurolla makaroonnsia ja rukoile et löytyy alehintainen soijarouhe...
oisko läheisiä joilta kysyä apua?
Tulot, jotka eivät vaikuta perustoimeentulotukeen
kuntoutukseen ja kuntoutusrahaan liittyvät ylläpitokorvaukset
työttömyysturvaan liittyvät kulukorvaukset (esim. työllistämistä edistävään palveluun liittyvät matka- ja ylläpitokustannukset)
työmarkkinatuen ja peruspäivärahan korotusosa työllistymistä edistävän palvelun ajalta
https://www.kela.fi/toimeentulotuki-tulot-jotka-eivat-vaikuta
Maistelen tässä Meat Lovers pizzaa ja on vaan sanottava että on aivan sairaan hyvää.
Toivon että sinäkin saat joskus palasen kun olet päässyt työhön ja elät palkallasi.
Vierailija kirjoitti:
Maistelen tässä Meat Lovers pizzaa ja on vaan sanottava että on aivan sairaan hyvää.
Toivon että sinäkin saat joskus palasen kun olet päässyt työhön ja elät palkallasi.
Tässä vielä linkki ks. https://www.grandiosa.fi/tuote/grandiosa-superiore-for-meat-lovers-kivi…
Vierailija kirjoitti:
Kannattiaisko ap:n laittaa perunaan ja muuta kasvamaan niin ei tarvitse elää nälässä. Tuet eivät riitä kaikkien pummi loisten elättämiseen.
Hyvä ehdotus! Ei tarvii ees perunamaata. Muistan jonkun jutun, missä mies kertoi kokeilleensa perunoiden kasvatusta metsässä ja hyviä niistä tuli!
Nyt vaan ap meet jonnekin lähimetsään ja pistät mukulat tulille! Juhannuksena saat sitten syödä omia uusia pottuja. Tai kai niitä omalla parvekkeellakin voi kasvattaa, jos pelkää että joku löytää salaisen perunaviljelmän.
Sanovat, että näläntunne menee ohi kahdessa viikossa.
Hengissä täysin syömättä pysyy noin kuukauden ( Bobby Sands & co. )
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa. 0.90e ja margariiniä. 0.95e
Lisäksi tölkkien pullojen keräys päivittäin
827
Meidän k-supermarketissa kaurahiutaleet 55c ja k-menu margariini 50c, makaronia pussi 40c.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli joskus, kun tuhlasin kaikki rahani silloisiin Rayn peliautomaatteihin. Paistoin venhäjauhoista ja vedestä lättysiä, kun ei muutakaan ollut. Otinpa siitä opikseni.
Tulee ihan hyvät letut, olen myös tehnyt.
On se kauheeta, mutta mitä siitä, ei kiinnosta sun paska elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiaisko ap:n laittaa perunaan ja muuta kasvamaan niin ei tarvitse elää nälässä. Tuet eivät riitä kaikkien pummi loisten elättämiseen.
Hyvä ehdotus! Ei tarvii ees perunamaata. Muistan jonkun jutun, missä mies kertoi kokeilleensa perunoiden kasvatusta metsässä ja hyviä niistä tuli!
Nyt vaan ap meet jonnekin lähimetsään ja pistät mukulat tulille! Juhannuksena saat sitten syödä omia uusia pottuja. Tai kai niitä omalla parvekkeellakin voi kasvattaa, jos pelkää että joku löytää salaisen perunaviljelmän.
Itäneet perunat aina kannattaa laittaa maahan, helppoja sitten syksyllä käydä nostamassa, saa useamman perunan. Ei tarvi perunamaata.
Ylipainoiselle on ihan hyvä olla vähän aikaa syömättä.