Pöyristyin iltakassa vuorossa taas valtavista karkki limssa sipssi ostoista lapsilla ja perheillä jopa 899g karkkia YHDELLÄ lapsella
Terveys rapistuu ja kansa lihoaa TERVEYSVERO säädettävä HALLITUS
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat, että karkit ovat lapselle? Ehkä lapsi on vain kuriiri paikalliselle karkkidiilerille, joka myy pastilleja pimeänä vanhainkodin asukkaille piilotettuna sellerinvarren sisään.
Heitto-Pectuset vanhainkodin pihalle aidan yli.
Ei kai kukaan nyt edes mainitse alle kahden kilon vasuja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hullu pitäisi olla pitääkseen tätä jankutusta hauskana?
No aattele nyt kun kaupassa kannetaan valtavia karkkivasuja ja sitten joku hikeentyy siitä niin että tekee ketjun tänne :D
Onhan se aivan kohtuutonta, jos tuollainen määrä karkkia yhdelle illalle, mutta oletko ap huomioinut, että siinä saattaa olla myös lapsen aamukarkit mukana? Ja jos perhe ei käykään aamulla kaupassa vaan vasta illalla, niin lapsi saattaa joutua kituuttamaan kokonaisen vuorokauden vajaalla kilolla karkkia!
Mistä tiedät että se yksi pussi on vain yhdelle? Voi olla perheen yhteinen karkkipussi.
Kiva maksaa tälläisten terveydenhuoltomenot 🤷
Vierailija kirjoitti:
Tietää ainakin minne rahat menevät toisin kuin Kreikan ja Italian tukien kanssa.
Voi voi...Kuinka tosissaan jotkut taas ottavat🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oho, nyt taitaa olla ennätys!
Juhuu🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Olikohan mun lapsi :D Pyysin käymään kaupassa nimenomaan karkkiostoksilla kun huomenna kaverisynttärit ja ne vielä puuttui. Ajattelin, että valitsee itse mieleisiä. Mutta kiva kun sulla on ylimääräistä energiaa vaivata tämmöisillä päätä. Itseäni ei kyllä muiden ostokset kiinnosta. Et voi koskaan tietää kelle niitä ostetaan, mihin tilaisuuteen jne.
Kerran ostin 8 kettukarkkipussia. On siinäkin varmaan joku kokenut henkistä kärsimystä kun on sitä päässään vatvonut, että 90kg rouvashenkilö ja tuollaiset ostokset. Menivät vanhusten tapahtumaan, että itse en niitä illalla kaksin käsin kiskonut.
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt taitaa olla ennätys!
Juhuu🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Mikä ennätys?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ennätys?
Grammoissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietää ainakin minne rahat menevät toisin kuin Kreikan ja Italian tukien kanssa.
Totta, mutta ei minun mieltäni paranna.
Mikä sana on lihoaa?! Tarkoitatko lihoo?
Ei näköjään osaa. Joka ketjussa tuo sama vastaus sinulta :D